Als ik jou DM's zou sturen waarin ik je uitscheld, krijg ik dan ban?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is dat het waar is anders 2 weken voor crewbash
Mwah ik ben niet zo moeilijk daarin hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik jou DM's zou sturen waarin ik je uitscheld, krijg ik dan ban?
Nee dat is m;n zusterquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dit jouw baard
Heb je dit nu snel gephotoshopt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dit jouw baard
doe niet zo hysterisch manquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Godverdomme kut waarom zou ik dat anders posten daar
echt he zo kk dom jezusquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Godverdomme kut waarom zou ik dat anders posten daar
Ja uit 2006quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
Waarom negeert iedereen dat topic dat ik postte verdomme, die shit is vermakelijk.
Ik kijk liever naar foto's van Mortaxx' baardquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
Waarom negeert iedereen dat topic dat ik postte verdomme, die shit is vermakelijk.
Oh ik heb wel een paar posts gelezen, ahaha xDquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
geldt nog wel voor mijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:39 schreef TARDIS. het volgende:
Ik dacht dat alle FOK!kers fysieke mislukkelingen waren, gaat die vlieger niet op voor KLB'ers? Ik ben ook al zo mooi.
Laatste posts in de reeks zijn nog van dit jaar.quote:
hahah:*quote:
Ben je jezelf nog tegen gekomen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laatste posts in de reeks zijn nog van dit jaar.
Ik las een paar pagina's terug dat KLB eigenlijk alleen voor mannen was, dus misschien val jij niet onder de uitzondering, dat weet ik niet.quote:
Zo ver ben ik nog niet. Lijkt me ook sterk dat ik er tussen sta, mijn mails zijn over het algemeen niet echt interessant.quote:
Nee hè? Maar ik ben veelzijdig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had van jou niet verwacht dat je selfies zou posten.
Bedankt, ik doe wat ik kan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Goede baard man.Dat vind ik wel cool.
quote:
quote:
Ik dacht dat jij onschendbaar was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
Gewoon een hoop excuses en de vraag of mijn ban alsjeblieft eerder opgeheven mag worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |