Maracana stadion, totaal geen druk inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rusland kan er niks van. Belgjes hebben nu minder druk dan de vorige wedstrijd en winnen dit.
Uhm ja oké.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Maracana stadion, totaal geen druk inderdaad.
Die zijn er genoeg geweest.quote:Op zondag 22 juni 2014 08:52 schreef TLC het volgende:
Normaal gezien zou Belgie dit moeten kunnen winnen - maar wat zijn normale uitslagen dit WK ?
Rusland - Zuid Korea gezien?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:26 schreef Wouterw17 het volgende:
Hoe speelt Rusland eigenlijk? Niet zoals Algerije toch, hoop ik?
Vrij defensief en goed georganiseerd spelen ze. Rusland - Zuid Korea was, op de blunder van Akinfeev na, een slaapverwekkende pot.quote:
Dan gaat het weer een kutwedstrijd worden voor de Belgen dus.. Hoop wel dat ze winnen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrij defensief en goed georganiseerd spelen ze. Rusland - Zuid Korea was, op de blunder van Akinfeev na, een slaapverwekkende pot.
Dat denk ik wel. Voordeel is wel dat Rusland iets moet. Ze hebben pas één puntje.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:29 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Dan gaat het weer een kutwedstrijd worden voor de Belgen dus.. Hoop wel dat ze winnen.
Zeker waar maar spanning is wat mij betreft niet nodig hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 12:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat Rusland maar winnen. Dat zou goed voor de spanning in deze poule zijn.
Hehe eens. Als Rusland wint, wat echt zéér ONWAARSCHIJNLIJK is, dan gaan er nog gekke dingen gebeuren. Maar België wint met gemak, zelfs op 80% spelen is voldoende.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zeker waar maar spanning is wat mij betreft niet nodig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |