Denken dat een pimp zijn geld op een rekening zetquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil je een keer geld overmaken zodat ik wok kan halen?
ik weet toch niet hoe dat werkt man ben nerdjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denken dat een pimp zijn geld op een rekening zet
kom maar een keer langs, dan mag je je geld verdienenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil je een keer geld overmaken zodat ik wok kan halen?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom maar een keer langs, dan mag je je geld verdienen
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet oprecht niet welke emotie ik hierbij moet ervaren
hoe de fuck kan datquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
KLB / Deathprez
Joppiesaus. is weer terug hoor.
Omdat hij vooral vervelend is en verder niet echt iets verkeerd doet denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
waarom krijgt die gast steeds maar een ban van een halve week ofzo
Harde maatregelen van Frankquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
KLB / Deathprez
Was hij uiteindelijk ook Deathprez. En TARDlS. for that matter?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
KLB / Deathprez
Waarschijnlijk, maar dat weet ik verder ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was hij uiteindelijk ook Deathprez. En TARDlS. for that matter?
Vervelende dag was dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar dat weet ik verder ook niet.
Vond het wel grappig.quote:
Hij maakt het ene na het andere kuttopic, maakt kutkloons en doet aan crewbash, lijkt me genoeg reden voor permban.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat hij vooral vervelend is en verder niet echt iets verkeerd doet denk ik.
Zo doen wij dat.quote:
Ach ja, zal vast niet lang meer duren tot hij die krijgt als hij zo doorgaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hij maakt het ene na het andere kuttopic, maakt kutkloons en doet aan crewbash, lijkt me genoeg reden voor permban.
Ja daarom. Deathprez deed niet echt moeite. TARDlS. had ook mijn UI en sig en ondertitelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het wel grappig.Maar goed, bij jou was het ook nauwelijks van de echte TARDIS. te onderscheiden, buiten het achterlijke postgedrag van die kloon dan.
We zijn gewoon populair mattie, daarom doen mensen dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja daarom. Deathprez deed niet echt moeite. TARDlS. had ook mijn UI en sig en ondertitel
Ik was ook wel gevleid.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
We zijn gewoon populair mattie, daarom doen mensen dat.
Zoals Spongeboss.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben zelf ook geobsedeerd door bepaalde FOK!kers. Check steeds hun fobo en pohi. Loopt best uit de hand
Ja, is best een leuke reeks toch.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was ook wel gevleid.
Ik zit in dat topic van die FA mailtjes van jou, en er zitten ook linkjes in naar KLB topics, en daar zitten gewoon geen actieve users van nu inbest een tragische gedachte, maar ook wel opbeurend.
Jaloers.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
veel posts hebben =/= populair zijn
Is dat hip tegenwoordig, 2 verschillende kleuren schoenen? Zag het bij spelers van een ander land ook al.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:14 schreef Modus het volgende:
Zullen wel Fokkers zijn met hun bungelende 30 cms.
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel een beetje gefascineerd door haar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Spongeboss en amangold zijn 4ever nr 1 voor mij
Ghana is samen met Ivoorkust wel een mooi uithangbordje voor het Afrikaanse voetbal.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:14 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word echt zo veel pissiger van die fluorescerende gele schoenen dan nodig is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat hip tegenwoordig, 2 verschillende kleuren schoenen? Zag het bij spelers van een ander land ook al.
Dom wijf is dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje gefascineerd door haar.
wauwz0rsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:14 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar ontmoet in een kroeg. Ik heb niet gezegd dat ik een FOK!ker ben en een selfie met haar genomen.quote:
GC / Kopen Paspoorten, rijbewijs, ID-kaarten, verblijfsvergunningenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ghana is samen met Ivoorkust wel een mooi uithangbordje voor het Afrikaanse voetbal.
Heb kloons aan moeten maken om ongemerkt op haar fobo te kunnen lurkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje gefascineerd door haar.
Haha nog geneukt dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb haar ontmoet in een kroeg. Ik heb niet gezegd dat ik een FOK!ker ben en een selfie met haar genomen.
Echt jaloers op PVV-wijven met een rotkop inderdaad.quote:
Als het zoals hier vloekt als de tering met het tenue vind ik het ook niet fijn om naar te kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik word echt zo veel pissiger van die fluorescerende gele schoenen dan nodig is.
Amangold=queenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt jaloers op PVV-wijven met een rotkop inderdaad.
Wat is er zo bijzonder aan haar dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb kloons aan moeten maken om ongemerkt op haar fobo te kunnen lurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |