een rukmus! een kwakeend! een frutto!quote:
Topicmoeder? Uhh okequote:Op zondag 22 juni 2014 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, vandaar! En graag gedaan, als topicmoeder moet je oog hebben voor iedereen.
Minthy is onze TopTopicMoederquote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Topicmoeder? Uhh oke. Gaat het verder helemaal top met je?
In het 3FM topic zitten de normale mensen van Fok!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik vind dit maar een raar topic,.
Ja hoor, dank! En tegen wil en dank zo gebombardeerd omdat ik het oudste wijf ben hierquote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Topicmoeder? Uhh oke. Gaat het verder helemaal top met je?
Ik ook eigenlijk, maar ik heb leren houden van de strapatsen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik bewerk hem wel ffquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cool, ik krijg net een PM dat ik een positieve note heb gehad van rubbereend
En toen werd ik wakker
correct, dat is het ookquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
wat doe ik hier dan??quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het 3FM topic zitten de normale mensen van Fok!
is het ookquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Nee, je bent het allertofste wief van 't topique!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, dank! En tegen wil en dank zo gebombardeerd omdat ik het oudste wijf ben hier
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, je bent het allertofste wief van 't topique!
pakkende naam iddquote:
maakt dat mij jullie stiefvader?quote:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doetquote:
dat klinkt wel verrekte goedquote:Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cool, ik krijg net een PM dat ik een positieve note heb gehad van rubbereend
En toen werd ik wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |