Ja?quote:
En als ze oververtegenwoordigd zijn? Bijvoorbeeld binnen criminaliteitquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Discriminatie geldt alleen voor mensen die demografisch ondervertegenwoordigd zijn.
Daar mag je nooit een hele groep mensen op aankijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als ze oververtegenwoordigd zijn? Bijvoorbeeld binnen criminaliteit
Dan moet je gewoon de deur goed op slot doen en hopen dat de volgende ochtend je televisie er nog staat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als ze oververtegenwoordigd zijn? Bijvoorbeeld binnen criminaliteit
Ik doe in de komende weken misschien weer eens een baard update, ik trim tegenwoordig op 1,4cm.quote:
Ik maak bijna nooit topics, vooral sinds mijn laatste zo'n enorme flop was. Dat kwam hard aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
Slechte topics worden er aangemaakt sinds wij allemaal hier zitten.
Ik denk altijd dat mensen er zo uitzien als hun UI doet voorkomen, dus je post en je UI matchen totaal niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik doe in de komende weken misschien weer eens een baard update, ik trim tegenwoordig op 1,4cm.
Op hoeveel cm trim jij tegenwoordig?
Ik heb van de week geschoren voor sollicitatie dus geen echte man meerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik doe in de komende weken misschien weer eens een baard update, ik trim tegenwoordig op 1,4cm.
Op hoeveel cm trim jij tegenwoordig?
Baardenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb van de week geschoren voor sollicitatie dus geen echte man meer
Geldt alleen voor pussy'squote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Discriminatie geldt alleen voor mensen die demografisch ondervertegenwoordigd zijn.
Nee want er zijn meer negersquote:
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Mannen gespot die niet genoeg baardgroei hebben voor een baard
hipsterlover gespotquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Mannen gespot die niet genoeg baardgroei hebben voor een baard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |