1 heeft te maken met 4. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:45 schreef Poolbal het volgende:
Mijn vraagtekens:
1) wat was er niet genoteerd "uit respect voor de familie"
2) hoe komen die meiden over de bergpas, lijkt mij ook onwaarschijnlijk
3) hoe vindt één kerel alle items als ze op kilometers van elkaar in de jungle liggen
4) wat hebben ze op de camera's gevonden?
Het onderzoek loopt nog, politie wil zo min mogelijk prijsgeven (wellicht met het oog op eventuele daders, rekening houdend met een misdrijf). Begrijpelijk wel, we moeten even geduld hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:36 schreef Marrije het volgende:
Maar de politie zegt toch dat ze die pianista route hebben uitgelopen? Of alleen dat ze eraan zijn begonnen. Dat weten ze zeker. Dat was na de vondst van de tas. Nav de foto's?
Wat een verschil in pers, met die vermiste volleybalster hoorden we veel sneller details.
Waarom geen duidelijkheid over de laatste foto's? Ivm daderinformatie? Foto's van schoenen, bot en inhoud tas konden wel.
Ik denk dat die foto's niet officieel zijn vrijgegeven maar gewoon zijn gelekt naar de pers voor een lekker zakcentje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:36 schreef Marrije het volgende:
Maar de politie zegt toch dat ze die pianista route hebben uitgelopen? Of alleen dat ze eraan zijn begonnen. Dat weten ze zeker. Dat was na de vondst van de tas. Nav de foto's?
Wat een verschil in pers, met die vermiste volleybalster hoorden we veel sneller details.
Waarom geen duidelijkheid over de laatste foto's? Ivm daderinformatie? Foto's van schoenen, bot en inhoud tas konden wel.
Ze zijn daar ook aan het zoeken. Dus ze gaan er vanuit dat ze daar hebben gelopen. Uitgelopen is niets over gezegd. Na de vondst zijn ze daar weer gaan zoeken. Dan heb je iets. Ze hebben daar immers al eerder intensief gezocht.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:36 schreef Marrije het volgende:
Dan kun je normaliter dus makkelijk terug als je zou willen. Niet logisch om dan nog verder te lopen naar de top. Dan moet je nog een poos lopen en in het donker. En je moet nog terug.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:06 schreef StaceySinger het volgende:
Ik heb een Local gesproken op FB
Vanaf het begin van het Pianista pad tot aan de watervallen is het
voor een geoefende klimmer al 2 1/2 uur lopen
als je er van uitgaat dat ze de route kenden waren ze dus rond
half 6 a 6 uur bij de waterval .
Vanaf dat punt zie je Boquete liggen en er loopt zelfs een riviertje
direct terug naar Boquete -gewoon volgen en je loopt in 2 uur terug)
Bij die waterval is nog net gsm bereik
[ afbeelding ]
Als je alleen de pianista loopt en die tas valt daar ergens in het water of op de grond, dan kan die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet door moeder natuur op de plek terechtkomen waar de tas is gevonden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
http://cyberwarzone.com/p(...)-found-lisanne-kris/
Een na laatste zin.
Weet niet hoe betrouwbaar dat is.
En er moet ook nog een post zijn, met een uitleg over waar die pianista route eindigt en waar de tas in/bij de rivier is gevonden, dat dat erop zou wijzen dat de dames de route zouden hebben uitgelopen.
Ingrid Visser, moet je maar even zoeken. Zijn topics over volgeschreven.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zijn daar ook aan het zoeken. Dus ze gaan er vanuit dat ze daar hebben gelopen. Uitgelopen is niets over gezegd. Na de vondst zijn ze daar weer gaan zoeken. Dan heb je iets. Ze hebben daar immers al eerder intensief gezocht.
Is daar nog een topic over? Over die volleybalster?
Alsof je daar recht op hebt.. laat die mensen gewoon hun werk doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:36 schreef Marrije het volgende:
Dat riviertje terug naar Bouete is de Rio Calderaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kun je normaliter dus makkelijk terug als je zou willen. Niet logisch om dan nog verder te lopen naar de top. Dan moet je nog een poos lopen en in het donker. En je moet nog terug.
Dan is daar verdwalen niet heel logisch. Optie verdwalen kan sowieso al wel de prullenbak in, denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat riviertje terug naar Bouete is de Rio Caldera
bovendien zie je vanaf de watervallen (punt1) ook overal nog huizen staan
Het is een walgelijke gedachte dat iemand ontvoerd en vermoord kan worden voor zijn organen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:47 schreef sig000 het volgende:
Wat is een mens waard? Blijkbaar in onderdelen meer dan het geheel.
Dat zal niet gebeurd zijn. Als je in staat bent organen zo te verwijderen dat ze nog bruikbaar zijn, dan kun je ook wel de rest van het lichaam en de spullen laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het is een walgelijke gedachte dat iemand ontvoerd en vermoord kan worden voor zijn organen.
Hoe kom je daar nou bij? Ik vraag het me af, zonder te denken dat ik daar recht op heb. En ik laat die mensen ook nog eens hun werk doen. Echtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof je daar recht op hebt.. laat die mensen gewoon hun werk doen.
Ja, verdwalen kun je uitsluiten. Vrijwillig die route ook. Ze zijn niet voor niets op dat pianistenpad aan het kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:31 schreef StaceySinger het volgende:
dit zei die local uit Boquete
Ik kan gewoon geen manier bedenken hoe de 2 tot Rio CULUBRE gelopen zouden zijn via het pianistenpad en daarna richting cerro punta en verder zonder een verharde weg of bebouwing tegen te komen
Die hellingen zijn zo stijl dat het wel opgevallen had moeten zijn dat ze verkeerd liepen.Ik zou haast voelen dat ze dan gedwongen zouden zijn
Volgens mij was 1 al eerder aan de orde (tijdens de zoekactie door de nederlanders met speurhonden) dan punt 4 (het vinden van de tas en dus fotos zien op de camera).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
1 heeft te maken met 4. Kan niet anders.
3 zou wel kunnen als hij zoekt en weet waar ongeveer te zoeken.
Op 2 weten ze vermoedelijk het antwoord ook al. Het lijkt mij vrij zeker dat ze in elk geval niet op eigen initiatief die berg over zijn gegaan.
Volgens mij ging het over foto's en andere details. Daar maakte ik uit op dat dat was n.a.v. de vondst van de camera en de telefoons.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was 1 al eerder aan de orde (tijdens de zoekactie door de nederlanders met speurhonden) dan punt 4 (het vinden van de tas en dus fotos zien op de camera).
In dat laatste geval mag je hopen dat zijn dna nog ergens op achter is gebleven en dat het matcht met een eerder misdrijf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:31 schreef StaceySinger het volgende:
dit zei die local uit Boquete
Ik kan gewoon geen manier bedenken hoe de 2 tot Rio CULUBRE gelopen zouden zijn via het pianistenpad en daarna richting cerro punta en verder zonder een verharde weg of bebouwing tegen te komen
Die hellingen zijn zo stijl dat het wel opgevallen had moeten zijn dat ze verkeerd liepen.Ik zou haast voelen dat ze dan gedwongen zouden zijn
Ze zijn niet op hetzelfde moment gedumpt in elk geval (de tas en de lichamen).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat laatste geval mag je hopen dat zijn dna nog ergens op achter is gebleven en dat het matcht met een eerder misdrijf.
Ik denk aan een misdrijf en dat de tas in de rivier is gegooid en de lichamen ongeveer daar waar eea gevonden is. Dan zou het iemand moeten zijn die de omgeving goed kent.
op 700 meter van de Waterval is een B&B en daar kan je met de auto komenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, verdwalen kun je uitsluiten. Vrijwillig die route ook. Ze zijn niet voor niets op dat pianistenpad aan het kijken.
Tot hoe ver kun je met een auto geraken daar?
En daarna is het ook nog ergens verharde weg?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op 700 meter van de Waterval is een B&B en daar kan je met de auto komen
en die zie je ook liggen want die staat op een heuvel
[ afbeelding ]
Misschien niet (meer) op dat tijdstip.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:01 schreef Probability het volgende:
Er zullen toch wel andere mensen op die dag gewandeld hebben als het zo'n bekend wandelgebied is?
Ja, op de Pianista wel. Daar buiten is de vraag, zeker op dat tijdstip.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:01 schreef Probability het volgende:
Er zullen toch wel andere mensen op die dag gewandeld hebben als het zo'n bekend wandelgebied is?
ik kan geen spaans.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, op de Pianista wel. Daar buiten is de vraag, zeker op dat tijdstip.
Marcos Marcusi, dirigente comunitario, señaló que lo que ellos creen es que las jóvenes fueron arrastradas por el río al intentar cruzarlo.
A medida que uno avanza en el sendero del pianista se encuentra con peligrosos puentes con pocas maderas, y aun así lo cruzan muchas personas. Debajo, el caudal del río es muy fuerte.
Entre las enormes piedras a orillas del río se pueden encontrar con culebras o peligrosas arañas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |