ik heb er gister al in rondgeneusd. Het werkt sneller dan het oude, al zijn sommige dingen wel even zoekenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:51 schreef V__L_N het volgende:
En hebben jullie ook allemaal een brief gehad over de nieuwe digitale werk omgeving? Zal mij benieuwen, het klinkt goed.
Niks gehad, is dat die ongein waar je zo'n telefoon van 800 euro voor nodig hebt die binnen 2 jaar kapot is?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:51 schreef V__L_N het volgende:
En hebben jullie ook allemaal een brief gehad over de nieuwe digitale werk omgeving? Zal mij benieuwen, het klinkt goed.
Neen, is voor de computer. Eerste stukje van de nieuwsbrief:quote:Niks gehad, is dat die ongein waar je zo'n telefoon van 800 euro voor nodig hebt die binnen 2 jaar kapot is?
Hij is hier nog niet online, bij jou dus wel al?quote:ik heb er gister al in rondgeneusd. Het werkt sneller dan het oude, al zijn sommige dingen wel even zoeken
peter kip die zijn meer geld aan die boeken kwijt dan ze aan winst hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:37 schreef houdjemond het volgende:
Had echt een pleurisboek ertussen.. formaatje wehkamp.
1 tasje HaH 8 post.
wordt tijd voor een vergoedingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Niks gehad, is dat die ongein waar je zo'n telefoon van 800 euro voor nodig hebt die binnen 2 jaar kapot is?
Heb hem hier ook al, maar geen brief over gehad of misschien ligt die weer eens bij de buren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:55 schreef V__L_N het volgende:
Hij is hier nog niet online, bij jou dus wel al?
Iets waar ik niet naar hoef te zoeken is het venstertje "Meerdere Arbeidsovereenkomsten",quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb er gister al in rondgeneusd. Het werkt sneller dan het oude, al zijn sommige dingen wel even zoeken
Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon van 800 euro nemen? Lekker Chinashoppen en voor 150 een telefoon oppikken en na een half jaar weer vervangen omdat het kanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Niks gehad, is dat die ongein waar je zo'n telefoon van 800 euro voor nodig hebt die binnen 2 jaar kapot is?
Volgens mij had ik dat er ook bij. Gelukkig maar 2 of 3 stuks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:37 schreef houdjemond het volgende:
Had echt een pleurisboek ertussen.. formaatje wehkamp.
1 tasje HaH 8 post.
Had alleen het Gamma-blaadje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat er ook bij. Gelukkig maar 2 of 3 stuks.
2 tassen post en 2 hah gisteren.
Dat is hier ook het geval. Als chauffeur maak ik dankzij die grappen wel makkelijk extra urenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:44 schreef posje het volgende:
Hier lijkt wel een nieuw spelletje in trek: labeltje verwisselen. Doe een ander label op de tassen en zie waar ze terecht komen. Kost een centje om de post 's middags weer op het juiste depot te krijgen, maar het geeft wel weer een beetje spanning en afwisseling aan het werk.
Dat is mooiquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:11 schreef bikkie het volgende:
[..]
Dat is hier ook het geval. Als chauffeur maak ik dankzij die grappen wel makkelijk extra uren
Dan heb jet over wat anders, dat is Zelf Doen. Op Mijn Werk staan straks je rooster, kun je je masterlock code zien, berichten ontvangen, je verlof aanvragen en hoeveel hah je hebt.quote:Iets waar ik niet naar hoef te zoeken is het venstertje "Meerdere Arbeidsovereenkomsten",
om de haverklap krijg ik dat domme ding te zien.
Welkom!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef PenetratorNL het volgende:
Ik ben sinds maandagmedewerker bij PostNL, maar dan wel via het uitzendbureau.
Ik ben werkzaam bij het depot in opmeer, wat allemaal vrij nieuw is, en dat merk je ook aan de sfeer/houding van alle medewerkers/leidinggevenden.
Verder kan ik er nog niet veel over zeggen omdat ik er net werkLeuk dat er een PostNL draadje is op Fok!
Hier moesten ze op het laatst de naam van de voorbereider op het labeltje schrijven, omdat het te vaak voor kwam dat de post op het verkeerde depot terecht kwamquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:44 schreef posje het volgende:
Hier lijkt wel een nieuw spelletje in trek: labeltje verwisselen. Doe een ander label op de tassen en zie waar ze terecht komen. Kost een centje om de post 's middags weer op het juiste depot te krijgen, maar het geeft wel weer een beetje spanning en afwisseling aan het werk.
Naam op het label schrijven doen wij ook. Verkeerd label erop en je kan zelf die wijk gaan wegbrengen. Leren ze het heel snel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier moesten ze op het laatst de naam van de voorbereider op het labeltje schrijven, omdat het te vaak voor kwam dat de post op het verkeerde depot terecht kwam
Ook was er een periode van wel een weekdat je exact moet opschrijven welke wijken je had voorbereid
Prima dat het moet, maar wees daar dan consequent mee, net als het gebruik van die oranje tassendichters...
Waarom zou ik in hemelsnaam een nieuwe telefoon kopen als mijn huidige toestel (ook al is íe al 7 jaar oud) het nog steeds prima doet? Omdat het mijn werkgever zo goed uitkomt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon van 800 euro nemen? Lekker Chinashoppen en voor 150 een telefoon oppikken en na een half jaar weer vervangen omdat het kan(niet omdat het stuk is. Mijn oude toestel doet het na 2 jaar nog steeds)
Het hangt van je contract af wat je te zien krijgt op de site. Masterlock online bekijken zou wel handig zijn. Die dingen wisselen om de haverklap en zeker als je op meerdere depots komt dan moet je iedere keer weer uitzoeken wat de code isquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:48 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Dan heb jet over wat anders, dat is Zelf Doen. Op Mijn Werk staan straks je rooster, kun je je masterlock code zien, berichten ontvangen, je verlof aanvragen en hoeveel hah je hebt.
Volgens mij reageerde dudor eerder op het feit dat jij het over binnen 2 jaar kapot gaan van die nieuwe dingen hadquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam een nieuwe telefoon kopen als mijn huidige toestel (ook al is íe al 7 jaar oud) het nog steeds prima doet? Omdat het mijn werkgever zo goed uitkomt?
Overigens verbaast het mij dat het tegenwoordig al bijzonder is dat een toestel het na 2 jaar nog doet. Een dubieuze aanprijzing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |