quote:
Is lekker hoor.quote:
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over mij in een relatie:
De tweeling vrouw is erg wispelturig: Ze wisselt net zo makkelijk van kledingstijl als van partner. Deze veranderstijl maakt haar ook erg spannend voor haar partner: Ze wisselt zo van braaf naar vamp. Als partner moet je tolerant zijn: ze houdt van avontuur en affaires.
Wow. Mad jelly.quote:
Alsof je jezelf nu pas leert kennen, hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over mij in een relatie:
De tweeling vrouw is erg wispelturig: Ze wisselt net zo makkelijk van kledingstijl als van partner. Deze veranderstijl maakt haar ook erg spannend voor haar partner: Ze wisselt zo van braaf naar vamp. Als partner moet je tolerant zijn: ze houdt van avontuur en affaires.
http://www.seksenzo.info/(...)ologische-tweeling-0quote:
ik raak wel snel op dingen uitgekeken vaak, maar niet op mensen. Ik heb ook nog nooit een affaire gehad en houd totaal niet van wisselende contactenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof je jezelf nu pas leert kennen, hè?
Ah, even mijn sterrenbeeld zoeken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.seksenzo.info/(...)ologische-tweeling-0
Ik ben wispelturig, intelligent, ga vreemd en ben snel op alles uitgekeken.
kun je overal wel vinden.quote:
Luchttypje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je overal wel vinden.
Ik heb maar niet ingetikt, tweeling seks
Mijn eigenschappen:
Mededeelzaam
Veelzijdig
Groot aanpassingsvermogen
Luchtig
Vlinderig
Opgewekt
Nieuwsgierig
Open voor alle nieuwigheden
Naäperig
Vrijblijvend
Oppervlakkig
Nou ja, volgens mij vindt iedereen dat zowat wel leuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik raak wel snel op dingen uitgekeken vaak, maar niet op mensen. Ik heb ook nog nooit een affaire gehad en houd totaal niet van wisselende contacten![]()
Wel van aandacht btw
quote:De steenbok wil nog wel eens koeltjes overkomen, maar binnenin laait het vuur. In bed heerst het aardse verlangen, want dit sterrenbeeld heeft niet veel nodig om geprikkeld te raken. Liefde en seks gaan hand in hand voor deze volhardende, gepassioneerde en loyale minnaar/minnares. De partner zal dan ook niets te klagen hebben. Hoewel de Steenbok graag zelf het initiatief neemt, staat hij/zij altijd open voor nieuwe dingen en experimenten. Als de partner een begrijpend, sterk en wellustig persoon is, kan de Steenbok helemaal tot zijn/haar recht komen... Door zijn/haar strijdlustige karakter houdt de Steenbok van spelletjes die leuk zijn, maar die hij/zij wel kan winnen. Dit sterrenbeeld wil een stijlvol en sexy persoon. Iemand met geld, succes en aanzien.
ik heb t van twee sotes gepluktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Luchttypje.
Ik ben zelf een Schorpioen. De tekst was een stuk korter, maar wel redelijk positief.
ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij vindt iedereen dat zowat wel leuk.
mijne klopt helemaal trouwens.
[..]
Klopt best behoorlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Vlinderig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je overal wel vinden.
Ik heb maar niet ingetikt, tweeling seks
Mijn eigenschappen:
Mededeelzaam
Veelzijdig
Groot aanpassingsvermogen
Luchtig
Vlinderig
Opgewekt
Nieuwsgierig
Open voor alle nieuwigheden
Naäperig
Vrijblijvend
Oppervlakkig
wat raar btw, bij jou staat er echt een omschrijving van hoe je bent in bed, bij mij nauwelijks eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde ze niet winderig?quote:
Niet? Ik vind dat juist wel fijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
WIST JE DAT…? De gebieden tussen de oren, tenen en vingers de erogene zones van de tweeling zijn?
Ik kan er helemaal niet tegen als je aan mn voeten zit [ afbeelding ]
Soms kietelt het wel, maar soms is het heel fijn en intens, met kippenvel als gevolg.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij kriebelt t altijd.
Ado vindt t ook wel lekker
nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms kietelt het wel, maar soms is het heel fijn en intens, met kippenvel als gevolg.
Is voor iedereen anders. Ik mocht ook nooit een ander zijn voeten aanraken.quote:
Duidelijk.quote:
geen idee, ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat je van de een naar de ander fladdert en nergens lang blijft hangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk.
Leg eens uit wat ik me daarbij moet voorstellen aub.
Ik zat vanmiddag bij de kapper en de kapster die mij knipte (ook de leukste) knipt mij wel vaker. En haar aanraking op mijn hoofd/door mijn haar is zoooooo lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aanraken mag wel hoor, ik geniet alleen niet echt van kriebelen aan mn voeten.
Wat ik wel heel erg lekker vind is wanneer hij aan mijn hoofd zitdoor mijn haren woelen, mn hoofdhuid masseren, vrij hard mag dat ook...
echt heel erg lekker
Sowieso is het met een kort koppie lekkerder wanneer iemand aan je haar plukt..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag bij de kapper en de kapster die mij knipte (ook de leukste) knipt mij wel vaker. En haar aanraking op mijn hoofd/door mijn haar is zoooooo lekker. Ik zit dan stiekem gewoon te genieten in de stoel
ik heb nog nooit kort haar gehad, maar vind t zo al heerlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso is het met een kort koppie lekkerder wanneer iemand aan je haar plukt..
Met lang haar kunnen ze alleen beter trekken
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.seksenzo.info/(...)ologische-tweeling-0
Ik ben wispelturig, intelligent, ga vreemd en ben snel op alles uitgekeken.
Ik een paar keer, en als het opgeschoren is voelt het gewoon het lekkerst.. Nu vind ik het ook heerlijk hoor.. Maar daarna al die klitten eruit trekken is minderquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit kort haar gehad, maar vind t zo al heerlijk
Ik schijn te faken. Vind ik best knap, doe ik namelijk niet meer sinds mn eerste vriendjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:27 schreef yats het volgende:
[..]Leuke site! Mijne is eigenlijk best positief. Ik ben koel en afstandelijk, behalve in bed. Verder loyaal, gepassioneerd en wil ik altijd winnen. Lijkt me weinig mis mee...
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik schijn te faken. Vind ik best knap, doe ik namelijk niet meer sinds mn eerste vriendje
oh dat mis ik weerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:45 schreef perro. het volgende:
iran.spelen gewoon beter dan argentinie. hadden er zelfs 3 kunnen maken.
wat een wk.
en dan verliezen ze nogquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:45 schreef perro. het volgende:
iran.spelen gewoon beter dan argentinie. hadden er zelfs 3 kunnen maken.
wat een wk.
ja echt zo jammer en onverdiend.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan verliezen ze nog![]()
Ik vind t écht niet leuk! Of eerlijk
van de andere kant; argentinie in deze vorm komt niet ver.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inderdaad. Dan is t jammer dat t geen jurysport is
De afgelopen 24 jaar zijn ze nooit verder gekomen dan de kwartfinale.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:11 schreef perro. het volgende:
[..]
van de andere kant; argentinie in deze vorm komt niet ver.
Nu ik dit weet is mijn leven compleet!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
T kwadraat van 111.111.111 is btw 12.345.678.987.654.321
Mooi!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
T kwadraat van 111.111.111 is btw 12.345.678.987.654.321
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt last van totale verveling.
quote:
Snuitjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu ik dit weet is mijn leven compleet!
Gevoelens zijn niet reëelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:28 schreef zeefje het volgende:
Vinden jullie het reëel dat iemand waarmee je vrienden bent boos word dat je een seks met een ander hebt?
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:28 schreef zeefje het volgende:
Vinden jullie het reëel dat iemand waarmee je vrienden bent boos word dat je een seks met een ander hebt?
Neequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Wat is voor jou een vriend? Is het iemand waar je geregeld seks mee hebt?
Nouja, kennelijk zag hij dan meer in je dan vriend.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee
Vriendschap zit 'em in mi in goede gesprekken en wederzijdse respect. Iets wat die'vriend' nu blijkbaar niet heeft
njaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, kennelijk zag hij dan meer in je dan vriend.
Dus dat is best reëel.
Weten je vrienden dan van iedereen waar je mee het bed induikt? :Squote:
Jij bent een van de weinigen die nog denkt dat ik met iedereen het bed induiktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten je vrienden dan van iedereen waar je mee het bed induikt? :S
Dat zegt hij dan weer niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die nog denkt dat ik met iedereen het bed induikt.
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zegt hij dan weer niet.
Maar ik zou niet iedereen vertellen (van mijn vrienden) wie ik allemaal gedaan heb
Als je denkt dat ik ook maar een moment denk aan wat jij in bed uitvoert, zit je er aardig naast.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die nog denkt dat ik met iedereen het bed induikt.
Dat is toch info die je alleen met je beste vriend(in) deelt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ik zou niet iedereen vertellen (van mijn vrienden) wie ik allemaal gedaan heb
Niet alle partners, maar er komt weleens wat ter sprake.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik ook maar een moment denk aan wat jij in bed uitvoert, zit je er aardig naast.
Ik stel je een gewone vraag.
Kennelijk was die bedpartner voor jou niks bijzonders, aangezien je slechts stelt seks te hebben gehad met hem. Geen vriend of iets. Daarom de vraag: bespreek jij met je vrienden al je bedpartners?
Dat is namelijk echt iets wat bij mijn vrienden nooit ten sprake komt.
Weet jij nog dan van iedereen die je gedaan hebt? Ik moet dan echt heel heel heel goed gaan graven... Ook van de dronken avonden waar ik de volgende ochtend in een vreemd huis wakker werdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Helemaal niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik ook maar een moment denk aan wat jij in bed uitvoert, zit je er aardig naast.
Ik stel je een gewone vraag.
Kennelijk was die bedpartner voor jou niks bijzonders, aangezien je slechts stelt seks te hebben gehad met hem. Geen vriend of iets. Daarom de vraag: bespreek jij met je vrienden al je bedpartners?
Dat is namelijk echt iets wat bij mijn vrienden nooit ten sprake komt.
En daar soms niet eens meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch info die je alleen met je beste vriend(in) deelt?
Ik weet iedereen nog. Elke seconde. Geen datums. Maar wel namen, plaatsen, wat we gedaan hebben en vooral met wiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet jij nog dan van iedereen die je gedaan hebt? Ik moet dan echt heel heel heel goed gaan graven... Ook van de dronken avonden waar ik de volgende ochtend in een vreemd huis wakker werd
Kut... Haha, dan ben ik echt een vuige slet denk ik... Maar ja, ben ook zeer geruime tijd vrijgezel geweest..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet iedereen nog. Elke seconde. Geen datums. Maar wel namen, plaatsen, wat we gedaan hebben en vooral met wie
Nee. We weten het van elkaar als we een vriendin hebben. Verder boeit het echt niemand wie waar zijn leuter in steekt. We praten over andere dingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niet?
Ik kan me voorstellen dat je geen gedetailleerde gesprekken hebt maar een rode draad toch wel?
Herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:16 schreef Tally het volgende:
[..]
En daar soms niet eens mee
Die fout heb ik eerder gemaakt.
Ik ben vanaf mn 16de eigenlijk niet vrijgezel meer geweestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kut... Haha, dan ben ik echt een vuige slet denk ik... Maar ja, ben ook zeer geruime tijd vrijgezel geweest..
Kan ook wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Mjah een ONS-je zou ik ook niet snel vertellen maar vanaf vaste scharrel heb ik toch wel de behoefte om er met iemand over te praten.
Ach ik deed het over wat scharreltjes. En zij ook. Tot ik opeens een berichtje kreeg dat ze geen contact meer mocht hebben van dr man. Want ik was een sletquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Mjah een ONS-je zou ik ook niet snel vertellen maar vanaf vaste scharrel heb ik toch wel de behoefte om er met iemand over te praten.
En terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik deed het over wat scharreltjes. En zij ook. Tot ik opeens een berichtje kreeg dat ze geen contact meer mocht hebben van dr man. Want ik was een slet
Zwaar terecht.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik deed het over wat scharreltjes. En zij ook. Tot ik opeens een berichtje kreeg dat ze geen contact meer mocht hebben van dr man. Want ik was een slet
Slaat ook nergens op ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je 10 jaar vrijgezel bent geweest terwijl je seksueel actief was... Vanaf de hoeveel bedpartners ben je dan een slet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben vanaf mn 16de eigenlijk niet vrijgezel meer geweestSlet!
ach ja. Nu is ze gescheiden. Hebben we het weer geprobeerd. Maar die klik mis ik. Jammer. Heel jammer.quote:
Echt moppie. Al zou je alle zeilclubs neuken van de hele wereld voor mij ben je dan nog geen slet hoor. Dan ben je gewoon erg actiefquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je 10 jaar vrijgezel bent geweest terwijl je seksueel actief was... Vanaf de hoeveel bedpartners ben je dan een slet?
Ja maar dat is dan een noemenswaardige ONS daar moet over geroddeld worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ook wel.
Vrienden onder elkaar en dan in de trant van Damn, laatst had ik er toch 1...
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt moppie. Al zou je alle zeilclubs neuken van de hele wereld voor mij ben je dan nog geen slet hoor. Dan ben je gewoon erg actief
Dat is inderdaad zo zonde dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
ach ja. Nu is ze gescheiden. Hebben we het weer geprobeerd. Maar die klik mis ik. Jammer. Heel jammer.
IJsselstein. Iets minder dan een half uurtje bij je vandaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]met jou kan ik praten Tally, waar stond die deur ook alweer open? Ik lust wel een kasteel
Zo dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als 1 van mijn vrienden boos wordt omdat ik seks ga hebben is het wel heel triest.
Zit jij zo dichtbij?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
IJsselstein. Iets minder dan een half uurtje bij je vandaan.
slechts 12 km op de fiets!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
IJsselstein. Iets minder dan een half uurtje bij je vandaan.
Ik heb het 7 jaar lang gereden dat stukje! Tot ik ontslag kreegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
slechts 12 km op de fiets!laat staan met de oto!
Klinkt als jaloezie.quote:
Ik denk gevoelens icm jaloeziequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als jaloezie.
Of hij/zij wil seks of hij/zij wil seks met jou ipv je scharrel.
Ik houd niet van jaloezie.
Gorinchem, ook een klein half uurtje.quote:
Ik had eens een collega die jaloers was! Echt enorm jaloers. Maar ook al als ik zijn collega aan de telefoon had (ander pand). Maar dat was ook wel duidelijk waaromquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als jaloezie.
Of hij/zij wil seks of hij/zij wil seks met jou ipv je scharrel.
Ik houd niet van jaloezie.
Das ook niet ver weg jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gorinchem, ook een klein half uurtje.
Ligt eraan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
Ik zeg dan ook nooit vantevoren dat ik seks ga hebben tegen mijn vrienden.
Ik moet wel gevoelens hebben anders kan ik niet neuken hoorquote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die jaloers was! Echt enorm jaloers. Maar ook al als ik zijn collega aan de telefoon had (ander pand). Maar dat was ook wel duidelijk waarom
Dan zeg ik dat een date heb.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Als iemand wil afspreken maar ik heb al een date staan dan wel, ga er niet om liegen natuurlijk.
Ga je mee pilsen? Nee sorry vanavond ga ik snuitebolletje alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
Ik zeg dan ook nooit vantevoren dat ik seks ga hebben tegen mijn vrienden.
Pijpen wel?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet wel gevoelens hebben anders kan ik niet neuken hoor
Ik ben onweerstaanbaar. Duh!quote:
Lust zijn ook gevoelensquote:
Ik ben nog aan het uitzoeken of ik tinderslet leuk-leuk vind of want-het-is-zo-lekker-dichtbij-leukquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ga je mee pilsen? Nee sorry vanavond ga ik snuitebolletje alle hoeken van de kamer laten zien.
Zoiets
Huppel is verliefdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het uitzoeken of ik tinderslet leuk-leuk vind of want-het-is-zo-lekker-dichtbij-leuk![]()
Ik vrees het eerste.
Ah, huppel is vlieftquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het uitzoeken of ik tinderslet leuk-leuk vind of want-het-is-zo-lekker-dichtbij-leuk![]()
Ik vrees het eerste.
Hoe kan dat nou?!?!!quote:
Nou ja, ik liep te miepen over alle kleine dingen die me irriteerde, uiteindelijk was t dus gewoon over.quote:
Cobra en GvsE zijn al druk met de bruiloft plannen.quote:
Als je gaat miepen over kleine dingen vond je dr toch al niet leuk genoegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, ik liep te miepen over alle kleine dingen die me irriteerde, uiteindelijk was t dus gewoon over.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cobra en GvsE zijn al druk met de bruiloft plannen.
Daar komt t wel op neer... T was een opeenstapeling van dingen en een bar slecht sekslevenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je gaat miepen over kleine dingen vond je dr toch al niet leuk genoeg
Een feestje kan ook zonder dat er een verloving/bruiloft aan hangt hoor.quote:
Sowieso slechte seksquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar komt t wel op neer... T was een opeenstapeling van dingen en een bar slecht seksleven
Oe slecht seksleven. Dat zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar komt t wel op neer... T was een opeenstapeling van dingen en een bar slecht seksleven
Ik heb nog geen uitnodiging gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een feestje kan ook zonder dat er een verloving/bruiloft aan hangt hoor.
We zijn het nog niet eens over de datum.quote:
Zoek ik er wel wat bijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als de rest goed is kan ik daar mee leven.
Hahaha, tsja, ze vond zichzelf niet meer sexy, uitwerking op seksleven, probeer haar nog tig keer te versieren en sexy te laten voelen... Maar zo vaak afgewezen...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe slecht seksleven. Dat zegt al genoeg.
Ik heb nog nooit zitten zeiken over kleine dingen. Ja nu de seks even minder is (mijn schuld) ga ik zitten zeuren. Maar na een goeie beurt hoort hij mij een tijdje niet hoor
Slechte seks kan je toch beter maken dmv communicatie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als de rest goed is kan ik daar mee leven.
In de verkeringstijd al. Poehej. Dat had dan ook snel een sleur geworden als je wel verder was gegaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hahaha, tsja, ze vond zichzelf niet meer sexy, uitwerking op seksleven, probeer haar nog tig keer te versieren en sexy te laten voelen... Maar zo vaak afgewezen...
Niet altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slechte seks kan je toch beter maken dmv communicatie?
Nee hoor niet altijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slechte seks kan je toch beter maken dmv communicatie?
Wanneer ga je je vriendje eigenlijk aan je moeder voorstellen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn het nog niet eens over de datum.
C4 en GvsE kunnen 30-02-2098 niet.
Welk vriendje?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer ga je je vriendje eigenlijk aan je moeder voorstellen?
Ik ga nu al bijna 15 jaar met lief en sinds de geboorte van de eerste is het alles behalve saai of voorspelbaarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij mijn ex was het het laatste jaar vooral saaie voorspelbare seks.
Je tinderslet.quote:
Ik kon tot op de seconde nauwkeurig vertellen wat er gebeurde in bed, en ja alleen in bed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga nu al bijna 15 jaar met lief en sinds de geboorte van de eerste is het alles behalve saai of voorspelbaar
Had je meegekregen dat hij moet verhuizen?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je meegekregen dat hij moet verhuizen?
De flat waar hij woont wordt gesloopt dus ik toonde belangstelling of de huizenjacht al lukt.quote:
Hij trekt bij je in?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je meegekregen dat hij moet verhuizen?
Bij jou in de flat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De flat waar hij woont wordt gesloopt dus ik toonde belangstelling of de huizenjacht al lukt.
Hij heeft gereageerd op een heel leuk flatje met 1 extreem groot nadeel
Dat nog liever dan dat hij die flat bij mn moeder om de hoek krijgt.quote:
Dat zou een voordeel zijn, scheelt me 7 minuten fietsen.quote:
Whahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat nog liever dan dat hij die flat bij mn moeder om de hoek krijgt.
Ik: nee!quote:
Jouw moeder gaat zo blij zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik: nee!
Hij: wat nou nee?
Ik: dan geen seks met mij meer!
Hij: waarom?
Ik: bij mn moeder om de hoek.![]()
Hij: *lachend* wedden van wel.
Alsof dat mensje nog iets te vertellen heeft, jij en GvsE hebben alles al gepland geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw moeder gaat zo blij zijn.![]()
Alle catalogussen weer op tafel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:
Hij vroeg wat ik volgende week voor leuke dingen ging doen, dus ik vertelde het. Moet ik dan liegen
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof dat mensje nog iets te vertellen heeft, jij en GvsE hebben alles al gepland geloof ik.
Ben jij die vriend of die date?quote:
Geen idee nog of het werktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Tinder. Ik vond t maar eng
Maar goed, t werkt dus kennelijk wel op z'n tijd
huppel heeft wel n leuke vent ontmoetquote:
jawel dus, t werkt toch niet pas als je n relatie vanaf 3,5 jaar krijgt erdoor ofzo?quote:
Details willen wequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Tinder. Ik vond t maar eng
Maar goed, t werkt dus kennelijk wel op z'n tijd
Hai Meneertjequote:
die zijn er geen, ik zette het erop, kreeg n match, die zei hoi oid en ikgooide het er weer af.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn er geen, ik zette het erop, kreeg n match, die zei hoi oid en ikgooide het er weer af.
"Ieuw!! Hij praat!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn er geen, ik zette het erop, kreeg n match, die zei hoi oid en ikgooide het er weer af.
We hebben het leuk ja, dat kan ik niet ontkennen. Ook al is de etterbak nu even goed ziek en dus heb ik geen pornoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel dus, t werkt toch niet pas als je n relatie vanaf 3,5 jaar krijgt erdoor ofzo?
quote:
De date dus!quote:
Staan allang onder hun auto-aanvullen joh.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn wel eng veel mensen die van die cliché openingszinnen gebruiken
Dan is het nog steeds een afknapperquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Staan allang onder hun auto-aanvullen joh.
Hai schatjequote:
'Hallo Hoe gaat het'quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn wel eng veel mensen die van die cliché openingszinnen gebruiken
Eens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een afknapper
Dat vind ik zo mogelijk nog erger dan de "goh leuke foto's heb je"quote:
Bij gebrek aan beter wil ik het ook nog wel eens vragenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik zo mogelijk nog erger dan de "goh leuke foto's heb je"
Vandaag fantastische leuke dag gehad. Behalve de laatst 3 uurquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai schatje
Hoe is het? Lekker weekend aan het vieren? Nog leuke plannen
JA!!quote:
Is goedquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vandaag fantastische leuke dag gehad. Behalve de laatst 3 uur
Wacht ff Ik dm je ff![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan snap ik dat die vriend boos werd.
Ik heb het er serieus op gezet puur om even ongegeneerd te kunnen vleeskeurenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:20 schreef bondage het volgende:
Niet op tinder uiteraard, dat gebruik ik niet.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik zo mogelijk nog erger dan de "goh leuke foto's heb je"
Welke versie is dat? Zelfs fietsafstanden!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA!!
Ik vond het ook echt wel ff heel eng om een tindermatch te hebben die tegen me begon te praten en op 7 minuten fietsafstand woont
Met Tinderslet begon het heel onschuldig en normaal en toen opeens was het een afspraak om een keer wat te gaan drinken op het terras.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lul irl tegen iedereen, maar zo online echt voor n date? Dat is niks voor mij..
Had blijkbaar hoge noodquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:21 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg pas een 'neuken?' Binnen. Ik antwoordde niet binnen 2 minuten en toen ben ik geblokkeerd
Oh?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan snap ik dat die vriend boos werd.
Ik ben er ook wel eens benieuwd naar geweest maar dat het gekoppeld moet worden met Facebook bevalt me niet. Heb de app daarom links laten liggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het er serieus op gezet puur om even ongegeneerd te kunnen vleeskeuren
Dat is wel irritant inderdaad, als je niet direct reageert krijg je gelijk een snauw en word je geblokkeerdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:21 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg pas een 'neuken?' Binnen. Ik antwoordde niet binnen 2 minuten en toen ben ik geblokkeerd
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welke versie is dat? Zelfs fietsafstanden!
en terechtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:21 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is wel irritant inderdaad, als je niet direct reageert krijg je gelijk een snauw en word je geblokkeerd
jij hebt loopafstand nodig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welke versie is dat? Zelfs fietsafstanden!
Er is op FB niets van te zien. Nadeel is wel dat men je wel zou kunnen opzoeken via FB zeker als er in beeld staat dat je gemeenschappelijke vrienden hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens benieuwd naar geweest maar dat het gekoppeld moet worden met Facebook bevalt me niet. Heb de app daarom links laten liggen.
Naar natürlich.quote:
Hij kan niet fietsen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt loopafstand nodig.
Of autoafstand.
Lekker makkelijk, die kan na de seks snel weer naar huis lopenquote:
Klopt, dan is de link iets makkelijker te leggen natuurlijk. Wordt je echte naam in de app weergegeven of kun je ook een eigen kiezen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is op FB niets van te zien. Nadeel is wel dat men je wel zou kunnen opzoeken via FB zeker als er in beeld staat dat je gemeenschappelijke vrienden hebt
dus eigenlijk is t voor mensen die vergroeid zijn met hun telefoon?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is wel irritant inderdaad, als je niet direct reageert krijg je gelijk een snauw en word je geblokkeerd
Alleen je voornaam maar wel in combinatie met foto's die je zelf kan kiezen maar vaak ook op FB te zien zijn (profielfoto)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, dan is de link iets makkelijker te leggen natuurlijk. Wordt je echte naam in de app weergegeven of kun je ook een eigen kiezen?
Bij goede seks is dat nog maar de vraag natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, die kan na de seks snel weer naar huis lopen
Ja schijnbaarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus eigenlijk is t voor mensen die vergroeid zijn met hun telefoon?
Het is wel makkelijk sherlocken hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is op FB niets van te zien. Nadeel is wel dat men je wel zou kunnen opzoeken via FB zeker als er in beeld staat dat je gemeenschappelijke vrienden hebt
Dat valt dan nog mee. Naja, misschien maar een keer voor de lol installeren. Kan er makkelijk weer af natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen je voornaam maar wel in combinatie met foto's die je zelf kan kiezen maar vaak ook op FB te zien zijn (profielfoto)
Ik vind het wat te arrogant om er gelijk "kruipen" neer te zettenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij goede seks is dat nog maar de vraag natuurlijk
Verfilmde doktersroman?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:24 schreef Adolecens het volgende:
Linda kan geen orgasmes krijgen en zoekt medische hulp bij dokter Young (Reems). Die constateert dat haar clitoris zich in de keel bevindt. Geen nood, een simpele remedie is snel gevonden...
Filmomschrijving..
volgens mij doelde ze meer op 'blijven'.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het wat te arrogant om er gelijk "kruipen" neer te zetten
Is meer van oh hoezo snap je datquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag je nou iets, of was het gewoon om n reactie te geven?
http://www.moviemeter.nl/film/2976quote:
Ow, nee, dat niet..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij doelde ze meer op 'blijven'.
Jij gaat dat dan ook helemaal uitzoeken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk sherlocken hoor.
al een paar keer gehad dat ik achteloos vroeg waar ze vandaan kwamen, dan zeiden ze de woonplaats, vervolgens facebook open, zoeken op die naam en woonplaats en voilla.
Zo heb ik bij sommige zelfs hun telefoonnummer, website, werk, en adres gevonden, terwijl ze denken redelijk anoniem daar te staan..
Vleeskeuring is toch leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee. Naja, misschien maar een keer voor de lol installeren. Kan er makkelijk weer af natuurlijk
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het wat te arrogant om er gelijk "kruipen" neer te zetten
Nee niet eensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij doelde ze meer op 'blijven'.
het was een grapje zeefje.quote:
Ik heb wel eens een naam in fb getypt om te zien hoe simpel het was jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat dat dan ook helemaal uitzoeken?
[..]
Vleeskeuring is toch leuk
[..]
[..]
Nee niet eens
o, dat maakte ik eruit op.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat dat dan ook helemaal uitzoeken?
[..]
Vleeskeuring is toch leuk
[..]
[..]
Nee niet eens
Ik ben 1 keer bij Tinderslet blijven slapen. Ik vind het niet erg om naar huis te gaan 's avonds of om hem naar huis te sturen. Zeker niet omdat zijn wekker al om 05:45 gaatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, dat maakte ik eruit op.
Ik ging alleen naar huis als de seks kut was
Geen knal-filmsquote:
Porno maken/doen is leuker dan porno downloaden hoorquote:
Ik bleef in de tijd dat ik vrijgezel was alleen slapen als t ver weg was, en dan nog niet eens altijdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer bij Tinderslet blijven slapen. Ik vind het niet erg om naar huis te gaan 's avonds of om hem naar huis te sturen. Zeker niet omdat zijn wekker al om 05:45 gaat
Ik heb nooit een lokale scharrel gehad, dit is nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bleef in de tijd dat ik vrijgezel was alleen slapen als t ver weg was, en dan nog niet eens altijd![]()
Vond dat niet prettig.
Ghehequote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Echter kunnen ze mij dan ook keuren en dat lijkt me niet verstandig
Logisch welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde vnl zélf kunnen bepalen wanneer ik vertrok.
Dat was eigenlijk t belangrijkst, behalve als ik interesse had in meer evt.
ik pakte gewoon om 4 uur de laatste trein terug vanuit Den Haagquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel![]()
Toen ik nog een auto had was dat ook wel te doen maar als je met het OV moet wordt dat toch lastiger
Ik woon in zo'n gehucht waar de laatste trein/bus al heel vroeg isquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik pakte gewoon om 4 uur de laatste trein terug vanuit Den Haag
Ken je de Feast trilogy?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb m'n film.. Met Arnold Schwarzenegger en Sylvester Stallone.
Dat moet wel simpel schieten en aktie en bierproof zijn![]()
Klinkt kinkyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je de Feast trilogy?
Is echt heel fout wel maar ook dom kijken
ja, das minder idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n gehucht waar de laatste trein/bus al heel vroeg is
Er komen wel monstercocks in voorquote:
Dat is naar mijn idee zeker andersquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, das minder idd.
Ik bleef dan meestal wel slapen hoor, alleen vond ik dsg niet altijd prettig.
Zo klinkt t btw of ik t heel druk heb gehad
Ik heb een hele tijd geen auto gereden (dit gaat totaal ergens anders over btw) en nu rijd ik sinds een jaar ongeveer weer. Zegt m'n zusje dat ik daarin een voorbed voor haar ben omdat zij dadelijk ook een hele tijd niet heeft gereden als ze weer in een auto stapt, maar zij heeft na het halen van haar rijbewijs nooit meer gereden. Dat is anders, toch? Dan wanneer je ook nog 2,5 jaar ofzo zelf hebt gereden voordat je niet meer reed?
Ow, da's meer iets voor JB danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komen wel monstercocks in voor
Trust me, je ligt dubbel van het lachenquote:
Dubbel icm monstercocks?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me, je ligt dubbel van het lachen
Zo'n hysterisch angstlachtje, voordat die monstercock naar binnen wordt gepropt.quote:
Die zie je heus niet vol in beeld hoorquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n hysterisch angstlachtje, voordat die monstercock naar binnen wordt gepropt.
Niks voor mijquote:
Dat heb ik mezelf ook al zo vaak gezegd, ik trap er toch elke keer weer inquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Okidoki, notitie voor mezelf: niet zomaar ergens naar gaan zoeken op Google afbeeldingen
Te eng voor je?quote:
Dat is vroeg?quote:
Ik heb een hekel aan horror, SF, monsters en al dat soort onzin filmsquote:
Ik verveel me rot dus dan maar slapen.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verveel me rot dus dan maar slapen.
Ik ga zo nog ff gamen. Toch niets beters te doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verveel me rot dus dan maar slapen.
Je bent niet alleen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben natuurlijk klaarwakkeren het is pokke warm
Ja zo ja.quote:
De rest heeft vast een leven?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo ja.
En wat rustig hier! Het is zaterdagavond toch
quote:
quote:
stout zijn zequote:
Leg ze over de knie.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben natuurlijk klaarwakkeren het is pokke warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |