Doet me vooral denken aan Battlefield 1942 op de PCquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:18 schreef Tassendief het volgende:
Ik denk dat deze makkelijk is
[ afbeelding ]
Hm, lastig. Ergens in China soms?quote:
Daarom dacht ik ook al een beetje dat die makkelijk was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Je ziet de parachute overigens hangen op je foto. (als gedenkteken)
Volgens mij zit je dan ergens in Engeland, correct?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Als je bij China bent moet je linksaf bij de 3e afslag.
Correct. Ze hebben veel bruggen in Engeland, dus welke precies? Nou ja, de stad is genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan ergens in Engeland, correct?
Volgens mij is het de tower bridge. Weet alleen even niet meer welke stad preciesquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Correct. Ze hebben veel bruggen in Engeland, dus welke precies? Nou ja, de stad is genoeg.
Voor deze keer reken in hem goed. Google zegt dat ie brug in Londen staat. Plaats maar een nieuwe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij is het de tower bridge. Weet alleen even niet meer welke stad precies
Weer wat geleerd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Voor deze keer reken in hem goed. Google zegt dat ie brug in Londen staat. Plaats maar een nieuwe.
Klopt. Sorry. Tijdje niet online geweest in trv en het topic was ondergesneeuwd in mn activequote:
Ik vond:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef miro86 het volgende:
tja... google voor largest russian mine en dan krijg je Norilsk en Mirny. Dan church en Norilsk en church en Mirny.
Het klootste was dat je vaak juist de achterkant te zien kreeg en dat ie er vaak eerder beige eruitziet.
En als die russische kerken lijken maar op elkaar. FOKing Mirny, had er nooit eerder van gehoord...
Jaisalmer, Rajasthan, India ?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Jaisalmer, Rajasthan, India ?
Het plaatje wordt blijkbaar voor van alles en nog wat gebruikt op google, waaronder Varanasi
niuewe?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Jaisalmer, Rajasthan, India ?
Het plaatje wordt blijkbaar voor van alles en nog wat gebruikt op google, waaronder Varanasi
Uiteraard goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef miro86 het volgende:
Hij is wel erg makkelijk. Vaak genoeg op TV gezien een paar jaar terug (2010)
Mooie foto trouwens.
Vancouver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |