abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141362158
Wat is een mens waard? Blijkbaar in onderdelen meer dan het geheel. ;(
pi_141362515
Wanneer die rugzak gedurende weken kilometers lang is meegesleept door een rivier lijkt het me niet logisch dat de glazen nog keurig in de zonnebrillen zitten zoals op de foto te zien is of dat de brillen uberhaupt nog heel zijn, wat wel het geval is.

Het gespeculeer over een mogelijke aanhouding vind ik niet vreemd, luttele dagen na de vondst van de tas opeens de schoenen met dit verhaal:

quote:
"De schoenen die in Panama zijn gevonden bij de zoektocht naar de vermiste Kris Kremers en Lisanne Froon lagen kilometers ver van elkaar vandaan. Dat zegt de Panamees die de beide schoenen heeft gevonden tegen de Panamese zender TVN-2.
'Ik vond eerst een zwarte schoen en later vond ik een andere schoen. Die lag heel ver bij de plek vandaan waar ik de eerste schoen vond, vele kilometers,' aldus de man"
bron: AD

De schoenen lagen kilometers verwijderd van de tas, en vele kilometers uit elkaar, in een onherbergzaamgebied, beide gevonden door 1 man, die moet dan in een straal van bv 5 kilometer steeds in rechte lijnen heen en weer moet zijn gaan lopen, en dan die 2 schoenen vinden in zo'n kort tijdsbestek dat is zelfs nog lastig met een heel zoekteam.
Dat verhaal lijkt me dus vrijwel onmogelijk, hoe het wel zit geen idee.
pi_141362539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 05:33 schreef Za het volgende:
Wanneer die rugzak gedurende weken kilometers lang is meegesleept door een rivier lijkt het me niet logisch dat de glazen nog keurig in de zonnebrillen zitten zoals op de foto te zien is of dat de brillen uberhaupt nog heel zijn, wat wel het geval is.

Het gespeculeer over een mogelijke aanhouding vind ik niet vreemd, luttele dagen na de vondst van de tas opeens de schoenen met dit verhaal:

[..]

bron: AD

De schoenen lagen kilometers verwijderd van de tas, en vele kilometers uit elkaar, in een onherbergzaamgebied, beide gevonden door 1 man, die moet dan in een straal van bv 5 kilometer steeds in rechte lijnen heen en weer moet zijn gaan lopen, en dan die 2 schoenen vinden in zo'n kort tijdsbestek dat is zelfs nog lastig met een heel zoekteam.
Dat verhaal lijkt me dus vrijwel onmogelijk, hoe het wel zit geen idee.
In een stevige tas kan dat wel. zo'n rivier is onvoorspelbaar, stroomopwaarts zoeken zullen ze waarschijnlijk gaan doen.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 07:36:25 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141362924
Maar de politie zegt toch dat ze die pianista route hebben uitgelopen? Of alleen dat ze eraan zijn begonnen. Dat weten ze zeker. Dat was na de vondst van de tas. Nav de foto's?
Wat een verschil in pers, met die vermiste volleybalster hoorden we veel sneller details.
Waarom geen duidelijkheid over de laatste foto's? Ivm daderinformatie? Foto's van schoenen, bot en inhoud tas konden wel.
pi_141362960
Welk stukje nieuws heb ik gemist dan? Ze hadden toch juist bij dat hostel aangegeven dat ze te moe waren om te wandelen en juist terug wilden? En langs de weg op een taxi of bus gingen wachten??
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 07:46:59 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141362986
Dan moet ik straks even zoeken (zit nu mobiel), volgens mij deel 7 waar dat voorbij kwam. volgens mij was het een vertaald stukje of een post van een user, sorry, weet het nu even niet.
pi_141362991
Maakt niet uit, geen haast, maar ik hoor het graag een keer.
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:27:00 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141363227
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Maakt niet uit, geen haast, maar ik hoor het graag een keer.
http://cyberwarzone.com/p(...)-found-lisanne-kris/

Een na laatste zin.
Weet niet hoe betrouwbaar dat is.

En er moet ook nog een post zijn, met een uitleg over waar die pianista route eindigt en waar de tas in/bij de rivier is gevonden, dat dat erop zou wijzen dat de dames de route zouden hebben uitgelopen.
pi_141363429
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 03:47 schreef sig000 het volgende:
Was al bekend en een paard is in Nederland meer waard dan een mens. Bedankt man
pi_141363707
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Was al bekend en een paard is in Nederland meer waard dan een mens. Bedankt man
Paarden gaan illegaal de gehakt in.
pi_141363887
Mijn vraagtekens:
1) wat was er niet genoteerd "uit respect voor de familie"
2) hoe komen die meiden over de bergpas, lijkt mij ook onwaarschijnlijk
3) hoe vindt één kerel alle items als ze op kilometers van elkaar in de jungle liggen
4) wat hebben ze op de camera's gevonden?
pi_141364001
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:45 schreef Poolbal het volgende:
Mijn vraagtekens:
1) wat was er niet genoteerd "uit respect voor de familie"
2) hoe komen die meiden over de bergpas, lijkt mij ook onwaarschijnlijk
3) hoe vindt één kerel alle items als ze op kilometers van elkaar in de jungle liggen
4) wat hebben ze op de camera's gevonden?
1 heeft te maken met 4. Kan niet anders.

3 zou wel kunnen als hij zoekt en weet waar ongeveer te zoeken.

Op 2 weten ze vermoedelijk het antwoord ook al. Het lijkt mij vrij zeker dat ze in elk geval niet op eigen initiatief die berg over zijn gegaan.
pi_141364064
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:36 schreef Marrije het volgende:
Maar de politie zegt toch dat ze die pianista route hebben uitgelopen? Of alleen dat ze eraan zijn begonnen. Dat weten ze zeker. Dat was na de vondst van de tas. Nav de foto's?
Wat een verschil in pers, met die vermiste volleybalster hoorden we veel sneller details.
Waarom geen duidelijkheid over de laatste foto's? Ivm daderinformatie? Foto's van schoenen, bot en inhoud tas konden wel.
Het onderzoek loopt nog, politie wil zo min mogelijk prijsgeven (wellicht met het oog op eventuele daders, rekening houdend met een misdrijf). Begrijpelijk wel, we moeten even geduld hebben.
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_141364110
quote:
Ik denk dat die foto's niet officieel zijn vrijgegeven maar gewoon zijn gelekt naar de pers voor een lekker zakcentje.
pi_141364117
Ik heb een Local gesproken op FB
Vanaf het begin van het Pianista pad tot aan de watervallen is het
voor een geoefende klimmer al 2 1/2 uur lopen
als je er van uitgaat dat ze de route kenden waren ze dus rond
half 6 a 6 uur bij de waterval .
Vanaf dat punt zie je Boquete liggen en er loopt zelfs een riviertje
direct terug naar Boquete -gewoon volgen en je loopt in 2 uur terug)
Bij die waterval is nog net gsm bereik

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141364150
quote:
Ze zijn daar ook aan het zoeken. Dus ze gaan er vanuit dat ze daar hebben gelopen. Uitgelopen is niets over gezegd. Na de vondst zijn ze daar weer gaan zoeken. Dan heb je iets. Ze hebben daar immers al eerder intensief gezocht.

Is daar nog een topic over? Over die volleybalster?
pi_141364192
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:06 schreef StaceySinger het volgende:
Ik heb een Local gesproken op FB
Vanaf het begin van het Pianista pad tot aan de watervallen is het
voor een geoefende klimmer al 2 1/2 uur lopen
als je er van uitgaat dat ze de route kenden waren ze dus rond
half 6 a 6 uur bij de waterval .
Vanaf dat punt zie je Boquete liggen en er loopt zelfs een riviertje
direct terug naar Boquete -gewoon volgen en je loopt in 2 uur terug)
Bij die waterval is nog net gsm bereik

[ afbeelding ]
Dan kun je normaliter dus makkelijk terug als je zou willen. Niet logisch om dan nog verder te lopen naar de top. Dan moet je nog een poos lopen en in het donker. En je moet nog terug.
pi_141364229
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

http://cyberwarzone.com/p(...)-found-lisanne-kris/

Een na laatste zin.
Weet niet hoe betrouwbaar dat is.

En er moet ook nog een post zijn, met een uitleg over waar die pianista route eindigt en waar de tas in/bij de rivier is gevonden, dat dat erop zou wijzen dat de dames de route zouden hebben uitgelopen.
Als je alleen de pianista loopt en die tas valt daar ergens in het water of op de grond, dan kan die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet door moeder natuur op de plek terechtkomen waar de tas is gevonden.
pi_141364230
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze zijn daar ook aan het zoeken. Dus ze gaan er vanuit dat ze daar hebben gelopen. Uitgelopen is niets over gezegd. Na de vondst zijn ze daar weer gaan zoeken. Dan heb je iets. Ze hebben daar immers al eerder intensief gezocht.

Is daar nog een topic over? Over die volleybalster?
Ingrid Visser, moet je maar even zoeken. Zijn topics over volgeschreven.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141364250
quote:
Alsof je daar recht op hebt.. laat die mensen gewoon hun werk doen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141364338
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan kun je normaliter dus makkelijk terug als je zou willen. Niet logisch om dan nog verder te lopen naar de top. Dan moet je nog een poos lopen en in het donker. En je moet nog terug.
Dat riviertje terug naar Bouete is de Rio Caldera
bovendien zie je vanaf de watervallen (punt1) ook overal nog huizen staan
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141364354
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat riviertje terug naar Bouete is de Rio Caldera
bovendien zie je vanaf de watervallen (punt1) ook overal nog huizen staan
Dan is daar verdwalen niet heel logisch. Optie verdwalen kan sowieso al wel de prullenbak in, denk ik.
pi_141364379
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 03:47 schreef sig000 het volgende:
Het is een walgelijke gedachte dat iemand ontvoerd en vermoord kan worden voor zijn organen.
pi_141364403
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:27 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het is een walgelijke gedachte dat iemand ontvoerd en vermoord kan worden voor zijn organen.
Dat zal niet gebeurd zijn. Als je in staat bent organen zo te verwijderen dat ze nog bruikbaar zijn, dan kun je ook wel de rest van het lichaam en de spullen laten verdwijnen.
pi_141364428
dit zei die local uit Boquete

Ik kan gewoon geen manier bedenken hoe de 2 tot Rio CULUBRE gelopen zouden zijn via het pianistenpad en daarna richting cerro punta en verder zonder een verharde weg of bebouwing tegen te komen

Die hellingen zijn zo stijl dat het wel opgevallen had moeten zijn dat ze verkeerd liepen.Ik zou haast voelen dat ze dan gedwongen zouden zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')