SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Ik snap hem ook niet hoor, ik had als Aike zo tegen mij deed de hele zooi in die platte bek van de gegooid en gezegd zoek het maar uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dus Ron is nu de pineut? Isa blij waarschijnlijk, is zij even uit de wind. Ongelooflijk die man doet zoveel en pas een paar dagen helpt hij Gio, nu de gebeten hond. Makkelijk alles op één iemand af te schuiven. Ik was er al bang voor, toen Ron zich aanboodt. Giorgio en Joey en uiteraard Aike zijn gewoon smerig.
Ja zoethoudertje zodat ze een Petertje met Ron kunnen doen over een paar weken vrees ik..quote:Op zondag 22 juni 2014 17:14 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Joey heeft gisteren al de toon gezet toen niet hij maar Ron Gio zou gaan assisteren. Joey heeft rond lopen vertellen geen vertrouwen in Ron te hebben vanwege het gegeven dat hij zakelijk failliet is gegaan én ook de musical niet op orde heeft. Gek genoeg kreeg hij hiermee een Lot en een Aike weer mee met een Aike die duidelijk misbruik wil maken van de situatie door Ron de boel te laten opknappen binnen drie dagen (!!!?!?!?!) zodat daarna Joey het met Gio zou kunnen gaan bijhouden, eventueel. Mijn indruk is dat ze Ron liever toch nog zien gaan dan komen, maar dan via nominatie.
Aike is nogal zielig, ze denkt boven de anderen te staan, terwijl juist zij hier zo teleur stelt.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet hoor, ik had als Aike zo tegen mij deed de hele zooi in die platte bek van de gegooid en gezegd zoek het maar uit.
Ja Ron komt 100% zeker op de schopstoel. Ik zi Marije wel gespaard worden hierdoorquote:Op zondag 22 juni 2014 17:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja zoethoudertje zodat ze een Petertje met Ron kunnen doen over een paar weken vrees ik..
Hoeveel 'bouwers' zullen er nog intrappen? Ze moeten nog een half jaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja zoethoudertje zodat ze een Petertje met Ron kunnen doen over een paar weken vrees ik..
Dat denk ik ook. Een paar weken geleden liep Ron al in zichzelf te mompelen 's nachts: Nog een maandje Ron, nog een maandje...quote:Op zondag 22 juni 2014 17:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad en krijg het gevoel dat Aike vooral de macht wil, nu Emil weg is, krijgt ze weer de kans, op een sneaky manier. Wie zou macht willen van een failliete boedel?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:24 schreef Urb het volgende:
[..]
RuuTquote:Op zondag 22 juni 2014 17:30 schreef .Exe het volgende:
Wanneer komt die nieuwe nou?![]()
Waarom zou het zo lang duren?
Geen gegadigden of weten ze nog niet wat voor type ze moeten kiezen.
Ik zou zeggen bel Mike nog eens!
Miss ziet hij er nog heil in
Robin terug...quote:Op zondag 22 juni 2014 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
RuuTMaar die zal wel bedanken voor de 'eer'
Er zijn tokkies genoeg hoor, ze kunnen uit een enorm bestand puttenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:30 schreef .Exe het volgende:
op de utopiachat genoeg gegadigden die het altijd maar beter weten....quote:Op zondag 22 juni 2014 17:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Er zijn tokkies genoeg hoor, ze kunnen uit een enorm bestand putten
Na Ron zou er geen bouwer meer inkomen wanneer het aan mij lag. Lot, Marjet en Lau hebben allang aangegeven dat zij geen bouwers nodig hebben. Gesprekje ten tijde dat het atelier zo goed als af was.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoeveel 'bouwers' zullen er nog intrappen? Ze moeten nog een half jaar.
Precies..... heerlijke tv bracht dat kind....quote:Op zondag 22 juni 2014 17:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Gooooooooooooosurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Hou dat lekker daar.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:33 schreef japie1971 het volgende:
op de utopiachat genoeg gegadigden die het altijd maar beter weten....
Weet niet zeker maar ik dacht volgende markt pas in juli, kan het ook niet vinden in de agenda dus dunnoquote:Op zondag 22 juni 2014 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Woensdag, dan kan de Nieuwe nog mee in het TV-programma van vrijdagavond als cliffhanger tussen nu en de Cashmarkt van as Zondag
Helaas vergeten ze de hoofdsponsor Hornbach even, die wil al hun meuk daar adverteren.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:33 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Na Ron zou er geen bouwer meer inkomen wanneer het aan mij lag. Lot, Marjet en Lau hebben allang aangegeven dat zij geen bouwers nodig hebben. Gesprekje ten tijde dat het atelier zo goed als af was.
Ik denk niet dat hij er rouwig om zou zijn wanneer hij de eerstvolgende is die het pand mag verlaten. Of het moet Marjet of Ruud zijn, dan misschien is er weer hoop. Maar ik heb geleerd op de COS dat hoop uitgestelde teleurstelling is.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:25 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Een paar weken geleden liep Ron al in zichzelf te mompelen 's nachts: Nog een maandje Ron, nog een maandje...
Wie wil daar nu nog zitten dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:35 schreef .Exe het volgende:
Ze kunnen er ook een bn-er in sodemieteren.
Ratelband ofzow
hoe langer ze wachten met die nieuwe hoe minder kans de nieuwe heeft zich helemaal te kunnen laten zien voor de nominatierondequote:Op zondag 22 juni 2014 17:30 schreef .Exe het volgende:
Ik denk een hopies mensen. De vraag is of het een aanwinst zal zijn.quote:
Een antwoord daarop zou kunnen zijn dat de nieuwe inwoner(s) niet meedoen in de volgende nominatieronde.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:40 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hoe langer ze wachten met die nieuwe hoe minder kans de nieuwe heeft zich helemaal te kunnen laten zien voor de nominatieronde
BBQ afgemeld dus xtraquote:Op zondag 22 juni 2014 17:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit wel voor 15 personen in die pan
ach.......ze verdienen toch gewoon een marcelquote:
Volgens mij is er zondag geen marktquote:Op zondag 22 juni 2014 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Woensdag, dan kan de Nieuwe nog mee in het TV-programma van vrijdagavond als cliffhanger tussen nu en de Cashmarkt van as Zondag
Het is een fucking Oom Twan hé die Papa Muis..quote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Familie Muis en consorten waren bezig met een petitie
Met zijn vijf toppertjesquote:Op zondag 22 juni 2014 17:52 schreef notecomigo het volgende:
https://www.facebook.com/marcel.elias.37
deze gast is toch ook totaal de weg kwijt.
Ze maken het wachten ondraaglijkquote:Op zondag 22 juni 2014 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het maar over een nieuwe, en over een nieuwe en over een nieuwe ppfff ze zitten er wel op te wachten ha ha
Ze hebben behoefte aan vers vlees. Die Ivan blijkt niks te zijn, dus moet de volgende komen waar ze zich dan als vliegen op de stroop op gooien.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het maar over een nieuwe, en over een nieuwe en over een nieuwe ppfff ze zitten er wel op te wachten ha ha
Man o man zie ze nog in staat om een nieuwe gelijk te verkrachtenquote:
Echt hequote:Op zondag 22 juni 2014 17:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze hebben behoefte aan vers vlees. Die Ivan blijkt niks te zijn, dus moet de volgende komen waar ze zich dan als vliegen op de stroop op gooien.
Hoeveel Irakezen zijn hier in NL en tevesn volgens Utopia? < 2quote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ivan zou een voorbeeld gaan zijn voor zijn medelandgenoten toch?
Hij is denk ik verbijsterd van zoveel ranzigheid, zoveel domheid, zoveel eigendunk, zoveel luiheid, zoveel valsigheid, zoveel hypocratie, zoveel krankzinnigheid bij elkaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ivan zou een voorbeeld gaan zijn voor zijn medelandgenoten toch?
Lot en Lau op zekerquote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man o man zie ze nog in staat om een nieuwe gelijk te verkrachten
Een ex militair zou mooi zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Teveel getut enzo.
Gewoon een keihard leiderstype, dat hebben ze nodig!
In ieder geval die nog harder is dan Vanes en kouder dan Aike en rechtlijniger dan Rienk.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Teveel getut enzo.
Maar die werd ook wel behoorlijk tegengewerkt door de haantjes Paul, Hakim en Emil.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Da's niet genoeg, zo hebben we bij Jimmy gezien.
Ruud is Utopiaquote:Op zondag 22 juni 2014 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom mag Ruud al het geld van het koeknuffelen zelf houden ?
Een flinke neger die hartstikke gay blijkt te zijn.quote:
Ditquote:Op zondag 22 juni 2014 18:04 schreef Injetta het volgende:
Hij is denk ik verbijsterd van zoveel ranzigheid, zoveel domheid, zoveel eigendunk, zoveel luiheid, zoveel valsigheid, zoveel hypocratie, zoveel krankzinnigheid bij elkaar.Hij staat letterlijk met zijn bek voor tanden. Hij weet niet wat te doen, wat te zeggen, met wie aan te pappen.
Tja, dat is nou net de vraag. De ondertitel van het programma is niet voor niets Heaven or Hell.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
In ieder geval die nog harder is dan Vanes en kouder dan Aike en rechtlijniger dan Rienk.
Ik denk echt dat ze wanhopig op zoek zijn naar iemand die er nog tegenop kan. Ze zijn de controle kwijt en zien dat dit afglijdt naar de totale waanzin. Dus nu zoeken ze iemand die schoon schip gaat maken.
Althans als die redactie daar zelf nog enigszins bij zinnen is... Anders is alles reddeloos verloren..![]()
Dat hebben ze inderdaad nodig, maar deze is niet gewenst en zal door een groot aantal bewoners niet erkend worden als zodanig. Ik hoop op iemand die scherp is van geest en van tong en een ieder die vals is daaraan kan nagelen. I pray, I pray ....quote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Teveel getut enzo.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Ze dweilen gewoon met een handdoek die in de wasmachine ligt, als je klaar ben met dweilen gooi je hem er gewoon weer in zegt Vanessa
o, die kamper uit het ondiep?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:52 schreef notecomigo het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:11 schreef Ransjih het volgende:
die brief van Billy aan ruud vanmiddag was een toneelstukje als ik R en B daarna weer zie?
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:11 schreef Ransjih het volgende:
die brief van Billy aan ruud vanmiddag was een toneelstukje als ik R en B daarna weer zag?
Afspraak was/is dat Ruud het koe-knuffel-geld niet in de kas hoeft te storten maar het aan een goed doel mag bestedenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom mag Ruud al het geld van het koeknuffelen zelf houden ?
Heb ik iets gemist? Ik ken die hele klant niet...quote:Op zondag 22 juni 2014 17:52 schreef notecomigo het volgende:
Een treklapquote:Op zondag 22 juni 2014 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Ze dweilen gewoon met een handdoek die in de wasmachine ligt, als je klaar ben met dweilen gooi je hem er gewoon weer in zegt Vanessa
Als de redactie echt had gewild dat het nog wat zou worden in die loods, dan hadden ze Ivan toegestaan om Ruud er uit te gooien. Dat was dan alvast één verspiller van zuurstof minder geweest in Utopia. Maar nee, de sturing was overduidelijk, natuurlijk ten gunste van de kijkcijfers.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
In ieder geval die nog harder is dan Vanes en kouder dan Aike en rechtlijniger dan Rienk.
Ik denk echt dat ze wanhopig op zoek zijn naar iemand die er nog tegenop kan. Ze zijn de controle kwijt en zien dat dit afglijdt naar de totale waanzin. Dus nu zoeken ze iemand die schoon schip gaat maken.
Althans als die redactie daar zelf nog enigszins bij zinnen is... Anders is alles reddeloos verloren..![]()
Hoelang kijkt u al ?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:13 schreef noddy1 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik ken die hele klant niet...
dit denk ik ookquote:Op zondag 22 juni 2014 18:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij is denk ik verbijsterd van zoveel ranzigheid, zoveel domheid, zoveel eigendunk, zoveel luiheid, zoveel valsigheid, zoveel hypocratie, zoveel krankzinnigheid bij elkaar.
Hij staat letterlijk met zijn bek voor tanden. Hij weet niet wat te doen, wat te zeggen, met wie aan te pappen.
Als ik hem was, zou ik zo snel mogelijk mijn kist pakken en de poort uitlopen of net als Emil over het hek springen.
yes.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:14 schreef DKUp het volgende:
[..]Als hij terugkomt is Walter aandeelhouder in Talpa.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:14 schreef Klapskaats het volgende:
Mooi zou het zijn als de nieuwe na 2 dagen als statement al het geld uit de kluis verbrand, daarna dure spullen besteld, en na 2 weken vrolijk fluitend de tent weer uit loopt.
Van mij zouden er ook een stel rellers in de B&B of op de camping mogen komen. Desnoods jatten die al het geld mee, maken ze Ruud en Billy helemaal gek en zetten Lot lekker voor lul zodat ze weer gaat rammenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:14 schreef Klapskaats het volgende:
Mooi zou het zijn als de nieuwe na 2 dagen als statement al het geld uit de kluis verbrand, daarna dure spullen besteld, en na 2 weken vrolijk fluitend de tent weer uit loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |