SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Jammer is dat. 18:00 is echt een klote tijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
zondagnacht de laatste 00:00 wedstrijd.
Daarna alleen maar 18:00/22:00.
Ditquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik opteer voor meer 03.00 wedstrijden.
Nachtje NACquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middernachtwedstrijden in de Eredivisie.
Niet zo'n ramp, mis ik niets meer en langere VI uitzendingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
zondagnacht de laatste 00:00 wedstrijd.
Daarna alleen maar 18:00/22:00.
razende apenaidsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Pascalus heeft een obsessie voor aidskampen ontwikkeld.
Zorgwekkend dit.
Morgen de kraker om 12 uur.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt wel op dat al die zaadpotten om 24h00 worden gespeeld
Zaadpotten? Zijn regelmatig fantastische doelpuntenfestijnen manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt wel op dat al die zaadpotten om 24h00 worden gespeeld
Precies goed, kan ik 7 uur op een oor. Met verlenging is het wel wat laatquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
22h00 is wel wat aan de late kant voor de loonslaven onder ons.
Jan Mulder?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:49 schreef Confetti het volgende:
Wie is dat lieve meisje op de Belg? Mamma mia
Altijd toch van onze sierdquote:
Hij had beelden van gister in de stromende regen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Altijd toch van onze sierd
Maar de Copa Cabanadans en de Favela-Piet-Paulusma heeft het nog niet overtrofen gok ik toch?
Tim Kanjermanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
GGMM, niet noten. Ik las serieus Tim Kankerman.
.
Maargoed. Niet zo grappig.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
GGMM, niet noten. Ik las serieus Tim Kankerman.
.
Maargoed. Niet zo grappig.
Van hemzelf?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij had beelden van gister in de stromende regen.
Ik dacht dat het wel een favoriet item was van Ambrosius, net als die selfies.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:55 schreef GGMM het volgende:
Die postcard-onzin vinden Ambrosius en ik niet zo leuk.
"Vrouwen achter het aanrecht" eerder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
Vrouwen met pannen lijkt me een topshow
lolquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
uitzending van 19.50 is beter iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:56 schreef BobW het volgende:
De show is korter dan de normale VI maar er is een gast meer, dat werkt niet.
Nauwelijks spreektijd voor Theo en voor een gast als deze wel interessant is.
dat moet van de producerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
Kaarten schrijven met een stift
Wat een dom mens zeg.
De anekdotes zijn inmiddels al 16 keer verteld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg de tering van VI. Het heeft echt niet 1% van wat het had in 2010.
En toch kijken we 2x per dag.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De anekdotes zijn inmiddels al 16 keer verteld.
Sierd redt de show vandaag maar weer eensquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg de tering van VI. Het heeft echt niet 1% van wat het had in 2010.
Ja dit klopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ligt het aan mij of is de tip van Tom gesneuveld?
Is weg. Johan vond het niet leuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
Al 2 weken geleden ja. Lekker scherp van je.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik doe ook wel eens wat anders dan VI kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al 2 weken geleden ja. Lekker scherp van je.
Dorpsidioot!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens wat anders dan VI kijken.
Hij heeft een hekel aan van Gaal, gegarandeerd plekje dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:01 schreef Stiggie het volgende:
Theo mag vaste tafelgast worden. Praat tenminste als een van de weinige echt inhoudelijk
Vandaar dat je ook in elk topic gepost hebt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens wat anders dan VI kijken.
Dit is pertinent onwaar, ik begrijp echter dat je al die pareltjes hebt onthouden dus dan lijkt het heel veel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook in elk topic gepost hebt.
Heerlijk man. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:04 schreef Caland het volgende:
Theo zat zich zichtbaar kapot te ergeren aan dat wijf
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand die een filmke heeft met Sierd hoogtepuntkes?
Sindsdien heb ik al 3 keer sierd gemistquote:
Sierd slaat een heel klein beetje door, dit gaat alleen nog maar verder escaleren.quote:
Ergerde ik me ook dood aan, na iedere semi-geestige opmerking staat die publieksfluffer weer met z'n bordje 'klappen' omhoogquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Dat klappen en juicen na elke uitspraak is wel echt heel erg misplaatst. Lijkt mij ook genant dat elke keer als je iets zeg je een applaus krijgt![]()
Doet mij een beetje denken aan van die slechte Amerikaanse talkshows.
Het veren in elkaars reet steken was redelijk chanantquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:53 schreef Pascalus het volgende:
Dat Vara-wijf mocht alleen aanschuiven omdat ze Johan doet, dat lijkt me duidelijk.
Ik inmiddels ook weer, de eerste paar dagen waren er ergerlijk veel reclame-uitingen binnen het programma, waardoor De Drie niet lekker uit de verf komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:54 schreef Kikopuz het volgende:
Wat zit iedereen trouwens te haten op VI Oranje de laatste tijd? Ik vermaak me elke aflevering nog prima.
De vroege shows zijn goed. De late uitzendingen, die op RTL4, zijn dramatisch. Slechte gasten, te veel gesponsorde items, te veel reclame, te veel Louis van Gaal-bash, te weinig inhoudelijke gesprekken over voetbal. Het is dat Sierd geniale stukjes heeft, anders zou ik niet eens kijken naar de late uitzendingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:54 schreef Kikopuz het volgende:
Wat zit iedereen trouwens te haten op VI Oranje de laatste tijd? Ik vermaak me elke aflevering nog prima.
Toen was Tom er nog met zijn tip.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook weer, de eerste paar dagen waren er ergerlijk veel reclame-uitingen binnen het programma, waardoor De Drie niet lekker uit de verf komen.
Ik snap het ook niet. Mensen verwachten dat het elke aflevering leuker is dan Funny Video's of zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:54 schreef Kikopuz het volgende:
Ik vond ze leuk! Vooral de vroege.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe waren de showtjes van gisteren?
Precies. Die hoge verwachtingen zou niemand waar kunnen maken. Avond aan avond.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Mensen verwachten dat het elke aflevering leuker is dan Funny Video's of zo.
Was er nog een hoofdrol voor Sierd de Vos?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond ze leuk! Vooral de vroege.
Ja over Koekkoek en hij stond in de branding verslag te doen over het hoge water.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was er nog een hoofdrol voor Sierd de Vos?
John Williams gemist?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het was tijd, voor een allochtoon.
Broekje aan of uit?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klinkt goed, ik ga er voor zitten.
Nee eerst hebben we 2 dagen cabaret, dan een zanger en dan een dichter/columnist.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt Raoul Heertje nog een keer langs? Dat vond ik altijd een prima gast.
Die zit in Brazilië; http://www.knvb.nl/nieuws(...)avelas-brazili%C3%ABquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt Raoul Heertje nog een keer langs? Dat vond ik altijd een prima gast.
Sjohn is een bounty.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:35 schreef redbullll het volgende:
[..]
John Williams gemist?
wat is er mis met Najib?
Najib is lachen , alles beter dan die zeiksnor met ze van Gaal obsessie .quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Sjohn is een bounty.
Naijib is niet leuk, hij is al zeker tien jaar niet leuk meer en dat komt omdat hij altijd hetzelfde soort grappen maakt en weigert verder te groeien.
Daarnaast heeft hij natuurlijk ook gewoon een rotkop.
blijft sierd tot aan de finale een bijdrage leveren of zolang nederland er nog in zit?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:53 schreef gniffie het volgende:
Sierd moet echt een eigen show gaan krijgen.
Komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
blijft sierd tot aan de finale een bijdrage leveren of zolang nederland er nog in zit?
Ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
blijft sierd tot aan de finale een bijdrage leveren of zolang nederland er nog in zit?
Inderdaad wat een gelul zegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:58 schreef gniffie het volgende:
Gago staat gewoon naast Di Maria. Gijpie met zijn creativiteit onzin
Precies vind dat de kleine landen het prima doen echte strijders. Mag wel wat meer lof over worden gesprokenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan doet alleen maar zuur om de kleinere landen en loopt alleen te fappen op de topploegen..
Denk dat die zelf al gaatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:05 schreef gniffie het volgende:
Als Huntelaar dat zegt moet je hem naar huis sturen.
Zou die door Nederland uitgekotst worden. Wil je ook niet hebben als spelerquote:
Box to box spelerquote:
Davids omarmden ze ook weerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zou die door Nederland uitgekotst worden. Wil je ook niet hebben als speler
Ook Johan vindt dit een romantische gedachte.quote:
Niks mis mee, hij doet niet liever als rennen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan zie ik hem nog liever op de rechtsback spelen in 532 als de tegenstander geen vleugelspits heeft.
Moet je positioneel zeer goed voor zijn om geen gigantische gaten in de verdediging te laten. Denk niet dat Kuytje dat zo kan leren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan zie ik hem nog liever op de rechtsback spelen in 532 als de tegenstander geen vleugelspits heeft.
wat doe je in dit topicquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:12 schreef redbullll het volgende:
Sierd de vos >>>>>>>Sporza > Studio Brazil >>>>>>>>>>VI
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:12 schreef redbullll het volgende:
Sierd de vos >>>>>>>Sporza > Studio Brazil >>>>>>>>>>VI
Gewoon even een rustig showtje tussen alle topshows van de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
De vonken spatten er nog niet echt vanaf
Vond het best leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
De vonken spatten er nog niet echt vanaf
Welke topshows?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gewoon even een rustig showtje tussen alle topshows van de afgelopen weken.
De topSierdshows jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gewoon even een rustig showtje tussen alle topshows van de afgelopen weken.
Dat was echt het dieptepunt alle tijden.quote:
Echt, zonder Sierd had ik denk ik al wat showtjes gemist.quote:
Nee , vind studio brasil ook nie veel ,,, maar VI is poep hahahah.quote:
Heel vi oranje is eigenlijk een grote dieptepunt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was echt het dieptepunt alle tijden.
Bas van de Goor incestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Floris de Vries, dit boeit echt niemand.
verrek zegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef Heufd het volgende:
Meisje achter Genee![]()
Maar dat was anderen vast ook al opgevallen.
Ze is knap jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef Heufd het volgende:
Meisje achter Genee![]()
Ze lijkt me een beetje sacherijnig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef Heufd het volgende:
Meisje achter Genee![]()
Behalve Sierd natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heel vi oranje is eigenlijk een grote dieptepunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |