SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
quote:
Nou idd. Heb zelfs uplay account nu alles, en dan kan ie de spelbestanden niet downloadenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zo dichtbij, en toch zo ver weg!
Over wat wil je wel mee praten Johannes?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou graag mee willen praten met jullie game talk maar er schuilt niet echt een gamer in mij.
Bij iSketch ben ik natuurlijk bloedfanatiek, dat wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Nou zo helder ben ik dan momenteel.
[..]
Ik ook niet. Ooit was ik het wel daarentegen
Je snapt nu wel eindelijk hoe ik mij voelde met mijn microphonequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
[..]
Nou idd. Heb zelfs uplay account nu alles, en dan kan ie de spelbestanden niet downloaden![]()
Ik word hier echt wanhopig van. Ik had nog beter gewoon illegaal kunnen downloaden
[..]
Over wat wil je wel mee praten Johannes?
Ik wil best via teamviewer kijken of ik het kan fixen, maar UPlay is en blijft natuurlijk gewoon aidsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nou idd. Heb zelfs uplay account nu alles, en dan kan ie de spelbestanden niet downloaden![]()
Ik word hier echt wanhopig van. Ik had nog beter gewoon illegaal kunnen downloaden
[..]
Ik respecteer het gesprek van de dag en als julle over AC willen praten, waarvan mij verteld is dat dit voor Assassin's Creed staat, zal ik daar mee instemmen. Het is zogezegd jullie feestje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dan weer wel. Wat een ellendequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt nu wel eindelijk hoe ik mij voelde met mijn microphone
Oh tof. Ik zal even teamviewer installeren. En dan moet je maar in DM even uitleggen hoe het ook alweer werkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil best via teamviewer kijken of ik het kan fixen, maar UPlay is en blijft natuurlijk gewoon aids
Het is ons feestje toch, Johannes. Jij hoort er ook bij.Tevens is Snow al aan het spelen, en ben ik gefrustreerd, dus ander onderwerp is meer dan welkomquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer het gesprek van de dag en als julle over AC willen praten, waarvan mij verteld is dat dit voor Assassin's Creed staat, zal ik daar mee instemmen. Het is zogezegd jullie feestje.
In dat geval ben ik benieuwd of je 25 juni ook een poging gaat doen het knappe gelaat van Danosvanos te spotten op TV. Ik zal die jongen zijn in zijn omgeving die zit te stralen omdat hij is omgeven door diverse van zijn beste online vrienden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Wat een ellende
[..]
Oh tof. Ik zal even teamviewer installeren. En dan moet je maar in DM even uitleggen hoe het ook alweer werkt.
[..]
Het is ons feestje toch, Johannes. Jij hoort er ook bij.Tevens is Snow al aan het spelen, en ben ik gefrustreerd, dus ander onderwerp is meer dan welkom
Doe niet zo introvert dat staat je nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer het gesprek van de dag en als julle over AC willen praten, waarvan mij verteld is dat dit voor Assassin's Creed staat, zal ik daar mee instemmen. Het is zogezegd jullie feestje.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Wat een ellende
[..]
Oh tof. Ik zal even teamviewer installeren. En dan moet je maar in DM even uitleggen hoe het ook alweer werkt.
[..]
Het is ons feestje toch, Johannes. Jij hoort er ook bij.Tevens is Snow al aan het spelen, en ben ik gefrustreerd, dus ander onderwerp is meer dan welkom
Grapje LRquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo introvert dat staat je niet. Een ware Derksen/Boskamp fanatiekeling gedraagt zich niet als een schoothondje.
[..]
Maar wat is het probleem dan precies?
[ afbeelding ]
Wordt de productkey hier niet gepakt?
KOM DANquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje LR
DE VOLGENDE DIE OVER AC BEGINT KRIJG EEN KOEK BEGREPEN!?
Ik zal mijn best doen om iedereen te spotten. Hoe laat is de uitzending eigenlijk? Anders maak ik geen schijn van kans. Hopelijk zie ik Mortaxx zijn schattige koppie ook nog even.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval ben ik benieuwd of je 25 juni ook een poging gaat doen het knappe gelaat van Danosvanos te spotten op TV. Ik zal die jongen zijn in zijn omgeving die zit te stralen omdat hij is omgeven door diverse van zijn beste online vrienden.
Productkey pakt hij, dan klik ik op spelenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo introvert dat staat je niet. Een ware Derksen/Boskamp fanatiekeling gedraagt zich niet als een schoothondje.
[..]
Maar wat is het probleem dan precies?
[ afbeelding ]
Wordt de productkey hier niet gepakt?
Koek?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje LR
DE VOLGENDE DIE OVER AC BEGINT KRIJG EEN KOEK BEGREPEN!?
Kan je het spel anders niet los downloaden? Cracks zal je niet nodig hebben daar waar je alsnog via Uplay inloggedquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om iedereen te spotten. Hoe laat is de uitzending eigenlijk? Anders maak ik geen schijn van kans. Hopelijk zie ik Mortaxx zijn schattige koppie ook nog even.
[..]
Productkey pakt hij, dan klik ik op spelenen zegt het dat het de spelbestanden niet kan installeren oid,
[..]
Koek?
Kom je belofte eens na en help die arme Flippieequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:50 schreef KitKatChunky het volgende:
mijn brandalarm heeft lege batterijen. AUW
Ik denk dat het half negen is. Ik zal wel een paar Alba-esque blikken trekken zodat ik makkelijk te herkennen ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om iedereen te spotten. Hoe laat is de uitzending eigenlijk? Anders maak ik geen schijn van kans. Hopelijk zie ik Mortaxx zijn schattige koppie ook nog even.
[..]
Productkey pakt hij, dan klik ik op spelenen zegt het dat het de spelbestanden niet kan installeren oid,
[..]
Koek?
Dan zal ik wel om half 9 de TV reserveren. En fijn, Johannes. Dat maakt je uniek tussen al die oranje gekleurde mensen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het half negen is. Ik zal wel een paar Alba-esque blikken trekken zodat ik makkelijk te herkennen ben.
Een koek is Boskamp taal voor een klap. (voorbeelden van zo'n grap zie je in het topic)
Verrader.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet juichen
Niet Duitsland als wereldkampioen hebben staan.
Jessica staat de laatste tijd bekend om haar dansjes zoals in Sin City, ik vrees dat je dit niet te zien zal krijgen aangezien ik geen leren broek bezit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal ik wel om half 9 de TV reserveren. En fijn, Johannes. Dat maakt je uniek tussen al die oranje gekleurde mensen.
Aha. Dat wist ik niet. En ik zal het topic nader bekijken. Staat het on vbl of WK?
Ik vind het oprecht leuk voor hem. Geniale spits en dan vooral zijn koptechniek tegenover zijn lengtequote:
Oh jeetje... Ik zal dan maar heel opzichtig mijn haren laten wapperen. Zou toch zonde zijn als je voor niks kijkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal ik wel om half 9 de TV reserveren. En fijn, Johannes. Dat maakt je uniek tussen al die oranje gekleurde mensen.
Aha. Dat wist ik niet. En ik zal het topic nader bekijken. Staat het on vbl of WK?
Goed charme offensief. Wij komen er wel op FOK!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica staat de laatste tijd bekend om haar dansjes zoals in Sin City, ik vrees dat je dit niet te zien zal krijgen aangezien ik geen leren broek bezit.
Met "het topic" bedoelde ik natuurlijk dit topic, want dit topic is hét topic van FOK! natuurlijk.
Het is Jan Boskamp die een klap geeft. Dit is een voorbeeld van dit fenomeen.
Ohhh ik dacht dat hij banned wasquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft deze gemaakt bedoel ik, zie ONZ topic
Ik vind mannen dan ook sexy genoeg zonder leren broek. Dus dat is nier vereist.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica staat de laatste tijd bekend om haar dansjes zoals in Sin City, ik vrees dat je dit niet te zien zal krijgen aangezien ik geen leren broek bezit.
Met "het topic" bedoelde ik natuurlijk dit topic, want dit topic is hét topic van FOK! natuurlijk.
Het is Jan Boskamp die een klap geeft. Dit is een voorbeeld van dit fenomeen.
Ja het is ook echt tof voor die manquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht leuk voor hem. Geniale spits en dan vooral zijn koptechniek tegenover zijn lengte
[..]
Oh jeetje... Ik zal dan maar heel opzichtig mijn haren laten wapperen. Zou toch zonde zijn als je voor niks kijkt.
Ja sorry hoorquote:
Het is jouw type humor gewoon niet en terechtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat hij banned was
[..]
Ik vind mannen dan ook sexy genoeg zonder leren broek. Dus dat is nier vereist.
Wat een boel eer voor een topic.
Oh wow
[..]
Ja het is ook echt tof voor die man
Misschien kun je ook je haar vlechten. Dat is wel helemaal opzichtig. Wie weet wil Johannes je daarbij helpen.
[..]
Ja sorry hoor![]()
![]()
Het had er vooral mee te maken dat we al in dit topic waren dus als ik dan zeg 'het topic' ligt het voor de hand dat ik dit topic bedoel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind mannen dan ook sexy genoeg zonder leren broek. Dus dat is nier vereist.
Wat een boel eer voor een topic.
Oh wow
[..]
Ja het is ook echt tof voor die man
Misschien kun je ook je haar vlechten. Dat is wel helemaal opzichtig. Wie weet wil Johannes je daarbij helpen.
Dat blijkt inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is jouw type humor gewoon niet en terecht
En liever niet, vlechten doet pijn. Ik trok gewoon plukken haar uit mijn hoofd een dag later. Reinste mishandeling.
Excuses, Johannes ik ben gewoon een beetje moe. Ik legde de link dus niet zo snel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had er vooral mee te maken dat we al in dit topic waren dus als ik dan zeg 'het topic' ligt het voor de hand dat ik dit topic bedoel.
Hierbij beloof ik geen leren broek te dragen
Ik zou LR zijn haren graag vlechten, maar niet tegen zijn wil natuurlijk.
Najib Amali is zojuist afgezakt naar mijn meest gehate VI-gast. Wat een debiel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook niet een ervaren vlechter, dus ik denk ook niet dat LR graag zal dienen als mijn proefkonijn (pun intended)
Fijn toch. Hoeven we dit soort grappen tenminste niet van elkaar te verwachtenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad
Wie mooi wil zijn, moet beetje pijn lijden. En haar plukken? Wat?Hoe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Najib Amali is zojuist afgezakt naar mijn meest gehate VI-gast. Wat een debiel.
[..]
Fijn toch. Hoeven we dit soort grappen tenminste niet van elkaar te verwachten
En het was wel oprecht een mooie vlecht maar ik durf het met Johannes niet aan.Heb jij nog vlechtambities/passies?
Ik heb nauwelijks kunnen kijken helaas, maar ik heb begrepen dat Sierd weer in topvorm was. Waarschijnlijk was Najib gewoon kwaad dat Sierd wel de lachers aan zijn hand weet, terwijl Najib flopte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je trouwens van mijn emotionele en culinaire Parijs verhaal, wat jij hebt gelezen?
[..]
Najib Amali is zojuist afgezakt naar mijn meest gehate VI-gast. Wat een debiel.
[..]
En het was wel oprecht een mooie vlecht maar ik durf het met Johannes niet aan.Heb jij nog vlechtambities/passies?
Die vlecht had best nog wat strakker gemogen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Prachtigquote:Op zondag 22 juni 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks kunnen kijken helaas, maar ik heb begrepen dat Sierd weer in topvorm was. Waarschijnlijk was Najib gewoon kwaad dat Sierd wel de lachers aan zijn hand weet, terwijl Najib flopte.
Wat vond je trouwens van mijn emotionele en culinaire Parijs verhaal, wat jij hebt gelezen?
[..]
Ik houd het op Je bent zelf opmerkingen. Die vind ik al leuk genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg die is wel mooi jaIk heb al in geen jaren gevlecht, dus ik heb geen ambities.
Ik weet niet eens meer wat ik precies heb opgeschreven, zoals je weet was het vrij lang geleden. Maar dat thug life in de ghetto, ja, hartstikke gezellig. Ze dachten daar wel dat ik David Livingstone was!quote:Op zondag 22 juni 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PrachtigEn dat in de Parijse Ghetto welteverstaan.
Sierd was overigens weer ECHT geniaal. Waarschijnlijk weer volledig in scene gezet maar daarin juist des te knapper/leuker
Simpel doch effectief. Al is de ware Je bent zelf grap een kunststukje op zich en zeer onderschat. Ik geloof dat jij de techniek inmiddels wel tot een ware kunstvorm hebt weten te verheven.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd het op Je bent zelf opmerkingen. Die vind ik al leuk genoeg.
Omg die is wel mooi jaIk heb al in geen jaren gevlecht, dus ik heb geen ambities.
Je bent zelf een ware kunstvormquote:Op zondag 22 juni 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Simpel doch effectief. Al is de ware Je bent zelf grap een kunststukje op zich en zeer onderschat. Ik geloof dat jij de techniek inmiddels wel tot een ware kunstvorm hebt weten te verheven.![]()
Je bent zelf leuk genoeg.
En spijtig.
Hopelijk zal je mij ooit nog eens in ISketch willen uittekenen zoals het een J_V betaamtquote:Op zondag 22 juni 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een ware kunstvorm
Als ik bezig ben jouw goddelijke gelaatstrekken te tekenen zal er ongetwijfeld iemand in het publiek zitten die het raadt nog voordat ik je verschijning kan perfectioneren.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk zal je mij ooit nog eens in ISketch willen uittekenen zoals het een J_V betaamt
Volgens mij valt hier best een mooi liefdesliedje van te maken. Zelfs je naam is mooi van de nieuwe generatie.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik bezig ben jouw goddelijke gelaatstrekken te tekenen zal er ongetwijfeld iemand in het publiek zitten die het raadt nog voordat ik je verschijning kan perfectioneren.
Ik een maand of twee maanden of zo geledenquote:Op zondag 22 juni 2014 01:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar jaar terug serieus gehad
Was fijn gr grquote:Op zondag 22 juni 2014 01:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik een maand of twee maanden of zo geleden.
Ik zat me net af te vragen of ik dronken midden in de nacht nog iets ergers op 10 centimeter van me af in bed aan zou kunnen treffen dan die muis toen. Bedankt voor het met ja beantwoorden van mijn vraag.quote:
OOOOOW BRA BRA BRA POW POW POW shots been fired etc.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of ik dronken midden in de nacht nog iets ergers op 10 centimeter van me af in bed aan zou kunnen treffen dan die muis toen. Bedankt voor het met ja beantwoorden van mijn vraag.
Heb je de aanwezigheid van de Eenogige Slang als onprettig ervaren ja?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of ik dronken midden in de nacht nog iets ergers op 10 centimeter van me af in bed aan zou kunnen treffen dan die muis toen. Bedankt voor het met ja beantwoorden van mijn vraag.
Goeie dusquote:Op zondag 22 juni 2014 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik was op een feestje net, afscheidsfeest van skatebaan. Er waren meer dan 100 mensen, er was een kampvuur met shit van een bouwplaats ernaast gejat (was ik al op tegen). Net weg gestuurd door politie met honden.. Damn
Ja ik zag het wel aankomen. Brandweer stond al klaar lees ik netquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 03:21 schreef Amarantha het volgende:
9 politiewagens en 1 arrestatiebusjeVersterking uit Assen gehaald haha
Deze vind ik niet zoquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 10:56 schreef wietparkiet het volgende:
Kill! Burn!
Waste the wenches!
Hark the herald!
The King wants blood!
Ik ben onze nieuwe base aan het inrichten met breakcorequote:Op zondag 22 juni 2014 11:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was lekker jaldaboath aan het luisteren
Breakcore?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben onze nieuwe base aan het inrichten met breakcore
Post wat muziek van hem dan die leuker zijn volgens jouquote:Op zondag 22 juni 2014 10:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Deze vind ik niet zohardway heeft betere tracks
Luister hem later even (huisgenoten slapen nog)quote:
Op zich wel. Alleen ik heb het gevoel alsof ik helemaal niet geslapen heb, zo moe gewoonquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Post wat muziek van hem dan die leuker zijn volgens jou
Ah herkenbaar gevoel wel jaquote:Op zondag 22 juni 2014 12:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Op zich wel. Alleen ik heb het gevoel alsof ik helemaal niet geslapen heb, zo moe gewoon.
En ik heb afgesproken met een vriendin dus ik moet me nu wel gaan klaarmaken. Hopelijk verveel ik haar niet dood doordat ik zo moe ben.
Hoe is het met jou?
Haha, ja, ik heb het gelezenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah herkenbaar gevoel wel jaJa hier gaat prima, nog aan t nagenieten van het bizarre feestje gisteren haha (staat hier boven wel)
Die zijn ook wel leuk. Ik zit in de comments te kijken van die video die ik postte en wat een haatquote:
Ja, het was ook wel een beetje een kansloze track heel eerlijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die zijn ook wel leuk. Ik zit in de comments te kijken van die video die ik postte en wat een haat
Dus als ik niet meer geloof in Portugal, dan is hij fit?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo is weer 'fit'. Je UI verandering heeft duidelijk geholpen
Niet dat al bij voorbaat doenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus als ik niet meer geloof in Portugal, dan is hij fit?Dan moedig ik voortaan wel weer 100% Nederland aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je diep in je hart Ronaldo maar blijft aanmoedigen. Dat soort onvoorwaardelijke liefdes moet je koesterenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus als ik niet meer geloof in Portugal, dan is hij fit?Dan moedig ik voortaan wel weer 100% Nederland aan
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet dat al bij voorbaat doenlandverraders
Mensen die in Nederland niet een local supporten, maar dan wel voor Nederland zijn. Skkls overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dan natuurlijk weer wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je diep in je hart Ronaldo maar blijft aanmoedigen. Dat soort onvoorwaardelijke liefdes moet je koesteren
Morgen in oranje outfit richting kantoor dus?
Nee, al heb ik wel een zo een plakplaatje tattoo, die ik serieus overweeg om op te doenHet is dat ik twijfel op mijn wang of ergens anders.
![]()
Mensen die niks om voetbal geven maar wel helemaal FB lastig vallen met 3958202 berichten over WKquote:Op zondag 22 juni 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die in Nederland niet een local supporten, maar dan wel voor Nederland zijn. Skkls overal
[..]
Klinkt als een meer dan geslaagd idee. Als zelfs dat Portu... uhm Nederland er niet doorheen trekt dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 22 juni 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die in Nederland niet een local supporten, maar dan wel voor Nederland zijn. Skkls overal
[..]
Dat dan natuurlijk weer wel.
Nee, al heb ik wel een zo een plakplaatje tattoo, die ik serieus overweeg om op te doenHet is dat ik twijfel op mijn wang of ergens anders.
Ik vind je leuker met zwartquote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef Flippiee het volgende:
En wtf is er met onze oranje kleurtjes aan de hand?
Zeer terechte klachtquote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die niks om voetbal geven maar wel helemaal FB lastig vallen met 3958202 berichten over WK![]()
Het viel mij ook op toen ik de Nickgod UI had FC Groningen gelijk vijf wedstrijden achter elkaar won en uiteindelijk zelfs de play-offs pakte.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je diep in je hart Ronaldo maar blijft aanmoedigen. Dat soort onvoorwaardelijke liefdes moet je koesteren
Morgen in oranje outfit richting kantoor dus?
Ververs je pagina en ze zijn terug.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef Flippiee het volgende:
Blijkbaar weg.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef Flippiee het volgende:
Wel knap van die jongen, ik vind het altijd lastig precies op het beeldscherm te richten als ik weer eens aantrekkelijke foto's van Yvonne aan het bekijken ben.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!ker
die laatste paint![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag hem inderdaad. Best wel geniaalquote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!ker
die laatste paint![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso mensen die het WK kijken, maar dan niet eens de spelers kennenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die niks om voetbal geven maar wel helemaal FB lastig vallen met 3958202 berichten over WK![]()
Dan heb je zojuist mij geholpen met een keuze te maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt als een meer dan geslaagd idee. Als zelfs dat Portu... uhm Nederland er niet doorheen trekt dan weet ik het ook niet meer![]()
Oh en pics vanzelfsprekend.
Ik vind mezelf leuker met blauwquote:
Ja nu doen ze het weer.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het viel mij ook op toen ik de Nickgod UI had FC Groningen gelijk vijf wedstrijden achter elkaar won en uiteindelijk zelfs de play-offs pakte.
[..]
Ververs je pagina en ze zijn terug.
Jeroen Grueter moet zich overigens wel echt extreem vervelen op zijn hotelkamerquote:Op zondag 22 juni 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het viel mij ook op toen ik de Nickgod UI had FC Groningen gelijk vijf wedstrijden achter elkaar won en uiteindelijk zelfs de play-offs pakte.
[..]
Ververs je pagina en ze zijn terug.
De laatste helft is hier in Oranje.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:21 schreef bondage het volgende:
Hmm, de helft van het topic is oranje en de andere helft niet
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar weg.De ene keer zijn ze weg, en de andere keer aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeroen Grueter moet zich overigens wel echt extreem vervelen op zijn hotelkamer
Tussen het Messi fappen door even mij de groeten doen, misschien heb ik het verkeerd begrepen, die Jeroen is zo kwaad niet.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 22-06-2014 om 02:46:28@jvermeer3 dat begrijp je verkeerd. Ik was je even vergeten. Ciao! reageer retweet
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste helft is hier in Oranje.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De ene keer zijn ze weg, en de andere keer aanwezigZie het al, autoupdates zijn wel oranje. Blijkbaar is dat een losse functie die niet aangepast is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De ene keer zijn ze weg, en de andere keer aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verraad
Scheelt dat Portugal er wel uit gaat
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Flippiee zinspeelt op een ontmoeting Nederland - Portugal maar volgens mij kan dat pas plaatsvinden in de halve finale.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]verraad
Mooiquote:Op zondag 22 juni 2014 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je zojuist mij geholpen met een keuze te maken.
Als ik hem op doe, dan volgen er pics.
Ja en nog 5 andere ook. Hij laat geen tweet aan zijn persoon langs zich heen gaan uit vervelingquote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Tussen het Messi fappen door even mij de groeten doen, misschien heb ik het verkeerd begrepen, die Jeroen is zo kwaad niet.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 22-06-2014 om 02:46:28@jvermeer3 dat begrijp je verkeerd. Ik was je even vergeten. Ciao! reageer retweet
Wel gek dat ie daar nu zo in ene last van heeft.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Zie het al, autoupdates zijn wel oranje. Blijkbaar is dat een losse functie die niet aangepast is.
Wacht maar tot ook ik jou heb ingehaald in de poolquote:Op zondag 22 juni 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]verraad
Ik denk dat dat te spannend is.quote:
Wat een mensenkennis. En inderdaad volgens mij is dat voorlopig nog niet mogelijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flippiee zinspeelt op een ontmoeting Nederland - Portugal maar volgens mij kan dat pas plaatsvinden in de halve finale.
Dat durf ik dan weer wel zelf af te handelen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. De plek laat ik aan jou over.
[..]
Ja en nog 5 andere ook. Hij laat geen tweet aan zijn persoon langs zich heen gaan uit verveling
Ik voelde me net speciaal, maar na deze opmerking niet meer.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. De plek laat ik aan jou over.
[..]
Ja en nog 5 andere ook. Hij laat geen tweet aan zijn persoon langs zich heen gaan uit verveling
Heb zoem al ff DM gestuurdquote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gek dat ie daar nu zo in ene last van heeft.
Als ik laatste wordt in de poule en Nederland zou weltmeister worden, zou ik daar direct voor tekenenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gek dat ie daar nu zo in ene last van heeft.
[..]
Wacht maar tot ook ik jou heb ingehaald in de pool
Hallonquote:
Aangezien Jessica Alba jouw grote voorbeeld is (of één van jouw voorbeelden) heb ik vrij veel inzicht in je manier van denken.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef Flippiee het volgende:
Wat een mensenkennis. En inderdaad volgens mij is dat voorlopig nog niet mogelijk.
Hey sexyquote:
Lr is gewoon een beetje jaloers joh.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voelde me net speciaal, maar na deze opmerking niet meer.
Dank je.
Hoiquote:
Oh vet goed en assertief van je.quote:
Ik ook denk ikquote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik laatste wordt in de poule en Nederland zou weltmeister worden, zou ik daar direct voor tekenen
Je bent Jessica wel erg aan het opdringen hoor. Straks eis je nog dat ze met je naar een film gaat waarin ze speelt, wie zou dat nou doen :Squote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aangezien Jessica Alba jouw grote voorbeeld is (of één van jouw voorbeelden) heb ik vrij veel inzicht in je manier van denken.
[..]
Hey sexy
Hoi tijger. Mis je je vrouwelijke collega's al?quote:
quote:
Ik wil best met jou en Flips (en Dven) naar Sin City 2.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent Jessica wel erg aan het opdringen hoor. Straks eis je nog dat ze met je naar een film gaat waarin ze speelt, wie zou dat nou doen :S
Ja Lr, wie verplicht nou iemand om naar een film te gaan speciaal voor een actrice :S :S :Squote:Op zondag 22 juni 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent Jessica wel erg aan het opdringen hoor. Straks eis je nog dat ze met je naar een film gaat waarin ze speelt, wie zou dat nou doen :S
Ik wil ook best met jou naar de film (en lr en dven).quote:Op zondag 22 juni 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil best met jou en Flips (en Dven) naar Sin City 2.
Maar het gebeurt niet. Misschien moeten we Blatter wat miljoentjes geven, en invloed in olie oid.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar het gebeurt niet. Misschien moeten we Blatter wat miljoentjes geven, en invloed in olie oid.
Dan moet er er ook wel wat mis met je zijn inderdaad. Dan neem je iemand mee naar de film en zet je alsnog een actrice in het middelpunt.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Lr, wie verplicht nou iemand om naar een film te gaan speciaal voor een actrice :S :S :S
Spannendquote:Op zondag 22 juni 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil best met jou en Flips (en Dven) naar Sin City 2.
Depay heeft een schattig neusje, dat helpt ons Nederland vast wel verder.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wie weet schiet Memphis Depay Nederland wel naar de wereldtitel
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet er er ook wel wat mis met je zijn inderdaad. Dan neem je iemand mee naar de film en zet je alsnog een actrice in het middelpunt.
Ik heb inderdaad een pathé pas, ik wil je feliciteren met je detectivewerk dat je hier achter bent gekomenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Lr, wie verplicht nou iemand om naar een film te gaan speciaal voor een actrice :S :S :S
[..]
Ik wil ook best met jou naar de film (en lr en dven).
Jij hebt ook een pathé pas toch?
Of ga je vaak naar pathé?
[..]
Maar het gebeurt niet. Misschien moeten we Blatter wat miljoentjes geven, en invloed in olie oid.
Je bent zelf spannendquote:Op zondag 22 juni 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet er er ook wel wat mis met je zijn inderdaad. Dan neem je iemand mee naar de film en zet je alsnog een actrice in het middelpunt.
[..]
Spannend
Wist je dat Memphis Depay altijd na de groepstraining van pee es vee nog een uur op doel blijft schieten om zijn ''ronaldo schot'' te trainenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Depay heeft een schattig neusje, dat helpt ons Nederland vast wel verder.
Dankjewel. Al was het niet zo lastig, gezien je in een topic post waar ik een tvp heb staan.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een pathé pas, ik wil je feliciteren met je detectivewerk dat je hier achter bent gekomen
Dus ik ga wel geregeld naar de film, de laatste maand niet zo met al dat voetbal en andere afleiding.
Nee, wat pi s vee interesseert me niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wist je dat Memphis Depay altijd na de groepstraining van pee es vee nog een uur op doel blijft schieten om zijn ''ronaldo schot'' te trainen
Hoe heten deze films waar je zeker interesse in hebt?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel. Al was het niet zo lastig, gezien je in een topic post waar ik een tvp heb staan.
Herkenbaar verhaal. Al draaien er nu wel 2 films waarin ik zeker interesse heb, dus nog geen idee hoe ik dat combineer.
Walking On Sunshinequote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel. Al was het niet zo lastig, gezien je in een topic post waar ik een tvp heb staan.
Herkenbaar verhaal. Al draaien er nu wel 2 films waarin ik zeker interesse heb, dus nog geen idee hoe ik dat combineer.
Ook wel een mannetje. Hij was op zijn 17de al fysiek sterker dan 90% van zijn teamgenoten door het werk wat hij in zijn carriere legtquote:Op zondag 22 juni 2014 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wist je dat Memphis Depay altijd na de groepstraining van pee es vee nog een uur op doel blijft schieten om zijn ''ronaldo schot'' te trainen
Edge of Tomorrow en Maleficentquote:Op zondag 22 juni 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heten deze films waar je zeker interesse in hebt?
Die heeft volgens mij vet slechte recensiesquote:
Die wil ik ook nog zienquote:Op zondag 22 juni 2014 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Edge of Tomorrow en Maleficent
[..]
Die heeft volgens mij vet slechte recensies
Edge of Tomorrow heb ik laatst gezien, was wel tof.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Edge of Tomorrow en Maleficent
[..]
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit kan directer.quote:
Allebei?quote:
EoT hoor ik veel positieve berichten over.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Edge of Tomorrow heb ik laatst gezien, was wel tof.
Maleficent heb ik nog niet gezien.
Helaaaaaaaaasquote:Op zondag 22 juni 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Oké, oké dan slaan we toch over.
Lekker meezingen in de zaal, dan moet je eigenlijk een paar weken wachten, dan ben je de enige in de zaal.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Oké, oké dan slaan we toch over.
Ik post niet in topics van Brummetje.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, hier KLB / Laatste tijd zo moeilijk m'n bed uit.
Ik moest een traantje wegpinken bij deze actie van Neuergodquote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef FL_Freak het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1482013092016120&fref=nf
moest toch wel een traantje wegpinken. Zo hoort het altijd in voetbal te zijn.
Wat is daar gaande dan met die fotoquote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, hier KLB / Laatste tijd zo moeilijk m'n bed uit.
Komt goeddd.quote:
In een volle zaal is daarentegen wel leuker.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker meezingen in de zaal, dan moet je eigenlijk een paar weken wachten, dan ben je de enige in de zaal.
Hoi Stijn.quote:
Hallo LR.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goeddd.
[..]
In een volle zaal is daarentegen wel leuker.
[..]
Hoi Stijn.
Denk het wel, volgende week heb ik geen college meer dus dan ga ik er voor.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Flippiee het volgende:
EoT hoor ik veel positieve berichten over.
Ga je er nog wel naar toe?
Steven is de alwetende Ier.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Naar het schijnt weet stevenmac er meer van.
Serieus?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef FL_Freak het volgende:
moest toch wel een traantje wegpinken.
Ik had even een visioen van mezelf in een lege bioscoopzaal keihard aan het blèren, en dan ga je me niet vertellen dat dat niet leuk is.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goeddd.
[..]
In een volle zaal is daarentegen wel leuker.
Allebeiquote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allebei?
[..]
EoT hoor ik veel positieve berichten over.
Ga je er nog wel naar toe?
[..]
Helaaaaaaaaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Leuker wil niet zeggen dat het in een lege zaal niet leuk zou zijn. Wat ben jij licht geraakt vandaag :Squote:Op zondag 22 juni 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had even een visioen van mezelf in een lege bioscoopzaal keihard aan het blèren, en dan ga je me niet vertellen dat dat niet leuk is.
Lekker online mensen pesten. Ieder zijn hobby,quote:
gevoelige boyquote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef FL_Freak het volgende:
moest toch wel een traantje wegpinken. Zo hoort het altijd in voetbal te zijn.
Oh dat is wel slimquote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het wel, volgende week heb ik geen college meer dus dan ga ik er voor.
Ik zie dat ze die lievelingsfilm van LR met Nicki Minaj ook nog draaien, wat een ongelofelijk succes moet dat zijn geweest.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
AllebeiIK BEN AL WEG, JA JEETJE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kon dankzij een zeker persoon tenminste wel oprecht melden de film al te hebben gezienquote:Op zondag 22 juni 2014 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gevoelige boy
[..]
Oh dat is wel slim
Inderdaad, daar kwam ik vorige week ook nog achter. Vriend van mij stelde bijna voor om daar heen te gaan.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Calm your tits, het was maar een vraag
Precies, daar ben ik een zeker persoon dan ook wel dankbaar voor.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kon dankzij een zeker persoon tenminste wel oprecht melden de film al te hebben gezien.
Geen dank.
quote:
Jeetje wist niet dat je kwaad zou worden :# :$ :Squote:Op zondag 22 juni 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuker wil niet zeggen dat het in een lege zaal niet leuk zou zijn. Wat ben jij licht geraakt vandaag :S
Vroeg Littlerabbit je nou al weer? Hij kan wel overdrijven zeg.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:50 schreef Flippiee het volgende:
Oh dat is wel slim
Inderdaad, daar kwam ik vorige week ook nog achter. Vriend van mij stelde bijna voor om daar heen te gaan.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje wist niet dat je kwaad zou worden :# :$ :S
[..]
Vroeg Littlerabbit je nou al weer? Hij kan wel overdrijven zeg.
De aanhouder wint zeggen ze wel eens. Hij wil me gewoon brainwashen met Nicki Minajquote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje wist niet dat je kwaad zou worden :# :$ :S
[..]
Vroeg Littlerabbit je nou al weer? Hij kan wel overdrijven zeg.
Ik heb altijd gelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je hebt gelijk.
[..]
Precies, daar ben ik een zeker persoon dan ook wel dankbaar voor.
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal geobsedeerd door aantrekkelijke actrices, daar valt niks aan te doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De aanhouder wint zeggen ze wel eens. Hij wil me gewoon brainwashen met Nicki Minaj
Jij Jessica, ik Scarlett, Lr Nicki, ieder zijn/haar ding, zo blijkt weer eens overduidelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal geobsedeerd door aantrekkelijke actrices, daar valt niks aan te doen.
Geen last van? Wellicht willen je ouders dat je naar buiten gaat.quote:
Wat kan ik hier nou op zeggen... Al geloof ik nooit dat jij zo zou breken. Mocht het magische moment daar zijn dan is het louter een eigen inzicht/openbaring.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De aanhouder wint zeggen ze wel eens. Hij wil me gewoon brainwashen met Nicki Minaj
Ik vind het wel mooi eigenlijk, het erkennen van groots talent vind ik een bijzonder positieve eigenschap.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij Jessica, ik Scarlett, Lr Nicki, ieder zijn/haar ding, zo blijkt weer eens overduidelijk
Er openhartig voor uit durven komen is juist wat het prachtig maakt. Volmondig je dromen en helden de hemel in prijzen is slechts weggelegd voor de sterkere persoonlijkheden onder ons. Persoonlijkheden die niet terugschrikken van de kritiek die het hun mogelijk oplevertquote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk, het erkennen van groots talent vind ik een bijzonder positieve eigenschap.
Soms denk ik wel eens dat het notes ontvangen voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica mijn kansen om moderator te worden ondermijnt, maar ik ben geenszins bereid afscheid te nemen van Jessica, dit kan ook gewoon niet omdat mijn liefde voor haar onvoorwaardelijk is.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er openhartig voor uit durven komen is juist wat het prachtig maakt. Volmondig je dromen en helden de hemel in prijzen is slechts weggelegd voor de sterkere persoonlijkheden onder ons. Persoonlijkheden die niet terugschrikken van de kritiek die het hun mogelijk oplevert
Woensdag kan je haar schoonheid voor een echt groot publiek verspreidenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat het notes ontvangen voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica mijn kansen om moderator te worden ondermijnt, maar ik ben geenszins bereid afscheid te nemen van Jessica, dit kan ook gewoon niet omdat mijn liefde voor haar onvoorwaardelijk is.
Zoals ik al eens zei: als het beminnen van schoonheid een zonde is prijs ik mijzelf gelukkig als zondaar tussen de engelen, wetende dat de meest lieflijke engel mij toelacht.
Dat er een effect in zit, eerst gaat de bal een stukje omhoog en komt dan neer op het gras en gaat dan ''wervelen''quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, wat pi s vee interesseert me niet.Wel tof als hij dat daadwerkelijk doet. Geen idee wat zijn "ronaldo schot" is, maar wel tof.
Ik weet niet precies hoe ik dit moet doen, behalve door stiekem bammetjes te eten in de achtergrond vanuit mijn Jessica Alba broodtrommel.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woensdag kan je haar schoonheid voor een echt groot publiek verspreiden
Prachtig, werkelijk waar prachtig. Die opofferingsgezindheid en het durven om jezelf op het tweede plan te zetten en dit alles om de wereld kennis te laten maken van de leegte in hun leven zonder Alba is meer dan ontroerend.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat het notes ontvangen voor het verspreiden van de schoonheid van Jessica mijn kansen om moderator te worden ondermijnt, maar ik ben geenszins bereid afscheid te nemen van Jessica, dit kan ook gewoon niet omdat mijn liefde voor haar onvoorwaardelijk is.
Zoals ik al eens zei: als het beminnen van schoonheid een zonde is prijs ik mijzelf gelukkig als zondaar tussen de engelen, wetende dat de meest lieflijke engel mij toelacht.
Zeker nu de leren broek een no go is. Wellicht kan ik daar nog voor je over onderhandelenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik dit moet doen, behalve door stiekem bammetjes te eten in de achtergrond vanuit mijn Jessica Alba broodtrommel.
Valt me tegen ouwe reusquote:Op zondag 22 juni 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik dit moet doen, behalve door stiekem bammetjes te eten in de achtergrond vanuit mijn Jessica Alba broodtrommel.
Waar is emma stonequote:Op zondag 22 juni 2014 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij Jessica, ik Scarlett, Lr Nicki, ieder zijn/haar ding, zo blijkt weer eens overduidelijk
Ik zou dat graag zien, maar er zit wel enige tijdsdruk achter aangezien ik zelf geen leren broek bezit.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prachtig, werkelijk waar prachtig. Die opofferingsgezindheid en het durven om jezelf op het tweede plan te zetten om de wereld kennis te laten maken van de leegte in hun leven zonder Alba is meer dan ontroerend.
[..]
Zeker nu de leren broek een no go is. Wellicht kan ik daar nog voor je over onderhandelen
Het spijt me Mortaxx, het was niet mijn intentie om een doorgewinterde KLB Hooligan teleur te stellen.quote:
Ik start de onderhandeling per direct. Hopelijk is mijn invloed op sommige al enigszins merkbaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou dat graag zien, maar er zit wel enige tijdsdruk achter aangezien ik zelf geen leren broek bezit.
[..]
Het spijt me Mortaxx, het was niet mijn intentie om een doorgewinterde KLB Hooligan teleur te stellen.
Ik ga niet in beeld zitten hoor!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als de floormanager mij vraagt pontificaal in beeld te gaan zitten eis ik opgemaakt te worden door Wietske!quote:Op zondag 22 juni 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel ijdel was.
Wie?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de floormanager mij vraagt pontificaal in beeld te gaan zitten eis ik opgemaakt te worden door Wietske!
Ga je ook mee in de polonaise?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de floormanager mij vraagt pontificaal in beeld te gaan zitten eis ik opgemaakt te worden door Wietske!
Jalalalalala Polonaise!quote:Op zondag 22 juni 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je ook mee in de polonaise?
(ook impliceert in dit geval niet dat ik dat wel van plan was)
Als je Johan Derksen meesleurt zal je nog wekelijks op tv in herhaling te zien zijn. Daar schijnen namelijk banden van te zijn.quote:
Dat is mijn ergste nachtmerrie. Ik heb niets met dat gehosquote:Op zondag 22 juni 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je ook mee in de polonaise?
(ook impliceert in dit geval niet dat ik dat wel van plan was)
Jij ligt schijtend en boerend op de pot.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik de uitzending geeneens haal. Als ik word weggezet met 2 satéstokjes voor die prijs begin ik te plunderen.
Even langs het tankstation dan maar?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik de uitzending geeneens haal. Als ik word weggezet met 2 satéstokjes voor die prijs begin ik te plunderen.
Oh ja dat kan wel, of gewoon opvouwen en in de binnenzak van jouw/mijn jasquote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe dan maar niet, bewaar ik dat ticket wel in mijn broekzak.
Hangt een beetje van het weer af of ik een jas meeneem. Als het zonnig is neem ik wel een zonnebril mee.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja dat kan wel, of gewoon opvouwen en in de binnenzak van jouw/mijn jas
Ja maarrrrrr wat doe je de vrouwelijke kijkers nou aan? Waarom mogen zij niet van je koppie genieten?quote:
Jullie maken zeker niet vaak zo'n lange reis?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het weer af of ik een jas meeneem. Als het zonnig is neem ik wel een zonnebril mee.
#swagquote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het weer af of ik een jas meeneem. Als het zonnig is neem ik wel een zonnebril mee.
Wat is deze "randstad" waar je het over hebt?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie maken zeker niet vaak zo'n lange reis?
Er lopen mensen met een zeer donkere tot zwarte huidskleur (zwarte pieten zonder rode lippenstift). Je moet goed op je beurs letten als deze in de buurt zijn!quote:Op zondag 22 juni 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is deze "randstad" waar je het over hebt?
Is dat geen gezellige boii dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Dikke ruzie op whatsapp over of een persoon in de groep morgen met ons of de boiis voetbal gaat kijken. Gvd. Mensenhandel dit.
Laat je boi gewoon met z'n bois kijkenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Dikke ruzie op whatsapp over of een persoon in de groep morgen met ons of de boiis voetbal gaat kijken. Gvd. Mensenhandel dit.
Ik hoop dat Johannes Paxcon in toom kan houden.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er lopen mensen met een zeer donkere tot zwarte huidskleur (zwarte pieten zonder rode lippenstift). Je moet goed op je beurs letten als deze in de buurt zijn!
Oh dit weerquote:Op zondag 22 juni 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat Johannes Paxcon in toom kan houden.
Er is een mogelijkheid dat ik Paxcon forumbreed toch zeker een jaar als racist/neo-nazi heb weggezetquote:
Zo forumbreed dan toch weer nietquote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid dat ik Paxcon forumbreed toch zeker een jaar als racist/neo-nazi heb weggezet
De impact op mijn dagelijks leven was desalniettemin zeer grootquote:
Nou ik ging behoorlijk goed anders. Weinig inkoppertjes laten lopenquote:
Ik doe niet aan KLB. Die zijn mij iets te graag stoer, sorryquote:
In Stadskanaal zijn ook geen negers (meer)quote:Op zondag 22 juni 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat Johannes Paxcon in toom kan houden.
Dat is begrijpelijk. Hopelijk heeft Lr je hier wel doorheen geholpen, en anders Johannes.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De impact op mijn dagelijks leven was niettemin zeer groot
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ik ging behoorlijk goed anders. Weinig inkoppertjes laten lopen
[..]
Ik doe niet aan KLB. Die zijn mij iets te graag stoer, sorry
LR heeft ervoor gezorgd dat ik hier als moderator aan de slag kon. Dat heeft me uit de put gehaald en me weer een zeker aanzien gegeven.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Hopelijk heeft Lr je hier wel doorheen geholpen, en anders Johannes.
[..]Jammer dat we dat dan hebben gemist.
Ik kan wel zeggen dat ik, een cafékat en een bepaalde user uit Groningen Paxcon over dit dode punt hebben heen geholpen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Hopelijk heeft Lr je hier wel doorheen geholpen, en anders Johannes.
[..]Jammer dat we dat dan hebben gemist.
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik, een cafékat en een bepaalde user uit Groningen Paxcon over dit dode punt hebben heen geholpen.
Je auto-update is nog wel oranje, als compromis.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ineens is niet iedereen meer oranjeWaarom niet?
Die snap ik niet. Is niet gewoon iedereen die het aangevraagd heeft nu oranje?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je auto-update is nog wel oranje, als compromis.
Bij mij is alles zwart, maar elke post die in beeld komt door de auto-update in het topic is oranje.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Is niet gewoon iedereen die het aangevraagd heeft nu oranje?
Ze hebben meestal iets teveel. Een chromosoom om precies te zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar missen ze wel vaker wat.
Ik wist wel dat je Etsu een schatje vindt.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een schatje was dat
En die cafekat ook
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij is alles zwart, maar elke post die in beeld komt door de auto-update in het topic is oranje.
Wat ontzettend goed van Lr. En ook fijn dat je dat omhoog heeft geholpen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
LR heeft ervoor gezorgd dat ik hier als moderator aan de slag kon. Dat heeft me uit de put gehaald en me weer een zeker aanzien gegeven.
Hehehe.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik, een cafékat en een bepaalde user uit Groningen Paxcon over dit dode punt hebben heen geholpen.
Valt Pax op mannen?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je Etsu een schatje vindt.
Wellicht was het toch een vorm van schuldgevoelquote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ontzettend goed van Lr. En ook fijn dat je dat omhoog heeft geholpen.
[..]
Hehehe.
Oh Etsu...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je Etsu een schatje vindt.
Oh jij had het over die andere schat.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh Etsu...
De sherlockmachine zal hem hierheen lokken
Dan kan ik je helaas niet helpen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik voel me echt achterlijk maar begrijp er nog geen fluit van
Hij valt op mods van fora, mannelijk of vrouwelijk.quote:
Ik ben werkelijk een adonisquote:Op zondag 22 juni 2014 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik toch babe
[..]
Nee jij ziet er lekker uit
Gelukkig heb ik die niet. Moet het puur van m'n uiterlijk hebbenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon doet niet aan geaardheid hij val op persoonlijkheden
En van je modtag natuurlijkquote:Op zondag 22 juni 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet. Moet het puur van m'n uiterlijk hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |