SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
ja dat kanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je ook nog wat anders zeggen?
Reageer dan gewoon niet, het voegt niks toe zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat kan
ben het niet verplicht tho
dat gehuil van jou ook nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet, het voegt niks toe zo.
Welk gehuil?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat gehuil van jou ook niet
daar hoor je mij toch ook niet over?
Daar had ik ook voor gekozenquote:
Dat was geen optie.quote:
Amaaaaquote:
Correct dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heeft Flippiee al een top 3 voor.
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet, het voegt niks toe zo.
enzovoortsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik jou aardig had gevonden had ik het je ook wel voorgesteld hoor. Ik vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.
Hihi graag gedaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat gehuil.
Bedankt voor de demonstratie, RockNijntje.
Ik erger me er gewoon aan als mensen alleen reageren met "oké".quote:
Dat laat ik liever aan jullie over. Ik heb geen zin om iets te verzinnen als ik hier nog maar net ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Trouwens. Niet eens de moeite kunnen nemen voor een nieuwe TT
Spring maar achterop bij mij.quote:
Vet vervelend dat je je daaraan ergertquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik erger me er gewoon aan als mensen alleen reageren met "oké".
En dat van Snowbells is iets tussen haar en mij, dat maakt het nog geen huilen.
Ondanks dat het mijn naam is, wel eens met deze klachtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Trouwens. Niet eens de moeite kunnen nemen voor een nieuwe TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |