nadat ze ook al achter paul aan zat.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:31 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee, het was Ruud die in eerst instantie er werk van maakte. Nou ja ... werk .... Bill zat achter Gio aan, tot Ruud haar kwam vragen om te neuken. Zo plat als ik het nu zeg. En zo kregen ze een 'relatie'.
Dat moet gefotoshopt zijn, want zo'n slank hoofd heeft Lot al tijden niet meer.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hier valt het bizar genoeg wel weer mee
http://www.utopiawebwinke(...)=12045069&quantity=1
Je komt thuis zit er een ex Billy daar ... met Hay Ik ben Billy... Van mij kom je nooit meer af... Dan spring je toch spontaan van het balkon ...quote:Op zondag 22 juni 2014 18:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
1 ex van Billy boy was van een flat gesprongen![]()
![]()
Billy is ook onnatuurlijk dun op die foto,quote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat moet gefotoshopt zijn, want zo'n slank hoofd heeft Lot al tijden niet meer.
over en uit en ik ga 6 minuten later neuriënd op bed naast mijn ex vriendje een boekje lezen. Het is echt uit!quote:Op zondag 22 juni 2014 18:24 schreef ledn81 het volgende:
Billy : "Klaar over en uit"![]()
![]()
![]()
![]()
Tevergeefse blijdschap ben ik bang
Iemand van Kijkoor volgens mij.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:33 schreef RVer het volgende:
Welke kleuter heeft dat schilderij gemaakt?
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Als ik klaar ben met een man dan ga ik niet zo naast hem zitten lezen, vooral niet daarquote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef Injetta het volgende:
Billy gaat nu naast hem op bed liggen hummen en lezen... Ze gaat volgens mij net zolang door met een man sarren en gek maken totdat hij haar het raam uitgooit met al haar spullen erachter aan.
Kijkoor denk ik. Geestelijk gehandicapten.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:33 schreef RVer het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha, valt jou dat hummen en zachtjes lachen ook op. Zo obvious.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef Injetta het volgende:
Billy gaat nu naast hem op bed liggen hummen en lezen... Ze gaat volgens mij net zolang door met een man sarren en gek maken totdat hij haar het raam uitgooit met al haar spullen erachter aan.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:35 schreef Mirjam152 het volgende:
Wat een leuk beeld. Maar .... Billy ligt alweer aandacht te trekken.
[ afbeelding ]
Het is zo'n raar spel van aantrekken en afstoten, ik heb daar wel eens over gelezen. En nu zie ik het in het echt. Vermoeiend en niet leuk, maar wel heftige goedmaak seks, denk ik. Billy probeert Ruud's aandacht te trekken met geluidjes: kuchen, in zichzelf lachen om haar boek etc.
Een geestelijk gehandicapte - in het weekend is een groep geweest.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:33 schreef RVer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voer voor psychologen. Dit kun je zo in de collegezalen draaien en alle psychologiestudenten hoeven geen boek meer in te kijken. Alles zit erin. Onvoorstelbaar dat mensen dus echt zo kunnen zijn en doen en blijkbaar zelf niet doorhebben wat ze doen, hoe ze doen en hoe zielig het eigenlijk is.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:35 schreef Mirjam152 het volgende:
Wat een leuk beeld. Maar .... Billy ligt alweer aandacht te trekken.
[ afbeelding ]
Het is zo'n raar spel van aantrekken en afstoten, ik heb daar wel eens over gelezen. En nu zie ik het in het echt. Vermoeiend en niet leuk, maar wel heftige goedmaak seks, denk ik. Billy probeert Ruud's aandacht te trekken met geluidjes: kuchen, in zichzelf lachen om haar boek etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |