Zou het? Ik denk het niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien klinkt het voor de Russen net zo, als wat de Russische volkslied voor ons klinkt?
liever brazilie-nederland. veel spectaculairder, vooral zodra we de openingsgoal scoren.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, finale Belgie-Nederland, topshow! Dit dat alles.
Jawel.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:58 schreef Shreyas het volgende:
Is deze wedstrijd niet op BBC? Ik heb geen zin in dat gelul van Arno, maar ik wil ook geen pro-Belgisch Sporza commentaar horen
Arno jinxed de kansen van Oranjequote:Op zondag 22 juni 2014 17:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zei Arno nou echt dat NL in de finale speelt?
quote:
Jawel, maar dat kon je zelf niet checken?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:58 schreef Shreyas het volgende:
Is deze wedstrijd niet op BBC? Ik heb geen zin in dat gelul van Arno, maar ik wil ook geen pro-Belgisch Sporza commentaar horen
Spektakel gegarandeerd. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt echt een kutwedstrijd.
Je hoorde het hier voor het eerst.
Daar zingen ze echt massaal mee.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:59 schreef Grifte het volgende:
Dat volkslied van Rusland![]()
Al is het geen Flower of Scotland.
quote:
Wim Kieft is er ook zie ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word een beetje moe van de benaming 'Rode Duivels', weet je.
die mannschaftquote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
kun je straks bij studio brasil je lol op. met die milow, wordt vast de hele avond gezever over belgie. of nou ja, de halve avond, want oranje moet natuurlijk ook besproken worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de zoveelste keer... waarom?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is echt gayquote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder mens dat naar Studio Brasil kijkt, moet het leven hatenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef perro. het volgende:
[..]
kun je straks bij studio brasil je lol op. met die milow, wordt vast de hele avond gezever over belgie. of nou ja, de halve avond, want oranje moet natuurlijk ook besproken worden.
vi vind ik helemaal niks deze editie.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder mens dat naar Studio Brasil kijkt, moet het leven haten
Hoe erg levensmoe zijn dan de mensen die VI Oranje kijken wel niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder mens dat naar Studio Brasil kijkt, moet het leven haten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook een fout van de scheids.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
Als je een hersenschudding hebt, dan moet je er uit..
Nou die gast van Uruguay hoefde er niet uit hoor (ja tijdelijk)
Jaquote:Op zondag 22 juni 2014 18:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Laat me raden, Arno Vermeulen op zender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |