Dit en dat een telefoon geen ¤800 hoeft te kosten. Ik heb mijn telefoon gedeeltelijk voor m'n werk aangeschaft. Ik kreeg wel een mobiel voor bij m'n werk simkaart maar ik wil niet met twee telefoons rondlopen en ik kan na bijna 4 jaar smartphone gebruik niet meer overweg met een "dumb" phone, zeker niet wat betreft SMS.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:05 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde dudor eerder op het feit dat jij het over binnen 2 jaar kapot gaan van die nieuwe dingen had
Zelfs 150 euro vind ik nog te gortig. Mijn huidige toestel kostte destijds 5 tientjes, en werkt na 7 jaar nog prima. Ook hoeft hij hooguit 1x per week maar aan de oplader (met een smartphone ga je dat niet redden). Ik heb nu een abbo van 3 euro per maand, daar kan ik 2 uur voor bellen. Sms-en doe ik sowieso niet veel, onhandig gedoe.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit en dat een telefoon geen ¤800 hoeft te kosten. Ik heb mijn telefoon gedeeltelijk voor m'n werk aangeschaft. Ik kreeg wel een mobiel voor bij m'n werk simkaart maar ik wil niet met twee telefoons rondlopen en ik kan na bijna 4 jaar smartphone gebruik niet meer overweg met een "dumb" phone, zeker niet wat betreft SMS.
Afhankelijk van welke smartphone en je gebruik zijn er toestellen die ook maar eens in de week hoeft te laden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zelfs 150 euro vind ik nog te gortig. Mijn huidige toestel kostte destijds 5 tientjes, en werkt na 7 jaar nog prima. Ook hoeft hij hooguit 1x per week maar aan de oplader (met een smartphone ga je dat niet redden). Ik heb nu een abbo van 3 euro per maand, daar kan ik 2 uur voor bellen. Sms-en doe ik sowieso niet veel, onhandig gedoe.
Ik zie niks anders dan anders, maar kan nu wel de bestanden die ik nodig heb (salarisstrook, vakantiekaart) openen zonder van browser te hoeven wisselen.quote:Vanaf 1 juli krijgen dus postbezorgers 1 site. Mijn werk. Maar misschien wordt ie in delen ingevoerd en zit deze regio vrij vooraan.
Dan had ik waarschijnlijk net de rotte appel onder de Chinese telefoonsquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon van 800 euro nemen? Lekker Chinashoppen en voor 150 een telefoon oppikken en na een half jaar weer vervangen omdat het kan(niet omdat het stuk is. Mijn oude toestel doet het na 2 jaar nog steeds)
ja en ik ben dus geen postbezorgerquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:12 schreef V__L_N het volgende:
Vanaf 1 juli krijgen dus postbezorgers 1 site. Mijn werk. Maar misschien wordt ie in delen ingevoerd en zit deze regio vrij vooraan.
Heb je niet eerst het chinese smartphone topic hier doorgelezen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk net de rotte appel onder de Chinese telefoonsWant die van mij begon na een half jaar al moeilijk te doen en uiteindelijk heb ik hem nog geen jaar gebruikt want het ding deed het alleen redelijk normaal als je hem niet aanraakte en nergens mee naartoe nam. Voor mij dus nooit weer een Chinese telefoon.
Jawel, van wat ik me kan herinneren waren ze op zich niet negatief over de newmanquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je niet eerst het chinese smartphone topic hier doorgelezen?
Newman n1 of 2? Dan heb je denk ik net pech gehad. Newman is geen c of d merk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:51 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Jawel, van wat ik me kan herinneren waren ze op zich niet negatief over de newman
De Newman?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:51 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Jawel, van wat ik me kan herinneren waren ze op zich niet negatief over de newman
Nee, niet die.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De Newman?![]()
[ afbeelding ]
Me hart? Woon je in de Haag?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:09 schreef houdjemond het volgende:
en weer 7 loodzware tassen.. houd me hart vast voor zaterdag..
Ow, maar wat was er dan mis met email bijlagen en WhatsApp?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:48 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Dan heb jet over wat anders, dat is Zelf Doen. Op Mijn Werk staan straks je rooster, kun je je masterlock code zien, berichten ontvangen, je verlof aanvragen en hoeveel hah je hebt.
Telefoon en snel typenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |