Ik vind het allebei helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vind ik bij vlagen nog wel sympathiek...Ivo is echt vreselijk.
Frankrijk heeft gespeeld. Ivo deed een show in Parijs die een unaniem belachelijk succes was.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van Ivo?
Ivo zelf!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Interesseert me geen reet waar die allemaal geweest is
Hij spreekt veel talen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Interesseert me geen reet waar die allemaal geweest is
Ja iddquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:32 schreef Mansjester het volgende:
Het Twitter account Iro Niehe is wel grappig
Tsja onzichtbaar. Pff, die Bogarde, moest die gozer een tijdje geleden niet héél veel vluchten voor de Belasting. Of hoe was dat verhaal ook al weer?quote:
niet meer aan het trainen met de jeugd van chelsea?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja onzichtbaar. Pff, die Bogarde, moest die gozer een tijdje geleden niet héél veel vluchten voor de Belasting. Of hoe was dat verhaal ook al weer?
Ja en feestjes met Badr Hari. Het is een treurig verhaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja onzichtbaar. Pff, die Bogarde, moest die gozer een tijdje geleden niet héél veel vluchten voor de Belasting. Of hoe was dat verhaal ook al weer?
Ik stond vorig naar nog achter hem tijdens een Feyenoord-Ajax tussen jeugdteams. Nog steeds een beestquote:
Dat is even een eye-opener.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:41 schreef Roceco het volgende:
DeRon: 'Jeroen Grueter houdt van spelers als Messi'
Ah, dat verklaart een en ander inderdaad. Ik dacht dat Grueter Messi alleen maar blind verafgooddequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:41 schreef Roceco het volgende:
En ik hou van commentators als Gruter.. o wachtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:41 schreef Roceco het volgende:
okéquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
Even naar de lokale karamelwinkel.
Echt een dieptepunt idd. Hou dat lekker bij Omroep Maxquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen ze echt niet beter krijgen dan Theo en Mart?
Studio Brasil. Najibquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Wordt vanavond een lastige keuze: VI met Najib of Studio Brasil met Mart
Je leeft in een digitaal tijdperk, missen hoef je beide niet, alleen kiezen welk je live wil zienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Bestaat niet, van Theo welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen ze echt niet beter krijgen dan Theo en Mart?
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je leeft in een digitaal tijdperk, missen hoef je beide niet, alleen kiezen welk je live wil zien
Najib vs Martquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Naar mart kijken is net zoiets als de verjaardag van je oma. Zolang ze er nog is moet je maar gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
en dan dat gezever over belgie de hele tijd. hype, dat team.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mart is een randdebiel maar heeft nog kennis en is goed in zijn vak maar Milo
Deels.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef perro. het volgende:
[..]
en dan dat gezever over belgie de hele tijd. hype, dat team.
tegen algerije speelden ze ronduit slecht.quote:
Ze hebben veel potentie. Maar het is nog te vroeg voor ze.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:48 schreef perro. het volgende:
[..]
tegen algerije speelden ze ronduit slecht.maar goed, zij zijn niet de enige. argentinie vandaag was gewoon beschamend.
Sporza>Brasil>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>viquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI > Studio Brasil
Mart > Najib
Vandaar de lastige keuze...
Eender welke Nederlandse commentator. Het valt pas goed op wanneer je naar bijvoorbeeld de BBC kijkt. Wat me vooral stoort bij de Nederlandse commentators is dat ze niet 10 seconden hun waffel kunnen houden. Alsjeblieft, doe gewoon verslag van het voetbal en probeer niet elk momentje te vullen met geluid waardoor je allerlei onnozele opmerkingen krijgt.quote:
Geweldig om eens te zien hoe het er daar aan toe gaat. Hele wedstrijd lang zou opzich wel wat veel van het goeie kunnen zijn ja.quote:
Ik ben serieus nog nooit zoooo hysterisch geweestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan vinden ze vrouwen hysterisch doen.
Daar heb je toch je vogels voor?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit zoooo hysterisch geweest
Ik wel, maar toen was ik een paar maanden oud en had ik in m'n luier gescheten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit zoooo hysterisch geweest
Die ook niet hoorquote:
Dat geloof ik niet....dat je toen zooooo hysterisch was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, maar toen was ik een paar maanden oud en had ik in m'n luier gescheten.
Oké, bepaalde concerten wilden die reactie in de jaren '90 ook bij mij teweeg brengen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet....dat je toen zooooo hysterisch was.
Krijg je als je in de shit zitquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Sommige babies blijven verdacht stil bij een volle poepluier.
Ik durfde het niet ter sprake te brengen....de concerten, niet de volle luiers.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, bepaalde concerten wilden die reactie in de jaren '90 ook bij mij teweeg brengen.
De hysterie bedoel ik, niet het luierpoepen.
is dat niet zijn standaardgezichtsuitdrukking?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:
Henry kijkt alsof hij alleen maar ruis hoort als Mart begint te praten.
Ik heb vandaag vier eieren op, maar die video werkt echt zaaddodendquote:
Nee, het was nu echt een nog nietszeggendere blik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:26 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
is dat niet zijn standaardgezichtsuitdrukking?
Had fittie met Mart. Was echt chanant.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:28 schreef Rorata het volgende:
Wat was er net met Tom? Ik luisterde even niet
Mart moest weer eens uithalen naar de hedendaagse journalistiek.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:28 schreef Rorata het volgende:
Wat was er net met Tom? Ik luisterde even niet
Terecht. Ik erger me ook dood aan die live reportages "Ja! JAAAA! v Persie heeft een broodje gegeten!"quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mart moest weer eens uithalen naar de hedendaagse journalistiek.
De spelers stappen in de bus. De spelers stappen uit de bus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. Ik erger me ook dood aan die live reportages "Ja! JAAAA! v Persie heeft een broodje gegeten!"
24/7 voetbal, er komt een moment dat je niks meer kan vertellen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:35 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
De spelers stappen in de bus. De spelers stappen uit de bus.
Dat is het punt. VERTEL DAN OOK NIKS.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
24/7 voetbal, er komt een moment dat je niks meer kan vertellen.
Swagstroom jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
Balo kan prima voetballen, maar een beetje LTS zwakstroom is hij natuurlijk wel.
Ik vond die goal van Honduras wel een nominatie waard. Mooie goal en heel erg mooi die emotie er naquote:
Hij geeft wel kleurquote:
Nu is het weer andersomquote:Op zondag 22 juni 2014 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Youri Mulder heeft Tom zijn vest geleend.
Het vest is dus van Tom. We zijn eruit.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Youri Mulder heeft Tom zijn vest geleend.
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het vest is dus van Tom. We zijn eruit.
Ik ookquote:Op zondag 22 juni 2014 20:39 schreef superniger het volgende:
Lol, dacht heel even dat vd Gijp op de bank zat.
nou nou nouquote:Op zondag 22 juni 2014 20:45 schreef Bluurgh het volgende:
Beter pleurt die kerel van het podium af. Hard.
Hij heeft het niet eens zelf gemaakt. Het is een cover van een Duits nummer.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Denken dat je iets voorstelt als je zo'n nietszeggend liedje hebt gemaakt
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Kus van van Persie op zijn aanvoerdersband verdient wel een plek in de top 5.
Duitsland als het erop aankomt.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]maar ik heb geen idee wie er zou winnen
nouquote:
Nee dit is van tien jaar geleden. Kostelijk vermaak.quote:
Jiskefet is echt briljant, geef het een kans, er staat genoeg op youtube.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke. Het zal dan wel aan mij liggen.
Ik vind het zeer matig. Eigenlijk zijn alleen die debiteuren/crediteuren wel grappig.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Nee dit is van tien jaar geleden. Kostelijk vermaak.
Het is gewoon niet grappigquote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jiskefet is echt briljant, geef het een kans, er staat genoeg op youtube.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het zeer matig. Eigenlijk zijn alleen die debiteuren/crediteuren wel grappig.
Meh, kwestie van smaak waarschijnlijk, ik vind het wel briljant namelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |