Ik vond die actie die die Uruguyaan kreeg toen hij een Costa Ricaan onderuit knalde bij de hoekvlag dan ook prima. Al heb ik een tyfushekel aan Uruguay, dat cornervlag gekut kan ik niet uitstaan. Doodschop toegestaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Onnoman het volgende:
ik vind dat dit verboden moet worden om stil te staan bij die cornervlag..
heb ik fucking hekel aan
Voor België geldt gewoon hetzelfde als voor Argentinië: je speelt matig, maar je wint wel gewoon je wedstrijden.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
BELGIE WEROLDKAMPIOOOEEEEEN!!! Wat een klinkendeoverwinning
van dit topteam
inderdaad, maar tegen een topland zijn ze zoals nu kansloos.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor België geldt gewoon hetzelfde als voor Argentinië: je speelt matig, maar je wint wel gewoon je wedstrijden.
Heb je die wedstrijd wel gezien? 5 goals en een echt spannende wedstrijd. Dat heb ik zojuist niet gezien.quote:
Argentinië, Italië, Portugal, Nederland verliezen ook allemaal tegen Frankrijk of Brazilië momenteel.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
inderdaad, maar tegen een topland zijn ze zoals nu kansloos.
dit! En die penalty was onterecht! Het had 3-1 moeten zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd wel gezien? 5 goals en een echt spannende wedstrijd. Dat heb ik zojuist niet gezien.
het voetbal van nederland vooral in de 1e helft was het aanzien niet waard.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd wel gezien? 5 goals en een echt spannende wedstrijd. Dat heb ik zojuist niet gezien.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef Syphixx het volgende:
je zal je maar druk maken op een ander land
Ja, dat zal het zijn geweestquote:Op zondag 22 juni 2014 19:55 schreef Halcon het volgende:
Hahaha. Gefrustreerde mannetjes hier.
België
Incorrect, Nederland countert Brazilië er uit met het 5-3-2 systeem. Maar als je de arbitrage bedoelt is dat mogelijk ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Argentinië, Italië, Portugal, Nederland verliezen ook allemaal tegen Frankrijk of Brazilië momenteel.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:56 schreef Maver24 het volgende:
Hahah al die haters hier. dikke vinger naar jullie
Het was in die helft al beter dan België deze hele wedstrijd heeft laten zien.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:55 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
het voetbal van nederland vooral in de 1e helft was het aanzien niet waard.
Als Algerije gewoon wint hebben ze alle kans.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Rusland moet hopen dat Algerije en Zuid-Korea gelijkspelen. En het moet hopen dat België in de laatste wedstrijd z'n sportieve plicht doen. Wint Zuid-Korea vanavond, dan wordt het voor Rusland een heel lastig verhaal.
Goh, ik denk dat Nederland nog het meeste kans maakt jaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:56 schreef Groby het volgende:
[..]
Incorrect, Nederland countert Brazilië er uit met het 5-3-2 systeem. Maar als je de arbitrage bedoelt is dat mogelijk ja.
Nederland is beter dan België gr gr grquote:Op zondag 22 juni 2014 19:55 schreef Halcon het volgende:
België
Dit.quote:
Het was gewoon zeer matig.. maar ook die wedstrijden moet je winnenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:55 schreef Halcon het volgende:
België
er moet gewoon een dubbele zijlijn komen..quote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vond die actie die die Uruguyaan kreeg toen hij een Costa Ricaan onderuit knalde bij de hoekvlag dan ook prima. Al heb ik een tyfushekel aan Uruguay, dat cornervlag gekut kan ik niet uitstaan. Doodschop toegestaan.
Gewaagde doelstelling.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef Lothiriel het volgende:
Missie geslaagd, namelijk 8ste finales halen
Nee hoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:46 schreef Syphixx het volgende:
[..]
gelukkig heeft Nederland enkel wonderkinderen lopen
quote:
nee zelfs dat niet. kan je nagaan hoe slecht het was.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was in die helft al beter dan België deze hele wedstrijd heeft laten zien.
Qua spelpeil was eerste helft toen niet beter dan de eerste helft deze wedstrijd, sorry hoor. Mooie goal van Robben uiteraard (en van Cahill) maar verder toen ook echt een zaadpot die 1ste helft.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was in die helft al beter dan België deze hele wedstrijd heeft laten zien.
Rusland speelt gelijk tegen Zuid-Korea en verliest van België. Ga dan maar proberen om wél resultaat te boeken tegen Algerije.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Algerije gewoon wint hebben ze alle kans.
Als je zo blijft spelen is het snel exit na de groepsfase..quote:Op zondag 22 juni 2014 19:56 schreef Maver24 het volgende:
Hahah al die haters hier. dikke vinger naar jullie
91 en 92 minuut Depay einde discussiequote:Op zondag 22 juni 2014 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vast. Belgie wint toch. 90e minuut Origi
Minderwaardigheidscomplexje?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Qua spelpeil was eerste helft toen niet beter dan de eerste helft deze wedstrijd, sorry hoor. Mooie goal van Robben uiteraard (en van Cahill) maar verder toen ook echt een zaadpot die 1ste helft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |