Ik vond die actie die die Uruguyaan kreeg toen hij een Costa Ricaan onderuit knalde bij de hoekvlag dan ook prima. Al heb ik een tyfushekel aan Uruguay, dat cornervlag gekut kan ik niet uitstaan. Doodschop toegestaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Onnoman het volgende:
ik vind dat dit verboden moet worden om stil te staan bij die cornervlag..
heb ik fucking hekel aan
Voor België geldt gewoon hetzelfde als voor Argentinië: je speelt matig, maar je wint wel gewoon je wedstrijden.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
BELGIE WEROLDKAMPIOOOEEEEEN!!! Wat een klinkendeoverwinning
van dit topteam
inderdaad, maar tegen een topland zijn ze zoals nu kansloos.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor België geldt gewoon hetzelfde als voor Argentinië: je speelt matig, maar je wint wel gewoon je wedstrijden.
Heb je die wedstrijd wel gezien? 5 goals en een echt spannende wedstrijd. Dat heb ik zojuist niet gezien.quote:
Argentinië, Italië, Portugal, Nederland verliezen ook allemaal tegen Frankrijk of Brazilië momenteel.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
inderdaad, maar tegen een topland zijn ze zoals nu kansloos.
dit! En die penalty was onterecht! Het had 3-1 moeten zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd wel gezien? 5 goals en een echt spannende wedstrijd. Dat heb ik zojuist niet gezien.
het voetbal van nederland vooral in de 1e helft was het aanzien niet waard.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd wel gezien? 5 goals en een echt spannende wedstrijd. Dat heb ik zojuist niet gezien.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef Syphixx het volgende:
je zal je maar druk maken op een ander land
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |