abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141883696
Bij mij laat de fietsenmaker meestal al zijn andere werk liggen en repareert ie mijn fiets terwijl ik erop sta te wachten omdat ik als postbode toch niet zonder fiets kan. En als het iets is wat echt lang duurt krijg ik een leenfiets mee.
pi_141884063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef V__L_N het volgende:
Overigens best cool dat nieuwe mijn postnl.

[ afbeelding ]
Hoe kom ik daarop? Of is dat niet voor iedereen?
pi_141884488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:11 schreef gelestipjes het volgende:
Bij mij laat de fietsenmaker meestal al zijn andere werk liggen en repareert ie mijn fiets terwijl ik erop sta te wachten omdat ik als postbode toch niet zonder fiets kan. En als het iets is wat echt lang duurt krijg ik een leenfiets mee.
Bij kleine dingetjes doet mijn fietsenmaker dat ook. Een leenfiets hoef ik niet, op wat kleine details na heb ik twee dezelfde fietsen. Een rek voor, 7 versnellingen en een ptt poot is wel zo fijn, dus dan is het krantentas eraf en posttassen er op. :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:37:05 #254
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_141890822
quote:
Hoe kom ik daarop? Of is dat niet voor iedereen?
Blijkbaar is het er nog niet voor iedereen.

https://mijnpostnl.mijnpo(...)soveropmijnwerk.aspx
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_141891358
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Blijkbaar is het er nog niet voor iedereen.

https://mijnpostnl.mijnpo(...)soveropmijnwerk.aspx
Mailtje gehad hier krijgen we hem de vijftiende, werkt het nog een beetje met Safari @ Mac en iPhone?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:38:26 #256
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_141892834
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:28 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

de uitleg daarvan was dat er normaal tijd in alle diensten zit om terug te gaan naar het depot op die dagen en dat dat met zomerdal niet hoeft doordat het zo weinig post is.
Dat gaat bij ons dan niet op, aangezien bij ons per wijk slechts 1x op en neerfietsen in de basistijd zit. Als je meer dan 2 tassen hebt moet je de extra fietstijd apart doorgeven.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:43:53 #257
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_141893053
quote:
Mailtje gehad hier krijgen we hem de vijftiende, werkt het nog een beetje met Safari @ Mac en iPhone?
Ik heb geen mac of iphone. Maar hij werkt bij mij met firefox, ie en op me telefoon prima. Wel even geduld met laden want hij werkt zich door een enorm aantal site-doorverwijzingen heen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_141893307
Of iets wordt ingevoerd en niemand weet ervan, óf er wordt uitvoerig gecommuniceerd en het werkt (nog) niet.... niet voor postbezorgers, niet voor de regio, niet voor een van mijn browsers, in elk geval voor mij meestal niet. Ben al blij dat ik nu mijn verlofsaldo kan zien, maar joost mag weten waar het aan is opgegaan. Knap frustrerend, dat hele mijnpostnlgedoe.
pi_141893978
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat gaat bij ons dan niet op, aangezien bij ons per wijk slechts 1x op en neerfietsen in de basistijd zit. Als je meer dan 2 tassen hebt moet je de extra fietstijd apart doorgeven.
Ze korten wel meer dan alleen de fietstijd voor herladen, je begint bij het depot en wanneer je leegloopt sta je weer bij het depot dan ben je echt geen 20 of 25 minuten (die ze me korten) bezig met herladen.
pi_141894801
quote:
Ik heb geen mac of iphone. Maar hij werkt bij mij met firefox, ie en op me telefoon prima. Wel even geduld met laden want hij werkt zich door een enorm aantal site-doorverwijzingen heen.
Bij mij werkt het deels. Bij bijvoorbeeld een bericht over de hah-planning krijgen we een error. Rooster en vakantiekaart kan ik bijvoorbeeld wel inzien. En hoewel het nog geen 12 juli is, wil ik graag even de hah-planning voor die dag zien.
pi_141895173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:11 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Ze korten wel meer dan alleen de fietstijd voor herladen, je begint bij het depot en wanneer je leegloopt sta je weer bij het depot dan ben je echt geen 20 of 25 minuten (die ze me korten) bezig met herladen.
Maar het is natuurlijk wel zo dat je ook op dagen met hah wel degelijk sneller klaar bent als er weinig post is. Ik kan me van voorgaande jaren nog wel herinneren dat ik van tevoren ook dacht dat het niet haalbaar was, maar in de praktijk bleek het toch wel goed te doen.
Ik vind alleen die periode van 10 weken wel erg lang die ze hebben aangehouden als zomerdal.
pi_141895371
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:49 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar het is natuurlijk wel zo dat je ook op dagen met hah wel degelijk sneller klaar bent als er weinig post is. Ik kan me van voorgaande jaren nog wel herinneren dat ik van tevoren ook dacht dat het niet haalbaar was, maar in de praktijk bleek het toch wel goed te doen.
Ik vind alleen die periode van 10 weken wel erg lang die ze hebben aangehouden als zomerdal.
ik zie het maar als bedrijfsrisico,je "verdiend "er zo weinig,dan moet een werkgever niet gaan huilen,anders moeten ze maar zelf een baas gaan zoeken.
pi_141895415
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:11 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

het zal een 3/3.5uur pw zijn gekkenwerk
pi_141895434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef posje het volgende:
Of iets wordt ingevoerd en niemand weet ervan, óf er wordt uitvoerig gecommuniceerd en het werkt (nog) niet.... niet voor postbezorgers, niet voor de regio, niet voor een van mijn browsers, in elk geval voor mij meestal niet. Ben al blij dat ik nu mijn verlofsaldo kan zien, maar joost mag weten waar het aan is opgegaan. Knap frustrerend, dat hele mijnpostnlgedoe.
:)
pi_141895604
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:55 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik zie het maar als bedrijfsrisico,je "verdiend "er zo weinig,dan moet een werkgever niet gaan huilen,anders moeten ze maar zelf een baas gaan zoeken.
het is toch logisch dat je minder tijd krijgt als er minder post is? Het zou wel erg vreemd zijn als ze je zomaar een paar uur cadeau doen iedere week.
pi_141895731
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:00 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

het is toch logisch dat je minder tijd krijgt als er minder post is? Het zou wel erg vreemd zijn als ze je zomaar een paar uur cadeau doen iedere week.
ik vind het zelf niet logisch,elke branche heeft wel een daling in bepaalde periodes,dan zeggen ze ook niet lever even 20 uur in.
pi_141895893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik vind het zelf niet logisch,elke branche heeft wel een daling in bepaalde periodes,dan zeggen ze ook niet lever even 20 uur in.
je hoeft ook geen uren in te leveren. Iemand met een contract van 20 uur krijgt nog steeds 20 uur betaald. Je moet alleen wel daadwerkelijk die 20 uren werken, en door het zomerdal zul je die 20 uur dan niet halen als je alleen de wijken doet die je normaal ook hebt.
pi_141896740
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:49 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik hou standaard op dinsdag al een minuut of tien a vijftien over, dat is incl. "meet and greet" en rookpauze. :P
Het vreemde is dat de studentjes het vaak niet binnen de tijd lukt en dan hebben ze hem al meerdere keren gelopen. :')
pi_141897075
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

je hoeft ook geen uren in te leveren. Iemand met een contract van 20 uur krijgt nog steeds 20 uur betaald. Je moet alleen wel daadwerkelijk die 20 uren werken, en door het zomerdal zul je die 20 uur dan niet halen als je alleen de wijken doet die je normaal ook hebt.
Bezorgers komen wel aardig aan hun uren en een deel ook met flink wat meer uren, maar de postbodes komen vaak niet aan hun uren dat is toch vreemd. Probleem is dat ze als iemand vertrekt, gelijk weer opzoek gaan naar een nieuwe en nu is het afwachten hoeveel zomerbezorgers er komen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:08:41 #272
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_141898197
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:31 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Ik hou standaard op dinsdag al een minuut of tien a vijftien over, dat is incl. "meet and greet" en rookpauze. :P
Het vreemde is dat de studentjes het vaak niet binnen de tijd lukt en dan hebben ze hem al meerdere keren gelopen. :')
Ik ben een studentje, mijn 2 vaste wijken zijn samen 4,5 uur, ik loop er max 3,5 over en das inclusief van depot naar ander depot fietsen.

Elke andere wijk die ik loop haal ik altijd binnen de tijd. Soms net, soms ook ruim. Al heb ik m nog nooit gelopen. Ken inmiddels zeker een stuk of 40 wijken en heb er nog nooit te lang over gedaan./
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_141901904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:31 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

wat is daar vreemd aan? Horen "studentjes" sneller te lopen dan anderen?
pi_141902010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:40 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Bezorgers komen wel aardig aan hun uren en een deel ook met flink wat meer uren, maar de postbodes komen vaak niet aan hun uren dat is toch vreemd. Probleem is dat ze als iemand vertrekt, gelijk weer opzoek gaan naar een nieuwe en nu is het afwachten hoeveel zomerbezorgers er komen.
dat is niet vreemd, dat is toch juist de hele opzet? Postbodes vervangen door postbezorgers. Dus bij postbodes hebben ze juist liever dat die niet aan de uren komen, want dan kunnen ze weer zeggen "zie je wel, we kunnen onze postbodes niet aan de uren krijgen, dus we moeten mensen overcompleet gaan verklaren".
pi_141908249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

wat is daar vreemd aan? Horen "studentjes" sneller te lopen dan anderen?
Dat zeg ik toch niet, ze zijn juist veel trager. Ach echt vreemd is het ook niet die jongens zijn meestal chagrijnig, kort af en hebben haast altijd wat klagen. Voordeel is wel dat ik in no time bij het depot weg ben. ;) :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')