Ja, maar Algerije is ( méér voor mijn gevoel om eerlijk te zijn ) toch nog altijd slechter dan Zuid-Korea? Ik zou eerlijk gezegd behoorlijk verbaasd zijn als Zuid-Korea niet wint van Algerije. Maar ja, hoe Zuid-Korea tegen Rusland speelde tsja, dan kan Algerije idd winnen of iig gelijkspelen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, maar je moet het ook zo bekijken: de kans dat Zuid-Korea wint van Algerije schat ik heel laag in. Daar zit een 0-0 gewoon heel dik in & dan is een gelijkspel tegen de Belgen geen slecht resultaat. Ik verwacht niet dat Rusland heel hard zal aanvallen, maar eveneens ook niet constant voor de goal zal liggen want ze hebben inderdaad zeker 1 punt en liefst 3 punten nodig
Oh, had hem net aangepast van 'misschien de 2de ronde' naar '2de ronde is een must'quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Misschien toch maar eens de OP aanpassen, die is ondertussen ook al behoorlijk gedateerd ...
Wel ja, dat weet ik dus nietquote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, maar Algerije is ( méér voor mijn gevoel om eerlijk te zijn ) toch nog altijd slechter dan Zuid-Korea? Ik zou eerlijk gezegd behoorlijk verbaasd zijn als Zuid-Korea niet wint van Algerije. Maar ja, hoe Zuid-Korea tegen Rusland speelde tsja, dan kan Algerije idd winnen of iig gelijkspelen.
België moet vanavond sterk beginnen. Nu klinkt dat logisch en dat is het ook, maar als je eenmaal achter komt tegen Rusland lijkt het me lastig om terug in de wedstrijd te komen.
België eerst scoren en daarna flink uitbreiden.
Jeps. België moet naar zichzelf kijken en dan laat je Rusland kansloos. Héérlijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:01 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wel ja, dat weet ik dus niet. Ik kijk zowat nooit Aziatisch en Afrikaans voetbal en zeker niet als ze tegen elkaar spelen dus ik kan me moeilijk inbeelden wat het niveauverschil nou precies is... Zullen we vanavond maar moeten zien.
Maar heb er wel een oké gevoel over dus moet goedkomen
http://sportinga.be/event(...)land-op-groot-schermquote:Op zondag 22 juni 2014 13:06 schreef Mr.West het volgende:
Ik zit te denken om vanmiddag naar België te gaan om daar de wedstrijd te gaan kijken. Waar is dit het leukste of is een groot scherm oid?
Oh, ik besteed meestal niet zoveel aandacht aan welk topic ik precies bezig ben maar op zich is dat wel logischer jaquote:Op zondag 22 juni 2014 13:04 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Jeps. België moet naar zichzelf kijken en dan laat je Rusland kansloos. Héérlijk.
Trouwens, is het niet beter om hier verder over België Rusland te praten: WK / [POULE H @ 22/06/14 - 18:00] België - Rusland #1 of vind je dat in dat topic teveel de draak wordt gestoken en negatief gedaan over de Duivels? Het is maar een vraag hoor.
Jammer, want dat voorspel ik ook. Van mij zal er geen negativiteit zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:09 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh, ik besteed meestal niet zoveel aandacht aan welk topic ik precies bezig ben maar op zich is dat wel logischer ja
En dat negatieve gedoe is maar sporadisch hoor & zal vooral tijdens de wedstrijd aanwezig zijn gok ik als het lang 0-0 blijft of Rusland scoort .
Je kan trouwens ook op de grote markt in Antwerpen kijken:quote:Op zondag 22 juni 2014 13:06 schreef Mr.West het volgende:
Ik zit te denken om vanmiddag naar België te gaan om daar de wedstrijd te gaan kijken. Waar is dit het leukste of is een groot scherm oid?
Heb de OP wat aangepast, als je er wat anders nog in wilt hebben, zeg maar hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 13:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Ook mogen er wat plaatjes in de OP hoor
Volgensmij moeten we het daar sowieso niet te veel over hebben; het toernooi heeft geleerd dat 'makkelijke' tegenstanders sowieso uitzonderlijk zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de VS wint van Portugal en daarna die Duitsers op een gelijkspel kan houden, dan kom je in de 2e ronde gewoon tegen Duitsland uit (mits groepswinst uiteraard). Dan houdt het "eenvoudige" parcours al meteen op.
Als Duitsland niet in staat is om te winnen van Ghana en de VS, dan is het niet de topploeg die we nu denken dat ze zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de VS wint van Portugal en daarna die Duitsers op een gelijkspel kan houden, dan kom je in de 2e ronde gewoon tegen Duitsland uit (mits groepswinst uiteraard). Dan houdt het "eenvoudige" parcours al meteen op.
Mwah. Zuid Korea kende een zeer zwakke kwalificatiereeks in het zwakke Azië. De hoogtijdagen (2002) zijn wel een beetje voorbij. Wel spelen ze een stuk minder verdedigend. Algerije is niet goed, maar is moeilijk te bestrijden. Ultra defensief en er lopen een paar redelijke verdedigers bij.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, maar Algerije is ( méér voor mijn gevoel om eerlijk te zijn ) toch nog altijd slechter dan Zuid-Korea? Ik zou eerlijk gezegd behoorlijk verbaasd zijn als Zuid-Korea niet wint van Algerije. Maar ja, hoe Zuid-Korea tegen Rusland speelde tsja, dan kan Algerije idd winnen of iig gelijkspelen.
België moet vanavond sterk beginnen. Nu klinkt dat logisch en dat is het ook, maar als je eenmaal achter komt tegen Rusland lijkt het me lastig om terug in de wedstrijd te komen.
België eerst scoren en daarna flink uitbreiden.
Mooi gedaan en lijkt me meer dan volledigquote:Op zondag 22 juni 2014 14:16 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Heb de OP wat aangepast, als je er wat anders nog in wilt hebben, zeg maar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |