Waar is dit?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:58 schreef matthijst het volgende:
Kan me voorstellen dat je hier rap de weg kwijt bent:
[ afbeelding ]
"Vermoedelijke vindplaats" staat er in dat originele Spaanse plaatje?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staan in het vorige topic, heb ik zo ingevoerd in Google Earth. Die bocht in de rivier is waar lichaamsdelen zijn gevonden. Waar die rugzak is gevonden is onduidelijk.
Jij bekijkt het allemaal van veels te hoog over: als je erin loopt zie je geen bergkam meer, maar heuvels, paden en bomen. Het zijn geen piramides waar je tegenop loopt: om de 50 meter kan wel een bocht zitten. 't is niet dat ze ff belden met de NSA voor een satellietfoto van hun locatie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar is dit?
En ja, als je eenmaal de bergkam over bent, ben je snel de weg kwijt. Maar waarom de bergkam over?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als ze volwassen zijn maken ze dat zelf wel uit.
Bij de eerste zonsopkomst weet je toch dat je 180 graden fout zit?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet direct de eerste nacht overleden te zijn?
Nee, niet die Google Earth screenshot, dat was op 15 mei.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
"Vermoedelijke vindplaats" staat er in dat originele Spaanse plaatje?
Niet heel betrouwbaar als je het mij vraagt? Gezien de afstand.
Ik zou een Panamese hond er nog vanaf schoppen, maar als dit je smaak is, ga je gang.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jij bekijkt het allemaal van veels te hoog over:
Bekijk die plaatjes dan, je moet eerst belachelijk stijgen ('s nachts!) om aan de andere kant van de waterscheiding te komen. Waar ook de omgeving heel anders is.quote:als je erin loopt zie je geen bergkam meer, maar heuvels, paden en bomen. Het zijn geen piramides waar je tegenop loopt: om de 50 meter kan wel een bocht zitten. 't is niet dat ze ff belden met de NSA voor een satellietfoto van hun locatie?
Je overschat mensen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de eerste zonsopkomst weet je toch dat je 180 graden fout zit?
En het mos zit aan de verkeerde kant van de boom en de vegetatie is anders en de grote beer en de poolster staan anders en en en en enquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de eerste zonsopkomst weet je toch dat je 180 graden fout zit?
Met jou valt niet te discussiëren omdat je er vanuit gaat dat iedereen altijd overal de weg weet. En laat dat nou juist het probleem met verdwalen zijn: je bent de weg kwijt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Bekijk die plaatjes dan, je moet eerst belachelijk stijgen ('s nachts!) om aan de andere kant van de waterscheiding te komen. Waar ook de omgeving heel anders is.
Kom op, west en oost uit elkaar houden, is geen overschatting.quote:
Ik ook maar dan vertel ik ze ook over mijn ervaringen daar en ervaringen van vrienden: pistolen, iets te aardige mensen, wilde dieren en jungles.quote:
Dan niet. Vraag het eens 10 random mensen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op, west en oost uit elkaar houden, is geen overschatting.
Hier in het topic wisten zelfs de niet reisdames het. De poolster dan weer niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dan niet. Vraag het eens 10 random mensen zou ik zeggen.
Dat is hem ondertussen al 130 keer uitgelegd, net als dat de gemiddelde Nederlander niet meer navigeert op de poolster etc, maar die kerel heeft echt het inbeeldingsvermogen van een vetvrije meergranenpannenkoek.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dan niet. Vraag het eens 10 random mensen zou ik zeggen.
Nou, ik weet dat in het vlakke NL nog niet eens. Ik ben dan ook wel eens al gedesoriënteerd als ik een winkel uitkom. Dus ik kan me best voorstellen dat mensen verdwalen in een bos.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij weet niet eens dat de zon in het oosten opkomt en in het westen ondergaat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat in het vlakke NL nog niet eens. Ik ben dan ook wel eens al gedesoriënteerd als ik een winkel uitkom. Dus ik kan me best voorstellen dat mensen verdwalen in een bos.
Jij denkt dat jij een "uitleg" aan mij geeft? Zo van; "ik weet het beter en ik zal het jou es eventjes uitleggen, onnozele"?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is hem ondertussen al 130 keer uitgelegd, net als dat de gemiddelde Nederlander niet meer navigeert op de poolster etc, maar die kerel heeft echt het inbeeldingsvermogen van een vetvrije meergranenpannenkoek.
Heb je hem daar tijdelijk voor 20 minuten van overtuigd, dan begint hij het riedeltje over de bergkam of over 15:00 uur weer.
Dit denkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |