Hij doet me nu denken aan Piet Paulusma.quote:
Helemáál kachelquote:
mensonterendquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Al die gasten kijken ook nooit he
belachelijk
Kut RTL.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Al die gasten kijken ook nooit he
belachelijk
Straks toch alleen maar de groeten van Najib, dan is het alweer afgelopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Ohja, nu weer reclame
Ik zap naar de NOS, wat overigens niemand boeit.
Topscheidsquote:Gassama leidde reeds wedstrijden in de CAF Confederation Cup en de CAF Champions League (waaronder de return van de finale in 2013[1]). Hij werd in 2013 aangesteld voor de Supercup tussen het Syrische Al-Ahly en het Congolese AC Léopards (2–1).
Daaromquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Straks toch alleen maar de groeten van Najib, dan is het alweer afgelopen.
Hoeveel ik je ook als mens en user op prijs stel boeit mij dit inderdaad niet heel veel. Al ga ik je wel missen hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Ohja, nu weer reclame
Ik zap naar de NOS, wat overigens niemand boeit.
Zoo episch dezequote:
Ik zal altijd bij je zijn, want ik heb jou in m'n hart gesloten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel ik je ook als mens en user op prijs stel boeit mij dit inderdaad niet heel veel. Al ga ik je wel missen hier.
Dit spreekt elkaar nogal tegen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
boeit mij dit inderdaad niet heel veel. Al ga ik je wel missen hier.
Helemaal niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze deelt ze net op Facebook
[ afbeelding ]
Wat een vies wijf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze deelt ze net op Facebook
[ afbeelding ]
Meer dan Ajax, wat triest genoeg op zich is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Want bij bv. Psv hangt er wel sfeer?
Vies dik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
teh fuck? kijk hoe dik die enkels zijn man
Probeer jij nou een rel tussen ons aan te zwengelen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit spreekt elkaar nogal tegen.
Ik zou bijna zeggen dat je 2e zin gelogen is om de boodschap wat minder pijnlijk te maken.
[..]
Helemaal niks mis mee.![]()
twitter:blackpool4 twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 23:49:44Sierd de Vos wat een stumpert, triester dan triest #VIOranje reageer retweet
Absoluut niet. Ik heb gewoon een realistische kijk op dingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Probeer jij nou een rel tussen ons aan te zwengelen?
Oke bedankt Stijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:blackpool4 twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 23:49:44Sierd de Vos wat een stumpert, triester dan triest #VIOranje reageer retweet
Goede reactie van @simwassequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ow na ja, ik dacht altijd dat er bij Feyenoord diverse spelden konden gehoord worden. Blijkbaar ben ik mis. Maar ik wil de club discussies niet beginnen. Haha, eerst het WK.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meer dan Ajax, wat triest genoeg op zich is.
Maargoed. Echte sfeer vindt men bij Feyenoord, GAE, Cambuur.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:52 schreef Belladonna80 het volgende:
Ow na ja, ik dacht altijd dat er bij Feyenoord diverse spelden konden gehoord worden.
Sfeer bij jou in de huiskamer is beter zeker?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook zo.Die 'sfeer' wordt vooral naar voren geschoven omdat ze al even geen prijzen gepakt hebben. Je moet toch ergens de beste in zijn, ofzo.
Ik wacht in spanning zijn oordeel over Genee zijn kundigheid af vandaag. Hij wilde eerder vandaag nog weinig vrijgeven.quote:
Uh, juist.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sfeer bij jou in de huiskamer is beter zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |