RUUUHUUUUUUUUUUUUUUD HEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPquote:Op zondag 22 juni 2014 18:36 schreef ledn81 het volgende:
Ik gok zo op een gil van Billy : "OHNEE EEN KAKKERLAK"
Hihi.. hihi HIHIquote:
In tegenstelling tot de groep die permanent blijft.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:37 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Een geestelijk gehandicapte - in het weekend is een groep geweest.
Billy zou willen dat ze iets herkenbaars kan schilderen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:36 schreef RVer het volgende:
[..]
oh, dacht weer een kunstwerk van billy himself
hier zullen nog heel veel studies aan gewijd worden vrees ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit is voer voor psychologen. Dit kun je zo in de collegezalen draaien en alle psychologiestudenten hoeven geen boek meer in te kijken. Alles zit erin. Onvoorstelbaar dat mensen dus echt zo kunnen zijn en doen en blijkbaar zelf niet doorhebben wat ze doen, hoe ze doen en hoe zielig het eigenlijk is.
Helemaal hè. Zo voorspelbaar. En als Ruud niet reageert, gaat ze zo eerst zachtjes Ruud roepen, daarna redelijk praten (eventjes) en als hij niet zo reageert zoals zij wil, dan gaat ze janken.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:35 schreef Injetta het volgende:
Al drie keer hard haar keel geschraapt, maar Ruud heeft nog niet gereageerd. Dat wordt straks gillen en janken en stampvoeten
Oh nu een irritant lachje om te laten weten: ik amuseer me prima zonder jou.
fixedquote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef Injetta het volgende:
Billy gaat nu naast hem op bed liggen hummen en lezen... Ze gaat volgens mij net zolang door met een man sarren en gek maken totdat hij haar het raam uitgooit uitspringt .met al haar spullen erachter aan.
Vandaar dat dat schilderij er ook een stuk beter uitziet als wat Billy normaal maakt.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de groep die permanent blijft.
nee, natuurlijk niet. over 5 minuten is het weer aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:39 schreef Oekaboe het volgende:
Please even ik was weg is het nu echt uit ??????
Charmante fotoquote:Op zondag 22 juni 2014 18:33 schreef RVer het volgende:
Welke kleuter heeft dat schilderij gemaakt?
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:39 schreef Oekaboe het volgende:
Please even ik was weg is het nu echt uit ??????
Billy's druipende kaasgrotquote:Op zondag 22 juni 2014 18:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Charmante foto![]()
Alleeen uitgesneden en vergroot![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben allebei het hek geverfd.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:40 schreef Flow3r het volgende:
Maar eh, die Ivan was toch dikke maatjes met Ruud? Hebben ze al iets samen ondernomen?
Ruud heeft de brief bekeken. (gelezen is een groot woord) en daarna de brief weer nonchalant op het bed gepleurdquote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Nee, natuurlijk niet. Heeft Billy haar hartenkreet (brief) eigenlijk al gegeven? Billy heeft wel erge last van haar keel, aan alle hummen en kuchen te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |