Oh ja. Ik ken geen mocro's irl denk ik. Vroeger wel, nu niet meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
mocro, hoe vaak moet hij dat nog zeggen
Nou, als je zijn posts soms leest..quote:
belgischquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu kunnen we geen Belgs bier drinkenbedankt.
Hehequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, als je zijn posts soms leest..
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
oja draai de boel maar om en emo.gif mij
het werkt, zoals je zietquote:
Ik probeer me alleen omhoog te werken uit de wrede achterbuurten van rdamquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HeheNee hij is niet zo verfijnd als bijv hoth maar tokkie ook weer niet
hoe doe je dat dan heu heuheuheuhueue heuh ehuehuhquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik probeer me alleen omhoog te werken uit de wrede achterbuurten van rdam
Garageboxen, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan heu heuheuheuhueue heuh ehuehuh
Maar krijg je de ghetto ook uit jou?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rotterdamquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben pooier, verdien ziek veel geld nu lach maarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan heu heuheuheuhueue heuh ehuehuh
wil je een keer geld overmaken zodat ik wok kan halen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben pooier, verdien ziek veel geld nu lach maar
ben kkclassy wat denk jijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar krijg je de ghetto ook uit jou?
is dit een variant op 'haal de oorlog uit een kind'?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar krijg je de ghetto ook uit jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |