Maar dat ze er mee weg komen, dat is toch wel maf hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat is niet vreemd, dat is toch juist de hele opzet? Postbodes vervangen door postbezorgers. Dus bij postbodes hebben ze juist liever dat die niet aan de uren komen, want dan kunnen ze weer zeggen "zie je wel, we kunnen onze postbodes niet aan de uren krijgen, dus we moeten mensen overcompleet gaan verklaren".
Nee, ik bedoelde juist dat je het zo bracht alsof het vreemd is dat een student langzamer is, alsof je als student sneller hoort te zijn dan een ander. Daarom vond ik het wat vreemd gezegd, want ik zie niet in wat het feit of je een student bent of een huisvrouw of wat dan ook verder te maken heeft met je snelheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, ze zijn juist veel trager. Ach echt vreemd is het ook niet die jongens zijn meestal chagrijnig, kort af en hebben haast altijd wat klagen. Voordeel is wel dat ik in no time bij het depot weg ben.![]()
Ik ook niet. Sommige mensen zijn simpelweg sneller dan andere mensen. Lopen van zichzelf al sneller en zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde juist dat je het zo bracht alsof het vreemd is dat een student langzamer is, alsof je als student sneller hoort te zijn dan een ander. Daarom vond ik het wat vreemd gezegd, want ik zie niet in wat het feit of je een student bent of een huisvrouw of wat dan ook verder te maken heeft met je snelheid.
Geen idee, dat zou ik maar vragen volgende week. Succes!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 05:42 schreef Pietertje71 het volgende:
Zitten er verders nog extra kosten aan het gebruik maken van een PostNL-brommer of word de verzekering,onderhoud en brandstof allemaal -via het salarisstrookje op basis van aantal gereden kmś oid- vergoedt?
Hoe gaat het dan als je bijvoorbeeld stukken hebt met je brommert?
Was ik ook van plan natuurlijk, maar dacht als ik iets op voorhand weet, is altijd makkelijkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:05 schreef posje het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou ik maar vragen volgende week.
Dankjewelquote:Succes!
Ik zit ook te twijfelen.. Het is net te benauwd/plakkerig voor regenjas inderdaad..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:20 schreef superkimmi het volgende:
pff, het gaat hier de hele dag aan ee nstuk door regenen, maar echt koud is het niet dus ee regenjas is geen optie
Als je een officiële brommerwijk hebt en daarvoor een brommer krijgt verstrekt door PostNL (de bekende witte Piaggio Liberty) dan zijn alle kosten daarvan voor PostNL. De verzekering loopt ook via hun, en dat is maar goed ook, want een zakelijke WA-verzekering is veel duurder dan een particuliere. Voor de brandstof hoor je een tankpas te krijgen, waarmee je in elk geval bij de Shell terecht kunt. Wel de bonnetjes bewaren! Voor onderhoud/reparaties heeft PostNL als het goed is afspraken met een lokale bromboer die de factuur uiteraard naar PostNL stuurt!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 05:42 schreef Pietertje71 het volgende:
Goedemorgen.
Volgendeweek heb ik een sollicitatiegesprek (jaarcontract; 15upwk) ivm een postbezorgwijk (in het verleden ben ik werkzaam geweest als postvoorbereider) op de brommer in een dorpje hier vlakbij.
Gezien ik wel vervoer heb(auto en motor) maar geen brommer, zou ik die kunnen 'lenen' van PostNL (tenminste dat werd mij duidelijk tijdens het telefoongesprek met een rekruteringsmedewerkster).
Ik heb hiervoor een gevraagde afsluitbare stalling (ivm verzekering neem ik aan), dus dat zit wel goed.
Zitten er verders nog extra kosten aan het gebruik maken van een PostNL-brommer of word de verzekering,onderhoud en brandstof allemaal -via het salarisstrookje op basis van aantal gereden kmś oid- vergoedt?
Hoe gaat het dan als je bijvoorbeeld stukken hebt met je brommert?
Mvg.,
Peter
Altijd eerst de heg checkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Altijd leuk, zo'n vreemde wijk. En maar zoeken naar die brievenbus.
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk rechts op het hoekje van de heg iets groens brievenbusachtigs te zien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Haha deze is mooi, heb er precies zo een, wil wel foto maken maar dan zit je toch met privacy en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had trouwens een wolkbreuk halverwege.. sokken en ondergoed doornat -.-T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |