Doe me een lol zegquote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben jij ook een onderdrukt vrouwmens dat niet opkomt voor haar rechten?
En dit vind jij niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Of dat ze zich sexy moet kunnen kleden zonder dat mannen daar ''ongepaste'' opmerkingen over maken.
Wat precies is wat vrouwen willen. Anders kleed je je niet zo.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dikke inkijk, strak, kort broekje, strak shirtje. 'Jullie zien vrouwen alleen maar als lustobjecten'
Een 17 jarige feminist die haar cup G met een spleetje wil laten komen omdat dat mooier staat voor de mannen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Een 17-jarige die voor mij (en anderen) wil bepalen dat we moeten vechten voor onze rechten. Laat me niet lachen.
Als ik zeg dat de Holocaust niet is gebeurt en dan Stormfront als bron gebruik neemt ook niemand mij serieus.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En dan wordt mijn wereldbeeld beperkt genoemd. :'')
http://www.womeninc.nl/ni(...)van-gendergelijkheid
En lees dan "gender bias".
Als je je sexy wil voelen bereik je dat toch onder andere door bekeken te worden?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat precies is wat vrouwen willen. Anders kleed je je niet zo.
"Ja, maar ik wil me sexy voelen".
Pls, alsof je dat slechts voor jezelf doet. Als ik me voor mezelf kleed lig ik in sweatpants en een lekkere slobbertrui op de bank. Want dat is comfort.
Het is een teken van zwakte dat jullie mij de hele tijd aanvallen op mijn leeftijd. Waarschijnlijk omdat alle andere aanvallen zijn mislukt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Een 17-jarige die voor mij (en anderen) wil bepalen dat we moeten vechten voor onze rechten. Laat me niet lachen.
De argumenten blijven hetzelfde of je nou 17 of 70 bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:02 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor Scorpie.
Je kleed je toch sexy omdat je sexy gevonden wil worden? Misschien niet bewust, maar biologisch gezien werkt het wel zo. Kijk, ik word liever ook niet voor ''hoer'' uitgescholden vanwege mijn kledij. Daar doel ik ook niet op. Maar er zijn ook mannen die zeggen dat je er mooi/leuk/sexy uitziet en die krijgen vaak al de wind van voren.quote:
Als vrouwen er massaal voor kiezen hier niks aan te doen, hebben ook ambitieuze vrouwen hier last van. In een democratie moet je elkaar kunnen overtuigen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is dan ook het walgelijke aan dat soort feministen, die willen immers de keuze maken voor alle vrouwen ipv elke vrouw zelf te laten kiezen.
Dit is pas kolder.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. In die zin kan dat niet. Geeft niks hoor.
Maar toch geen lustobject willen zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 17 jarige feminist die haar cup G met een spleetje wil laten komen omdat dat mooier staat voor de mannen.
Overtuigen, niet dwingen. Als de meerderheid van de vrouwen het niet wil kunnen de ambitieuze vrouwen het altijd nog zelf klaren.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:14 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als vrouwen er massaal voor kiezen hier niks aan te doen, hebben ook ambitieuze vrouwen hier last van. In een democratie moet je elkaar kunnen overtuigen.
Ga nou maar beha's kopen om je spleetje mooier uit te laten komen. Gaat vast lukken na al die goede tips.quote:
Het zit wel in de vrouwelijke aard om je ongemakkelijk/bedreigd te voelen door mannen die je aanstaren. Heeeeeel vroeger werd je nog wel eens verkracht door een beta mannetje wat anders geen kans bij je maakte en zat je met een beta kind opgescheept en had je de komende vier jaar moeite om zwanger te raken door het geven van borstvoeding.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je je sexy wil voelen bereik je dat toch onder andere door bekeken te worden?
Spreek alsjeblieft voor jezelf, ook al betwijfel ik dat ik met een vrouw te maken heb.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat precies is wat vrouwen willen. Anders kleed je je niet zo.
"Ja, maar ik wil me sexy voelen".
Pls, alsof je dat slechts voor jezelf doet. Als ik me voor mezelf kleed lig ik in sweatpants en een lekkere slobbertrui op de bank. Want dat is comfort.
Het komt van de Belgische universiteit.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de Holocaust niet is gebeurt en dan Stormfront als bron gebruik neemt ook niemand mij serieus.
Ja je draagt pumps omdat het zo lekker fijn loopt?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Spreek alsjeblieft voor jezelf, ook al betwijfel ik dat ik met een vrouw te maken heb.
Waarom kleed jij je sexy dan? Dat zit lekkerder? Dat helpt bij het tuinieren? Kom op zeg.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Spreek alsjeblieft voor jezelf, ook al betwijfel ik dat ik met een vrouw te maken heb.
Aanstaren is gewoon creepyquote:Op maandag 23 juni 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zit wel in de vrouwelijke aard om je ongemakkelijk/bedreigd te voelen door mannen die je aanstaren. Heeeeeel vroeger werd je nog wel eens verkracht door een beta mannetje wat anders geen kans bij je maakte en zat je met een beta kind opgescheept en had je de komende vier jaar moeite om zwanger te raken door het geven van borstvoeding.
Maar ja, je kleed je sexy om toch de aandacht te vangen van de woest aantrekkelijke alpha waarvan je wil dat hij zijn goede genen in je pompt.
jij was toch een kloon van hem?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij is TS een kloon van Jellereppe. Precies dezelfde manier van posten.
Precies. Het liefst willen vrouwen dat de mannen die zij leuk vinden kijken en dat de rest zijn hoofd wegdraait. Maar ja, mannen zijn mannen en genoeg ''beta's'' (in haar ogen) die ook gewoon een blik willen werpen op een prachtige vrouw. Daar moet je dan maar mee leren leven of een hobbezak aantrekken. Dan kijkt niemand meer.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aanstaren is gewoon creepyMaar vrouwen kleden zich wel zo voor die blik van mannen, een bevestiging van hun sexy uiterlijk. Net als TS, die bh's zoekt die haar borsten mooier laten overkomen voor de mannen.
Er sexy uitzien zonder dat mannen mogen kijken?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik denk dat het concept van lipstick feminism je een beetje boven de pet gaat.
Grote mond voor zo'n rotpuber.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik denk dat het concept van lipstick feminism je een beetje boven de pet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |