Daar heb je toch je vogels voor?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit zoooo hysterisch geweest
Ik wel, maar toen was ik een paar maanden oud en had ik in m'n luier gescheten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit zoooo hysterisch geweest
Die ook niet hoorquote:
Dat geloof ik niet....dat je toen zooooo hysterisch was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, maar toen was ik een paar maanden oud en had ik in m'n luier gescheten.
Oké, bepaalde concerten wilden die reactie in de jaren '90 ook bij mij teweeg brengen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet....dat je toen zooooo hysterisch was.
Krijg je als je in de shit zitquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Sommige babies blijven verdacht stil bij een volle poepluier.
Ik durfde het niet ter sprake te brengen....de concerten, niet de volle luiers.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, bepaalde concerten wilden die reactie in de jaren '90 ook bij mij teweeg brengen.
De hysterie bedoel ik, niet het luierpoepen.
is dat niet zijn standaardgezichtsuitdrukking?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:
Henry kijkt alsof hij alleen maar ruis hoort als Mart begint te praten.
Ik heb vandaag vier eieren op, maar die video werkt echt zaaddodendquote:
Nee, het was nu echt een nog nietszeggendere blik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
is dat niet zijn standaardgezichtsuitdrukking?
Had fittie met Mart. Was echt chanant.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:28 schreef Rorata het volgende:
Wat was er net met Tom? Ik luisterde even niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |