Dat zie ik om me heen nog niet zo veel gebeuren, vrouwen die zich sterk maken voor hun eigen rechten, terwijl er écht nog wat te strijden valt.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak je dan sterk voor kinderen of dieren. Iets wat echt hulpeloos is. "Wij" volwassen vrouwen doppen onze eigen boontjes wel.
Nou nee, ik weet gewoon dat ik te maken heb met iemand die nog niet volwassen is. Dan is elke 'discussie' (wat jij een discussie vind is wat ik vooral grappig vind) gewoon overbodig en dan gooi ik lekker oneliners naar je hoofd toe waar je pissig van gaat worden. Gewoon, omdat het leuk is.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Vind je deze post niet o zo zwak van jezelf? Kun je verbaal niet tegen een 17-jarige op, ga je maar op de vrouw spelen.
En waar zouden die toch vandaan komen? Dank de media.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn vaak vooroordelen die vrouwen over elkaar hebben.
Je bent 17, zit nog op school en hebt vooral te maken met huiswerk maken voor een docent als stressmoment in je leven. Geloof me maar, je wereldbeeld is nogal.....beperkt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:03 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat zie ik om me heen nog niet zo veel gebeuren, vrouwen die zich sterk maken voor hun eigen rechten, terwijl er écht nog wat te strijden valt.
Jawel, dat doe je wel. Je lult over elk voorbeeld heen wat ik je aandraag.quote:En ik maak me niet alleen sterk voor vrouwen, hoor.
Dit laat al zien dat jij mij absoluut geen mannenhater mag noemen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fera, jij hebt het vertrouwen in de vrouw weer hersteld. Hulde
Je weet dat er ook vrouwen werken in de media?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:04 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En waar zouden die toch vandaan komen? Dank de media.
afgaatquote:Op maandag 23 juni 2014 16:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Geen lipstick feminist. Misschien moet je eens gaan proberen avi 5 te halen, zodat het lezen je misschien iets makkelijker vergaat.
Omdat ik een andere vrouw bedank voor haar bijdrage mag ik jou geen mannenhater noemen.....eh oke klinkt logisch.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:04 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dit laat al zien dat jij mij absoluut geen mannenhater mag noemen.
JIJ vindt dat er nog wat te strijden valt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:03 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat zie ik om me heen nog niet zo veel gebeuren, vrouwen die zich sterk maken voor hun eigen rechten, terwijl er écht nog wat te strijden valt.
En ik maak me niet alleen sterk voor vrouwen, hoor.
Waarschijnlijk over deadlines van werkstukken enzo. Of tot hoe laat ze mag stappen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
JIJ vindt dat er nog wat te strijden valt.
Deze post laat zien wie er hier pas onvolwassen is.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, ik weet gewoon dat ik te maken heb met iemand die nog niet volwassen is. Dan is elke 'discussie' (wat jij een discussie vind is wat ik vooral grappig vind) gewoon overbodig en dan gooi ik lekker oneliners naar je hoofd toe waar je pissig van gaat worden. Gewoon, omdat het leuk is.
[ZEUR]quote:
Dat is dus echt grote kolder.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:52 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus wel. Vrouwen worden vaak als minder competent gezien op de werkvloer. Ook wordt in de media vrouwelijkheid vaak te kakken gezet, zie het stereotype domme blondje.
En dat er vrouwen zijn die het niet inzien, geeft mij alleen maar nog meer reden om me sterk te maken hiervoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
JIJ vindt dat er nog wat te strijden valt.
Aangezien je zo`n fan bent van Wikipedia kan je best wel even opzoeken of ik gelijk heb of niet als het gaat om het al dan niet volgroeid zijn van de hersenen van jongelui zoals jijzelf. Dan zul je namelijk merken dat ik gewoon gelijk hebquote:Op maandag 23 juni 2014 17:06 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Deze post laat zien wie er hier pas onvolwassen is.
De 'discussie' eindigt niet als jij het zegt natuurlijk, zo werkt een 'discussie' niet.quote:En omdat je zo kinderachtig bent, eindigt onze discussie hier. Oh nee, die was al geëindigd toen je op de vrouw ging spelen, omdat je niks zinnigs meer terug te zeggen had.
Of dat ze zich sexy moet kunnen kleden zonder dat mannen daar ''ongepaste'' opmerkingen over maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over deadlines van werkstukken enzo. Of tot hoe laat ze mag stappen.
Je bent 17 en je grootste prestatie is je HAVO of je VWO diploma op dit moment. Wat geeft jou het recht om te denken dat je het beter weet dan al die vrouwen die je hier ongelijk geven, hm?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En dat er vrouwen zijn die het niet inzien, geeft mij alleen maar nog meer reden om me sterk te maken hiervoor.
'Een groot uitgevallen riem bedekt toch ook gewoon mijn billen, pappa!'quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Of dat ze zich sexy moet kunnen kleden zonder dat mannen daar ''ongepaste'' opmerkingen over maken.
Een 17-jarige die voor mij (en anderen) wil bepalen dat we moeten vechten voor onze rechten. Laat me niet lachen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En dat er vrouwen zijn die het niet inzien, geeft mij alleen maar nog meer reden om me sterk te maken hiervoor.
Dikke inkijk, strak, kort broekje, strak shirtje. 'Jullie zien vrouwen alleen maar als lustobjecten'quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Of dat ze zich sexy moet kunnen kleden zonder dat mannen daar ''ongepaste'' opmerkingen over maken.
Dat is dan ook het walgelijke aan dat soort feministen, die willen immers de keuze maken voor alle vrouwen ipv elke vrouw zelf te laten kiezen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Een 17-jarige die voor mij (en anderen) wil bepalen dat we moeten vechten voor onze rechten. Laat me niet lachen.
Nee. In die zin kan dat niet. Geeft niks hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:07 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Vergaat kan ook. Jammer hoor, Lavenderr.
En dan wordt mijn wereldbeeld beperkt genoemd. :'')quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |