Doet me vooral denken aan Battlefield 1942 op de PCquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:18 schreef Tassendief het volgende:
Ik denk dat deze makkelijk is
[ afbeelding ]
Hm, lastig. Ergens in China soms?quote:
Daarom dacht ik ook al een beetje dat die makkelijk was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Je ziet de parachute overigens hangen op je foto. (als gedenkteken)
Volgens mij zit je dan ergens in Engeland, correct?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Als je bij China bent moet je linksaf bij de 3e afslag.
Correct. Ze hebben veel bruggen in Engeland, dus welke precies? Nou ja, de stad is genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan ergens in Engeland, correct?
Volgens mij is het de tower bridge. Weet alleen even niet meer welke stad preciesquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Correct. Ze hebben veel bruggen in Engeland, dus welke precies? Nou ja, de stad is genoeg.
Voor deze keer reken in hem goed. Google zegt dat ie brug in Londen staat. Plaats maar een nieuwe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij is het de tower bridge. Weet alleen even niet meer welke stad precies
Weer wat geleerd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Voor deze keer reken in hem goed. Google zegt dat ie brug in Londen staat. Plaats maar een nieuwe.
Klopt. Sorry. Tijdje niet online geweest in trv en het topic was ondergesneeuwd in mn activequote:
Ik vond:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef miro86 het volgende:
tja... google voor largest russian mine en dan krijg je Norilsk en Mirny. Dan church en Norilsk en church en Mirny.
Het klootste was dat je vaak juist de achterkant te zien kreeg en dat ie er vaak eerder beige eruitziet.
En als die russische kerken lijken maar op elkaar. FOKing Mirny, had er nooit eerder van gehoord...
Jaisalmer, Rajasthan, India ?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Jaisalmer, Rajasthan, India ?
Het plaatje wordt blijkbaar voor van alles en nog wat gebruikt op google, waaronder Varanasi
niuewe?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Jaisalmer, Rajasthan, India ?
Het plaatje wordt blijkbaar voor van alles en nog wat gebruikt op google, waaronder Varanasi
Uiteraard goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef miro86 het volgende:
Hij is wel erg makkelijk. Vaak genoeg op TV gezien een paar jaar terug (2010)
Mooie foto trouwens.
Vancouver.
Met Medvedev werd ie makkelijk.quote:The Mask of Sorrow (Russian: Маска скорби, Maska skorbi) is a monument perched on a hill above Magadan, Russia
Hmmmm, dan zijn er teveel steden over om te gokkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Nee, maar wel het goede land.
(Wells Fargo komt daar zo ongeveer overal voor)
Het is dichtbij een minder vriendelijke miljoenenstad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmm, dan zijn er teveel steden over om te gokken
Ik zou Rio de Janeiro zeggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:17 schreef en_door_slecht het volgende:
Klopt, die Wells Fargo maakte het niet moeilijk: gewoon "Wells Fargo Office building" inkloppen in Google en dan wat naar beneden scrollen.
Ik denk dat deze ook niet al te moeilijk is:
[ afbeelding ]
Nope. Er zitten, ondanks het (gebrek aan) licht wel een aantal duidelijke aanwijzingen in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou Rio de Janeiro zeggen
Baku?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:22 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Warm (t.o.v. de andere pogingen)
Kouder. Met Gaza-stad zat je er niet ver naast. Een beetje Palestijn moet d'r een steen heen kunnen gooien.quote:
Eilat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:01 schreef en_door_slecht het volgende:
Nee, andere kant op. (Oke, je moet wel een beetje hard smijten)
Beiroet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:16 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nope. Verkeerde land. (Iets met minaret...)
Nope. Ook verkeerde land. En kant.quote:
Aqaba? Ik wilde dat ik alleen dit spel kon spelen, er is meer te doen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:19 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nope. Ook verkeerde land. En kant.
(Voor alle duidelijkheid: je mag toch google-en? Als ik zeer voor de hand liggende zoektermen gebruik, heb ik al een foto te pakken die (bijna) vanaf dezelfde plek is genomen.)
Nee! En weer is het land fout.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aqaba? Ik wilde dat ik alleen dit spel kon spelen, er is meer te doen...
Cairo?quote:
Port Said?quote:
Alexandrie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:30 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Sorry, hij wierp toch wel zo ver als Cairo, maar het is Cairo niet. (Hint: ik zie zee)
Jeuh!quote:
Er waren meerden die samen volgens mij vrij snel tot Alexandrië moesten leiden:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jeuh!
Wat was nu de sterke aanwijzing? Voor mij die file aan de ene kant en niks aan de andere. Daarom dacht ik ook Gaza, vanwege de grenscontroles...
Maar goed, ik zal een nieuwe plaatsen.
Ik dacht langs dezelfde lijnen idd. Vandaar Baku (waar ik nota bene geweest ben), maar Egypte staat nog op de lijst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:39 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Er waren meerden die samen volgens mij vrij snel tot Alexandrië moesten leiden:
- Een minaret -> Islamitische wereld
- Een boulevard -> Aan het water
- Palmbomen -> Samen met die minaret dus zeer w.s. MO
- Geel/zwarte Lada-taxi -> Dat is heel erg Egypte. Egypte was veel meer dan b.v. Jordanië bevriend met de Sovjet-Unie, waardoor men daar veel in Lada reed.
Kom op, doe ff niet dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:13 schreef en_door_slecht het volgende:
hahaha. Te laat. Ik heb de picca met tekst al.
Ah ok, ik heb het niet gecheckt, maar vond hem dan echt te makkelijk worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:18 schreef en_door_slecht het volgende:
Wees gerust, ik heb er niet veel aan (tot op heden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |