Jawel. in China hadden ze ook CGI reclame.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar op tv heb ik het niet eerder gezien..
Dat hebben ze al jaren op elke baan.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jawel. in China hadden ze ook CGI reclame.
[ afbeelding ]
CGI's zijn het hele jaar door al te zien, vooral Emirates en Rolexquote:Op zondag 22 juni 2014 15:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jawel. in China hadden ze ook CGI reclame.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat hebben ze al jaren op elke baan.
Kweet het, maar dat was even een voorbeeld voor Heywoodu die ik snel even wist te vinden....quote:Op zondag 22 juni 2014 15:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
CGI's zijn het hele jaar door al te zien, vooral Emirates en Rolex
Waarom? Hebben het perfect gedaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Williams heeft echt een nieuwe man voor tactieken nodig
Nee, niet echt. Vooral met Massa hebben ze het weer compleet verklooid.quote:
Precies. Williams zit er op deze baan dichtbij, maar kon echt niet beterquote:
Massa had een trage pitstop, klopt. Heeft verder niets met de strategie te maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vooral met Massa hebben ze het weer compleet verklooid.
Bij Sky deden ze inderdaad net of het spannend was.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had het idee dat het wat spannender was voor de Hamiltonfanclub achter de microfoon dan voor de wat meer neutrale toeschouwer.
Mercedes heeft geen enkele keer op de baan een Williams gepakt, beide keren tijdens de stop.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Massa had een trage pitstop, klopt. Heeft verder niets met de strategie te maken.
Doen ze altijd. Voor ons zou het ook een stuk spannender zijn als Hamilton een Nederlander was.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Sky deden ze inderdaad net of het spannend was.
Omdat ze simpelweg veel sneller zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes heeft geen enkele keer op de baan een Williams gepakt, beide keren tijdens de stop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |