dat je sukkeltje bentquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit ontkend, dus wat is je punt
Als dat zo zou zijn dan zou jij eruitzien als een oranje telefooncel, dat vind ik nog veel verder gezocht.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat mensen er zo uitzien als hun UI doet voorkomen, dus je post en je UI matchen totaal niet.
Damn, ik zou niet eens meer weten hoe het voelt om zonder een dikke warme vacht op mijn gezicht rond te lopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb van de week geschoren voor sollicitatie dus geen echte man meer
IS TOCH INTERNATIONAAL EVENEMENTquote:
pix van je baardquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou jij eruitzien als een oranje telefooncel, dat vind ik nog veel verder gezocht.
[..]
Damn, ik zou niet eens meer weten hoe het voelt om zonder een dikke warme vacht op mijn gezicht rond te lopen.
Laat je het wel weer terugkeren?
quote:
De Huilende Rappers niet kennenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:21 schreef chroestjov het volgende:
Als dat zo zou zijn dan zou jij eruitzien als een oranje telefooncel, dat vind ik nog veel verder gezocht.
Butje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
alsof ik die onderhand niet kenken alleen die lyrieken niet uit mijn hoofd
Je hele familie is sukkel.quote:
koning in de discotheek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |