Met zijn vijf toppertjesquote:Op zondag 22 juni 2014 17:52 schreef notecomigo het volgende:
https://www.facebook.com/marcel.elias.37
deze gast is toch ook totaal de weg kwijt.
Ze maken het wachten ondraaglijkquote:Op zondag 22 juni 2014 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het maar over een nieuwe, en over een nieuwe en over een nieuwe ppfff ze zitten er wel op te wachten ha ha
Ze hebben behoefte aan vers vlees. Die Ivan blijkt niks te zijn, dus moet de volgende komen waar ze zich dan als vliegen op de stroop op gooien.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het maar over een nieuwe, en over een nieuwe en over een nieuwe ppfff ze zitten er wel op te wachten ha ha
Man o man zie ze nog in staat om een nieuwe gelijk te verkrachtenquote:
Echt hequote:Op zondag 22 juni 2014 17:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze hebben behoefte aan vers vlees. Die Ivan blijkt niks te zijn, dus moet de volgende komen waar ze zich dan als vliegen op de stroop op gooien.
Hoeveel Irakezen zijn hier in NL en tevesn volgens Utopia? < 2quote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ivan zou een voorbeeld gaan zijn voor zijn medelandgenoten toch?
Hij is denk ik verbijsterd van zoveel ranzigheid, zoveel domheid, zoveel eigendunk, zoveel luiheid, zoveel valsigheid, zoveel hypocratie, zoveel krankzinnigheid bij elkaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ivan zou een voorbeeld gaan zijn voor zijn medelandgenoten toch?
Lot en Lau op zekerquote:Op zondag 22 juni 2014 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man o man zie ze nog in staat om een nieuwe gelijk te verkrachten
Een ex militair zou mooi zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Teveel getut enzo.
Gewoon een keihard leiderstype, dat hebben ze nodig!
In ieder geval die nog harder is dan Vanes en kouder dan Aike en rechtlijniger dan Rienk.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Teveel getut enzo.
Maar die werd ook wel behoorlijk tegengewerkt door de haantjes Paul, Hakim en Emil.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Da's niet genoeg, zo hebben we bij Jimmy gezien.
Ruud is Utopiaquote:Op zondag 22 juni 2014 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom mag Ruud al het geld van het koeknuffelen zelf houden ?
Een flinke neger die hartstikke gay blijkt te zijn.quote:
Ditquote:Op zondag 22 juni 2014 18:04 schreef Injetta het volgende:
Hij is denk ik verbijsterd van zoveel ranzigheid, zoveel domheid, zoveel eigendunk, zoveel luiheid, zoveel valsigheid, zoveel hypocratie, zoveel krankzinnigheid bij elkaar.Hij staat letterlijk met zijn bek voor tanden. Hij weet niet wat te doen, wat te zeggen, met wie aan te pappen.
Tja, dat is nou net de vraag. De ondertitel van het programma is niet voor niets Heaven or Hell.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
In ieder geval die nog harder is dan Vanes en kouder dan Aike en rechtlijniger dan Rienk.
Ik denk echt dat ze wanhopig op zoek zijn naar iemand die er nog tegenop kan. Ze zijn de controle kwijt en zien dat dit afglijdt naar de totale waanzin. Dus nu zoeken ze iemand die schoon schip gaat maken.
Althans als die redactie daar zelf nog enigszins bij zinnen is... Anders is alles reddeloos verloren..![]()
Dat hebben ze inderdaad nodig, maar deze is niet gewenst en zal door een groot aantal bewoners niet erkend worden als zodanig. Ik hoop op iemand die scherp is van geest en van tong en een ieder die vals is daaraan kan nagelen. I pray, I pray ....quote:Op zondag 22 juni 2014 18:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Teveel getut enzo.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Ze dweilen gewoon met een handdoek die in de wasmachine ligt, als je klaar ben met dweilen gooi je hem er gewoon weer in zegt Vanessa
o, die kamper uit het ondiep?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:52 schreef notecomigo het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:11 schreef Ransjih het volgende:
die brief van Billy aan ruud vanmiddag was een toneelstukje als ik R en B daarna weer zie?
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:11 schreef Ransjih het volgende:
die brief van Billy aan ruud vanmiddag was een toneelstukje als ik R en B daarna weer zag?
Afspraak was/is dat Ruud het koe-knuffel-geld niet in de kas hoeft te storten maar het aan een goed doel mag bestedenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom mag Ruud al het geld van het koeknuffelen zelf houden ?
Heb ik iets gemist? Ik ken die hele klant niet...quote:Op zondag 22 juni 2014 17:52 schreef notecomigo het volgende:
Een treklapquote:Op zondag 22 juni 2014 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Ze dweilen gewoon met een handdoek die in de wasmachine ligt, als je klaar ben met dweilen gooi je hem er gewoon weer in zegt Vanessa
Als de redactie echt had gewild dat het nog wat zou worden in die loods, dan hadden ze Ivan toegestaan om Ruud er uit te gooien. Dat was dan alvast één verspiller van zuurstof minder geweest in Utopia. Maar nee, de sturing was overduidelijk, natuurlijk ten gunste van de kijkcijfers.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef Injetta het volgende:
[..]
In ieder geval die nog harder is dan Vanes en kouder dan Aike en rechtlijniger dan Rienk.
Ik denk echt dat ze wanhopig op zoek zijn naar iemand die er nog tegenop kan. Ze zijn de controle kwijt en zien dat dit afglijdt naar de totale waanzin. Dus nu zoeken ze iemand die schoon schip gaat maken.
Althans als die redactie daar zelf nog enigszins bij zinnen is... Anders is alles reddeloos verloren..![]()
Hoelang kijkt u al ?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:13 schreef noddy1 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik ken die hele klant niet...
dit denk ik ookquote:Op zondag 22 juni 2014 18:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij is denk ik verbijsterd van zoveel ranzigheid, zoveel domheid, zoveel eigendunk, zoveel luiheid, zoveel valsigheid, zoveel hypocratie, zoveel krankzinnigheid bij elkaar.
Hij staat letterlijk met zijn bek voor tanden. Hij weet niet wat te doen, wat te zeggen, met wie aan te pappen.
Als ik hem was, zou ik zo snel mogelijk mijn kist pakken en de poort uitlopen of net als Emil over het hek springen.
yes.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:14 schreef DKUp het volgende:
[..]Als hij terugkomt is Walter aandeelhouder in Talpa.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:14 schreef Klapskaats het volgende:
Mooi zou het zijn als de nieuwe na 2 dagen als statement al het geld uit de kluis verbrand, daarna dure spullen besteld, en na 2 weken vrolijk fluitend de tent weer uit loopt.
Van mij zouden er ook een stel rellers in de B&B of op de camping mogen komen. Desnoods jatten die al het geld mee, maken ze Ruud en Billy helemaal gek en zetten Lot lekker voor lul zodat ze weer gaat rammenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:14 schreef Klapskaats het volgende:
Mooi zou het zijn als de nieuwe na 2 dagen als statement al het geld uit de kluis verbrand, daarna dure spullen besteld, en na 2 weken vrolijk fluitend de tent weer uit loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |