Die hele klim naar de waterval was maar 300 meter omhoog?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet meer om 15:00 's middags lijkt me. Al is het de enige manier om die bergkam over te steken, dat doe je niet als je simpel verdwaald bent...
Ja, en dan kom je aan de top en heb je een haarscherpe bergkam en erachter een heel ander landschap, andere vegetatie en andere klimaten. Dat is een heel andere afdaling dan naar het zuiden, terug naar Boquete.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die hele klim naar de waterval was maar 300 meter omhoog?
Als je tussendoor een paar keer iets naar beneden bent gegaan dan ben je daarna zo de weg kwijt.... "Ja, maar we gingen toen straks ook wat omlaag, dus het zal wel kloppen dat we omhoog gaan nu".
Zou jij je dochter/vrouw alleen op vakantie laten gaan(naar zuid amerika bijv)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:09 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is wat extreem.
Gewoon waakzaamheid betrachten.
weet je de coördinaten misschien ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, bij het gele punt in de OP, staan een aantal kaartjes.
Dan is het inmiddels donker? En het idee achter verdwalen is dat je niet meer weet waar je heen moet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Ja, en dan kom je aan de top en heb je een haarscherpe bergkam en erachter een heel ander landschap, andere vegetatie en andere klimaten. Dat is een heel andere afdaling dan naar het zuiden, terug naar Boquete.
Over my dead body.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:39 schreef redbullll het volgende:
[..]
Zou jij je dochter/vrouw alleen op vakantie laten gaan(naar zuid amerika bijv)
Staan in het vorige topic, heb ik zo ingevoerd in Google Earth. Die bocht in de rivier is waar lichaamsdelen zijn gevonden. Waar die rugzak is gevonden is onduidelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
weet je de coördinaten misschien ?
Genoeg vrouwen die ik ken die dat echt totaal niet door zouden hebben, 'gewoon allemaal bos'quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je aan de top en heb je een haarscherpe bergkam en erachter een heel ander landschap, andere vegetatie en andere klimaten. Dat is een heel andere afdaling dan naar het zuiden, terug naar Boquete.
oh okquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staan in het vorige topic, heb ik zo ingevoerd in Google Earth. Die bocht in de rivier is waar lichaamsdelen zijn gevonden. Waar die rugzak is gevonden is onduidelijk.
Dan moet je dus zover lopen dat je 's nachts nog bij een punt komt dat als je valt zowel jij als je rugzak precies in (of naast, en later overstromend) die rivier terechtkomt die naar de vindplaats stroomt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dan is het inmiddels donker? En het idee achter verdwalen is dat je niet meer weet waar je heen moet?
Bij jullie wel ja ..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als ze volwassen zijn maken ze dat zelf wel uit.
Panama is niet Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:39 schreef redbullll het volgende:
[..]
Ja hoor, mits goed voorbereid. Als je geen (weloverwogen) risico's neemt is het leven een saaie bedoening.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:39 schreef redbullll het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:39 schreef redbullll het volgende:
[..]
Aannames alom en ze kloppen niet met de feiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het script is kort. Naïeve meisjes gaan arme mensen helpen. Verdwalen in het bosen worden opgegeten door de wilde dieren.
Ja hoor.quote:
Dat heb ik niet gelezen? Wel studentes, wat gewoon klopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik vind het sowieso een beetje overdreven hoe de media het brengt. De verdwenen 'tienermeiden' .
Je bent met 21-22 toch geen tiener meer?
Ze hoeven toch niet direct de eerste nacht overleden te zijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:43 schreef El_Matador het volgende:
Dan moet je dus zover lopen dat je 's nachts nog bij een punt komt dat als je valt zowel jij als je rugzak precies in (of naast, en later overstromend) die rivier terechtkomt die naar de vindplaats stroomt.
Ik heb ook geen tienermeiden zien staan. Wel studentes, vrouwen, meiden en meisjes. Maar ik denk dat veel oude mensen 21/22-jarigen ook nog meisjes vinden, dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik vind het sowieso een beetje overdreven hoe de media het brengt. De verdwenen 'tienermeiden' .
Je bent met 21-22 toch geen tiener meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |