quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik wil mijn tepels nog even intact houden tot de baby er is
Als je niet van plan bent te gaan dragen zijn die doeken wel duur ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:05 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Mooi kwak! Zijn die doeken nou duur? Ik ben niet echt van plan om te dragen, vriend en ik hebben beide een slechte rug, maar voor een keer proberen misschien is een draagzak dan makkelijker
jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:05 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Mooi kwak! Zijn die doeken nou duur? Ik ben niet echt van plan om te dragen, vriend en ik hebben beide een slechte rug, maar voor een keer proberen misschien is een draagzak dan makkelijker
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het als een compliment, ze wil in elk geval de gezellige dikkerds meeten
Neem inderdaad alsjeblieft geen Babybjörn oid.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jadie blauwe was 115, de grijze 94
dus te duur voor een keer proberen.
de goedkoopste zakken die er zijn zijn niet ergonomisch verantwoord...het houdt wel aardig zijn waarde in gebruik trouwens, maar daardoor zijn tweedehandsjes ook behoorlijk prijzig.
dit is mijn cadeautje voor mezelfde blauwe ben ik echt verliefd op, de grijze vind ik stoer, en die zal mijn vriend vooral veel gebruiken denk ik. de grijze kan wel iets kleiner afgesteld worden voor de pasgeboren baby, dus in t begin gebruiken we die sowieso meer.
Juist met een slechte rug zou ik eens kijken naar een draagconsult, om te kijken wat er wel mogelijk is (meer dan je denkt!)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:05 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Dit idd! Bechterew hier en het dragen heeft mijn rug juist sterker gemaaktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist met een slechte rug zou ik eens kijken naar een draagconsult, om te kijken wat er wel mogelijk is (meer dan je denkt!)
ook die stoere grijze die ik daar heb?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
rekening van de NPM, dyre?
Ik kreeg er een van 28 euro![]()
Mooie doek, rebel!
Mijn man vindt het vooralsnog voor homo's geloof ik, draagdoeken. We gaan wel zien. Ik zie het mezelf ook niet echt doen, eerlijk gezegd.
Aangezien homo's hele gewone, doorgaans leuke mensen zijn, zou ik tegen hem zeggen dat ie het dan maar eens moet proberen dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
rekening van de NPM, dyre?
Ik kreeg er een van 28 euro![]()
Mooie doek, rebel!
Mijn man vindt het vooralsnog voor homo's geloof ik, draagdoeken. We gaan wel zien. Ik zie het mezelf ook niet echt doen, eerlijk gezegd.
Ook de stoere grijze jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ook die stoere grijze die ik daar heb?
ik zie t vooral als handig. af en toe de handen vrij enzo. ik was zelf ook een enorme plakbaby die overdag alleen wilde slapen als ik vastgehouden werd, mijn mama had ook een zak voor mij (toen nog niet zo veel voorkomend in t durp, ze werd er maar raar om aangekeken). ze weet helaas niet meer welk merk...
Het was een figure of speech natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:03 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Aangezien homo's hele gewone, doorgaans leuke mensen zijn, zou ik tegen hem zeggen dat ie het dan maar eens moet proberen dan!
Van t laten huilen ja? laat ze t in het babytopic maar niet horenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook de stoere grijze ja
Het is maar net waar zelf je voorkeur ligt denk ik. Ik ben niet voornemens om de hele godganse dag met mijn kind rond te gaan sjouwen eigenlijk. Maar ik heb daar zelf persoonlijke opvattingen over die zekerste weten veel weerstand en reacties gaan oproepen als ik ze hier uit.
Vind het overigens hartstikke mooi en tof om te zien hoor, daar niet vanMaar het is zoals ik het nu zie niet voor ons
misschien denk ik er later anders over maar dat zien we dan wel weer
Ik gebruik mijn draagdoek en -zak ook alleen maar functioneelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook de stoere grijze ja
Het is maar net waar zelf je voorkeur ligt denk ik. Ik ben niet voornemens om de hele godganse dag met mijn kind rond te gaan sjouwen eigenlijk. Maar ik heb daar zelf persoonlijke opvattingen over die zekerste weten veel weerstand en reacties gaan oproepen als ik ze hier uit.
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat zeg ik niet.
Maar wat je zegt is wel iets, als je hier op Fok! een mening over iets hebt wat niet per definitie binnen datgene valt wat als "het beste" gezien wordt, krijgt het al snel het stempel "slecht" en dat vind ik zelf wel jammer. Vandaar dat ik minder populaire opvattingen meestal maar voor me houd
Je kunt als moeder sowieso niks over kinderen 'in het algemeen' zeggen zonder ergens wel op iemands teen te staan. Ik zeg dan ook meestal maar gewoon niksquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat zeg ik niet.
Maar wat je zegt is wel iets, als je hier op Fok! een mening over iets hebt wat niet per definitie binnen datgene valt wat als "het beste" gezien wordt, krijgt het al snel het stempel "slecht" en dat vind ik zelf wel jammer. Vandaar dat ik minder populaire opvattingen meestal maar voor me houd
Nee hoor, kwam helemaal niet rot overquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook :| dat ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten wat hij of zij goed vindt... nou ja, ik kom blijkbaar niet goed over, en ik weet er zelf te weinig over om te kunnen bedenken wat nog meer impopulair zou kunnen zijnsorry als t rot overkwam.
Ja, daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt als moeder sowieso niks over kinderen 'in het algemeen' zeggen zonder ergens wel op iemands teen te staan. Ik zeg dan ook meestal maar gewoon niks.
Mijn meidendoek mag er binnenkort wel uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik word wel altijd licht hebberig van die stofjes van die doeken, wat dat betreft ben ik wel een ekster. Ik vraag me alleen af of zoiets wel samen gaat met vrekkerigheid
Ze slapen toch wel allemaal bij jou in bed he?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben van plan om mijn kind tot zijn achtste alleen borstvoeding en rauw voedsel te geven, aangevuld met frituurvet (anders ontwikkelt t nooit obesitas), thuis te scholen waarbij ik creationisme aanhang, en ik vind naakt lopen binnenshuis een bijzonder belangrijk onderdeel van de opvoeding. en wekelijks een familieklisma uiteraard, en we gaan tweetalig opvoeden, chinees en engels. moet zelf nog even chinees leren.
ik zoek trouwens nog een draagdoek voor kinderen tot 40 kilo! Iemand?
echt, ik snap niet dat niet meer mensen dit zo doen, het is echt superverantwoord!
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze slapen toch wel allemaal bij jou in bed he?
Mocht ik gaan twijfelen zal ik 't onthoudenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn meidendoek mag er binnenkort wel uit.
Dat is (helaas) niet alleen binnen Fok! zo hoor. Ook in het echte leven (of iig mijn echte levenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat zeg ik niet.
Pehehheequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]waar nu naaktlopen staat had ik eerst naakt samen slapen... maar toen dacht ik, dat is wellicht iets te incestueus.
dus ja.
Nee da's waar. Maar op internet durven mensen het sneller (en lomper) te zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:29 schreef Lingue het volgende:
[..]
Dat is (helaas) niet alleen binnen Fok! zo hoor. Ook in het echte leven (of iig mijn echte leven)
Iedereen doet het toch lekker op zijn/haar manier.
Ik roep nu ook wel eens dingen en dan weet ik ook wel zeker dat als die kleine er uiteindelijk is het vast heel anders gaat dan dat ik nu voor ogen heb
Je bent welkom om te oefenen. Ik heb nog even een baby. Oké die is al wel zwaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mocht ik gaan twijfelen zal ik 't onthouden
Het lijkt me sowieso iets wat wellicht handig is om eerst een keer te oefenen met hulp van iemand die het vaker heeft gedaan
(en de enige dragende in mijn omgeving deed dat met een babybjorn. Ik ben trouwens benieuwd wanneer ik die aangeboden ga krijgen)
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:36 schreef Skittles het volgende:
Volgens mij had Kwakzor of iemand anders een tijdje terug een link geplaatst met gummyberen from hell? Pas op voor Euroshopper winegums, die doen hetzelfde.
sorry, maarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:36 schreef Skittles het volgende:
Volgens mij had Kwakzor of iemand anders een tijdje terug een link geplaatst met gummyberen from hell? Pas op voor Euroshopper winegums, die doen hetzelfde.
OMG sterktequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:36 schreef Skittles het volgende:
Nou de gezichten die mensen trekken als je een hele andere mening hebt zegt ongeveer net zoveel als de meningen op Fok! denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee da's waar. Maar op internet durven mensen het sneller (en lomper) te zeggen
Maar dat laatste ook ja. Ik verbaas mezelf nu al elke dag
Hahaha! Sterkte! Moet je fruit gedipt in chocola eens proberen... pffff LEKKERRRRRquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:36 schreef Skittles het volgende:
volgens mij is t effect van de winegums from hell niet echt LEKKERRquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:39 schreef Lingue het volgende:
[..]
Hahaha! Sterkte! Moet je fruit gedipt in chocola eens proberen... pffff LEKKERRRRR![]()
Ik heb sinds gisteren besloten niet meer te snoepenMerk ook wel dat ik er minder behoefte aan heb dus hoop dat ik mijn belofte nog 6 maanden kan volhouden.
Nee ok, maar dat is pas achterafquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is t effect van de winegums from hell niet echt LEKKERR
ik laxeer, jij laxeert, hij laxeert, wij laxeren. nog even de link in herhaling want funny http://www.amazon.com/Har(...)t-reviews/B000EVQWKC
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij is t effect van de winegums from hell niet echt LEKKERR
ik laxeer, jij laxeert, hij laxeert, wij laxeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |