Helaas vergeten ze de hoofdsponsor Hornbach even, die wil al hun meuk daar adverteren.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:33 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Na Ron zou er geen bouwer meer inkomen wanneer het aan mij lag. Lot, Marjet en Lau hebben allang aangegeven dat zij geen bouwers nodig hebben. Gesprekje ten tijde dat het atelier zo goed als af was.
Ik denk niet dat hij er rouwig om zou zijn wanneer hij de eerstvolgende is die het pand mag verlaten. Of het moet Marjet of Ruud zijn, dan misschien is er weer hoop. Maar ik heb geleerd op de COS dat hoop uitgestelde teleurstelling is.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:25 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Een paar weken geleden liep Ron al in zichzelf te mompelen 's nachts: Nog een maandje Ron, nog een maandje...
Wie wil daar nu nog zitten dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:35 schreef .Exe het volgende:
Ze kunnen er ook een bn-er in sodemieteren.
Ratelband ofzow
hoe langer ze wachten met die nieuwe hoe minder kans de nieuwe heeft zich helemaal te kunnen laten zien voor de nominatierondequote:Op zondag 22 juni 2014 17:30 schreef .Exe het volgende:
Wanneer komt die nieuwe nou?![]()
Waarom zou het zo lang duren?
Geen gegadigden of weten ze nog niet wat voor type ze moeten kiezen.
Ik zou zeggen bel Mike nog eens!
Miss ziet hij er nog heil in
Ik denk een hopies mensen. De vraag is of het een aanwinst zal zijn.quote:
Een antwoord daarop zou kunnen zijn dat de nieuwe inwoner(s) niet meedoen in de volgende nominatieronde.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:40 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hoe langer ze wachten met die nieuwe hoe minder kans de nieuwe heeft zich helemaal te kunnen laten zien voor de nominatieronde
BBQ afgemeld dus xtraquote:Op zondag 22 juni 2014 17:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit wel voor 15 personen in die pan
ach.......ze verdienen toch gewoon een marcelquote:
Volgens mij is er zondag geen marktquote:Op zondag 22 juni 2014 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Woensdag, dan kan de Nieuwe nog mee in het TV-programma van vrijdagavond als cliffhanger tussen nu en de Cashmarkt van as Zondag
Het is een fucking Oom Twan hé die Papa Muis..quote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Familie Muis en consorten waren bezig met een petitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |