abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141431249
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:21 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Mag het hopen. Ze heef iets doms gedaan maar levenslang en tbs wat sommige mensen hier neerzetten is echt belachelijk.

[..]

Die motorrijder deed niks verkeerd volgens jou?
Het enige wat, volgens de informatie vanuit de nieuwsberichten bij mij bekend is, hij verkeerd deed was zijn snelheid. Die lag iets hoger (ongeveer 20 km/u). Dit is echter niet zo schrikbarend veel hoger dat het de hele zaak veranderd. Ik ben ervan overtuigt dat wanneer hij 90 km/u had gereden hij alsnog diezelfde klapper had gemaakt. Deze conclusie trek ik op basis van de situatie die ik al meerdere keren heb beschreven in dit topic en niet eindeloos blijf herhalen.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:07:38 #277
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141431358
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef DW457 het volgende:

[..]

Het enige wat, volgens de informatie vanuit de nieuwsberichten bij mij bekend is, hij verkeerd deed was zijn snelheid. Die lag iets hoger (ongeveer 20 km/u). Dit is echter niet zo schrikbarend veel hoger dat het de hele zaak veranderd. Ik ben ervan overtuigt dat wanneer hij 90 km/u had gereden hij alsnog diezelfde klapper had gemaakt. Deze conclusie trek ik op basis van de situatie die ik al meerdere keren heb beschreven in dit topic en niet eindeloos blijf herhalen.
Als hij de correctie snelheid had gereden en opgelet had, je moet immers ver voor je vooruit kijken, dan had hij die klapper niet gemaakt. Althans, daar ben ik van overtuigd. Daar gaat het ook om als je deelneemt in het verkeer; opletten.

'Het enige wat hij verkeerd deed'.. Ach ja.. Het enige wat de vrouw verkeerd deed was even stoppen om arme eendjes te redden van hun ondergang. Is dat dan ook 'het enige wat ze verkeerd deed'? Zo zie je dat iets kleins naar iets heftigs kan leiden. Ook de man. Hij is dus deels verantwoordelijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141431634
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:07 schreef richolio het volgende:

[..]

Als hij de correctie snelheid had gereden en opgelet had, je moet immers ver voor je vooruit kijken, dan had hij die klapper niet gemaakt. Althans, daar ben ik van overtuigd. Daar gaat het ook om als je deelneemt in het verkeer; opletten.

'Het enige wat hij verkeerd deed'.. Ach ja.. Het enige wat de vrouw verkeerd deed was even stoppen om arme eendjes te redden van hun ondergang. Is dat dan ook 'het enige wat ze verkeerd deed'? Zo zie je dat iets kleins naar iets heftigs kan leiden. Ook de man. Hij is dus deels verantwoordelijk.
Zeker, hij is deels verantwoordelijk en hij én zijn dochter hebben daar volgens mij ook wel een aardige prijs voor betaald. Nu die vrouw nog...
pi_141431821
quote:

[..]

Hij had ook beter kunnen opletten vooral met een kind achterop...Wat ik er van begreep waren er andere mensen die haar wel konden ontwijken dus ergens heeft hij zelf ook iets meer fout gedaan dan alleen te hard rijden.
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Huh? Waar zien jullie FOK!kers om levenslang roepen? :') Ik zie dat nergens namelijk. Mensen zeggen enkel dat ze levenslang kan krijgen, volgens de wet van dat land :')

Juist dingen beweren die niet waar zijn en vervolgens zeggen "typische FOK!-reacties", zijn typische FOK!-reacties :')
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2014 02:38 schreef Drxx het volgende:

[..]

Huh, wat??? Nee levenslang is nodig omdat er 2 mensen dood zijn gegaan omdat zij op de fucking snelweg eventjes dacht te kunnen stoppen :|W
Kom nu ook mensen tegen die het jammer vinden dat de doodstraf is afgeschaft. :')
pi_141432028
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef Tukker87 het volgende:
[...]
Je citeert nu leuk de enige post die iets over levenslang zegt, de mijne, maar als je verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat ik meerdere malen heb aangegeven dat ik levenslang ook overdreven vind :)

De post waarin ik zei dat levenslang nodig was, had ik mezelf compleet verkeerd uitgedrukt. Ik dacht dat indien zij veroordeeld zou worden, dat er sowieso levenslang op stond. Of helemaal geen straf. In dat geval kies ik voor de straf ;) Later zag ik dat ik onjuist had geïnterpreteerd, en dat ze ook 'gewoon' 10 jaar kan krijgen. Iets waar ik hartstikke VOOR ben overigens ;)

quote:
Kom nu ook mensen tegen die het jammer vinden dat de doodstraf is afgeschaft. :')
Eén persoon. Eén.

Nogmaals: Niemand propageert levenslang voor deze mevrouw. Hoe graag je ook wil dat het wel zo is :)
  maandag 23 juni 2014 @ 07:22:54 #281
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_141439644
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Drxx het volgende:

[..]

Je citeert nu leuk de enige post die iets over levenslang zegt, de mijne, maar als je verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat ik meerdere malen heb aangegeven dat ik levenslang ook overdreven vind :)

De post waarin ik zei dat levenslang nodig was, had ik mezelf compleet verkeerd uitgedrukt. Ik dacht dat indien zij veroordeeld zou worden, dat er sowieso levenslang op stond. Of helemaal geen straf. In dat geval kies ik voor de straf ;) Later zag ik dat ik onjuist had geïnterpreteerd, en dat ze ook 'gewoon' 10 jaar kan krijgen. Iets waar ik hartstikke VOOR ben overigens ;)

[..]

Eén persoon. Eén.

Nogmaals: Niemand propageert levenslang voor deze mevrouw. Hoe graag je ook wil dat het wel zo is :)
Die vrouw moet gewoon vrijgelaten worden, het hele verhaal is al triest genoeg.
Dat mens heeft sowieso al geen leven meer, dit draagt ze de rest van haar leven mee, een gevangenisstraf is compleet nutteloos en zinloos.
pi_141439787
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:11 schreef MouzurX het volgende:
Is toch gewoon de schuld van de motorrijder? Die anticipeerde blijkbaar niet op een potentiële noodstop.
Stel een auto schiet naar links voor de vrouw en zij gaat in de remmen, dan zou hij er ook op hebben gelegen?
Zoiets speelt zich nog altijd af rond 80 km/u.
Da's wat anders dan stilstaan.
  maandag 23 juni 2014 @ 08:18:44 #283
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141440036
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 07:22 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Die vrouw moet gewoon vrijgelaten worden, het hele verhaal is al triest genoeg.
Dat mens heeft sowieso al geen leven meer, dit draagt ze de rest van haar leven mee, een gevangenisstraf is compleet nutteloos en zinloos.
Eens. Heel sneu allemaal. Ook de moeder en echtgenoot van het kind en de vader meende te willen dat alles gewoon zo snel mogelijk voorbij is.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141440195
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 12:50 schreef Gia het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je niet strafbaar bent als je een kind, of volwassene, die je daar niet verwacht, misschien vanachter de auto komt, doodrijdt.
Remmen voor kind =/= stilstaan voor eend oO<
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2014 @ 08:35:57 #285
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141440218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat hier een afschrikwekkende werking vanuit gaan naar andere dierenmongolen. Mensen zijn meer waard dan dieren. Punt. Als jij mensen in levensgevaar brengt om een stel van die minderwaardige organismen te redden, zul je de consequenties moeten aanvaarden.

Hoop dat ze inderdaad voor 30 jaar achter de tralies verdwijnt, de gestoorde teef.
ik vind mensen echt niet belangrijker dan dieren
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141440287
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 08:35 schreef Giertje het volgende:

[..]

ik vind mensen echt niet belangrijker dan dieren
" :') "
pi_141441156
quote:

[..]

Niet helemaal, want zijn vrouw verklaarde dat hij naar dat mens zat te gebaren. Dat houd dus in dat hij niet alleen te snel reed, hij had daarnaast niet beide handen aan het stuur. En tja, hoe goed let je op de weg voor je als je aan het gebaren bent naar iemand? Hij maakt dus eigenlijk dezelfde fout als zij, hij 'vergeet' de omgeving en maakt zich druk om het gevaar voor de ander.
pleased to meet you
  maandag 23 juni 2014 @ 09:48:15 #288
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141441277
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Niet helemaal, want zijn vrouw verklaarde dat hij naar dat mens zat te gebaren. Dat houd dus in dat hij niet alleen te snel reed, hij had daarnaast niet beide handen aan het stuur. En tja, hoe goed let je op de weg voor je als je aan het gebaren bent naar iemand? Hij maakt dus eigenlijk dezelfde fout als zij, hij 'vergeet' de omgeving en maakt zich druk om het gevaar voor de ander.
Precies.

Ik heb in de binnenstad van Antwerpen wel eens meegemaakt (en dat was maar tegen 50 km/u) dat ik een bocht nam en er plots een orthodoxe jood op zijn fiets midden op de rijbaan in mijn richting reed.

Als ik toen aan het knopje van mijn radio aan het draaien was of met mijn gsm bezig was geweest, dan had ik een dode jood op mijn motorkap gehad. Je moet gewoon anticiperen en kijken naar de weg.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 00:04:09 #289
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_141475576
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 00:59 schreef superniger het volgende:

[..]

Door haar domheid zijn er 2 mensen dood. :')
Wat bereik je met de straf?
pi_141475900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat bereik je met de straf?
Vergelding :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141478706
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Samengevat: het is zijn eigen schuld geweest.
pi_141479098
Op een snelweg stoppen. Dat lijkt mij ook wel ERG dom.
pi_141481953
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 06:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Samengevat: het is zijn eigen schuld geweest.
Mwah, ik vind het heel moeilijk om hier te spreken van schuld. Het is een trieste samenloop van omstandigheden, die ermee begint dat we onze kinderen van jongs af aan leren dat het je plicht is om levende wezens die in gevaar zijn te helpen.
pleased to meet you
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:41:37 #294
297168 Kikopuz
I like goats
pi_141482194
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:18 schreef Halcon het volgende:
Dat spreekt voor haar dat het probleem primair was dat hij niet aan het opletten was. Was ze wel terecht gestopt, dan was hij er ook op geklapt.

Die motorrijder nam ook een groot risico door niet op te letten. Degenen voor en achter hem, hebben wel opgelet en ademen nog.
Dit dus^ Goed argument.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:48:26 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141482387
Sneu voor de vrouw, voor de omgekomen mensen, begrijp der wel, maar was niet zo'n slimme actie.
Maximale straf is wel erg veel, voor een keuze die in een fractie van een paar seconden gemaakt heeft
Arme mens moet leven met dat ze 2 mensen de dood in heeft gejaagd omwille van een paar eendjes, is dat niet al erg genoeg?

hadden de eendjes het overleefd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')