Ik weet niet hoe serieus jullie zijn. Dit verwart mijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Praat niet zo tegen mijn Fascination
Nu doen alsof je niet de hele Lesbo SC al gedaan hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denken dat ik veel vriendinnen zou kunnen krijgen.!
Dat vind ik minder eng dan het deel waarin je je gevoelens bloot moet geven aan de ander.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
thnx
Nu komen er nog engere dingen, ouders ontmoeten dit dat
Emotofobie, maar eigenlijk vooral gecombineerd met een sociale fobie en agorafobie. Zoek het maar op in een encyclopedie. Ben er niet trots op, maar het overkomt je. Ik wil het geen depressiviteit noemen, maar het leek er wel op. Het nam mijn leven in beslag in ieder geval. Vooral mijn sociale leven. Wel altijd vrienden gehad, maar durfde niets te ondernemen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef Fascination het volgende: [..] Wow.
Waar uitte die angststoornis zich in? Moet zeker wel goed voelen dat je zoiets hebt overwonnen.
Euh ja dat is nog enger inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik minder eng dan het deel waarin je je gevoelens bloot moet geven aan de ander.
ik ga dr morgen even serieus..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus jullie zijn. Dit verwart mij
[..]
Nu doen alsof je niet de hele Lesbo SC al gedaan hebt
Bedoel je niet emetofobie?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Emotofobie, maar eigenlijk vooral gecombineerd met een sociale fobie en agorafobie. Zoek het maar op in een encyclopedie. Ben er niet trots op, maar het overkomt je. Ik wil het geen depressiviteit noemen, maar het leek er wel op. Het nam mijn leven in beslag in ieder geval. Vooral mijn sociale leven. Wel altijd vrienden gehad, maar durfde niets te ondernemen.
Kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedoel je niet emetofobie?
Gezien mijn hits op Google.
Maakt niet uit. Ik wilde alleen weten of ik naar het goeie zat te kijken.quote:
DMquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik wilde alleen weten of ik naar het goeie zat te kijken.
Klinkt wel heel heftig. Maar je bent daar nu helemaal van af? Of hoe moet ik dat zien?
Naakte Fas, geil hoor.quote:
Die ap heet shazam?quote:
Vanwege de film?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakte Fas, geil hoor.
[..]
Die ap heet shazam?mag dat wel ivm copyright?
vast wel, app herkent een nummerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakte Fas, geil hoor.
[..]
Film? Er komt er film aan ja.quote:
vertel mij watquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakte Fas, geil hoor.
[..]
Geil hoorquote:
Oh my...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vertel mij watecht kaneel, je mag dr best een keertje toen, dat gun ik jou wel.
Don't you pimp me out.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zal je dingen laten ervaren die volledig nieuw voor je zijn.quote:
Jeetje. Beetje hard geworden welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe je ook bij mijquote:
jij wilt ook?quote:
rustig maar jongen, t komt goedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je dingen laten ervaren die volledig nieuw voor je zijn.
[..]
Jeetje. Beetje hard geworden wel
Ow ok. Mja er is ook een ouwe film dacht ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Film? Er komt er film aan ja.
Is een comic karakter van DC.
Neehoor. Want je kunt het niet afronden, want je hebt geen antwoord.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die gedachtes kan je net zo goed verwerken...
Gelijk heb jequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
Fas is de enige vrouw bij wie ik het zou willen proberen.
Een penis bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je dingen laten ervaren die volledig nieuw voor je zijn.
[..]
Jeetje. Beetje hard geworden wel
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
Wie wil dat nu niet?quote:
Maakt me niet uit.quote:
Ikquote:
Domme vraag inderdaad.quote:
Discriminatie.quote:
En dat kan je accepterenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Want je kunt het niet afronden, want je hebt geen antwoord.
Fas vertelde laatst dat ze het wel een keer geprobeerd heeft met een man. Heb je dat gemist?quote:
en ook niet als ik straks weg ben, op je stiekemst.quote:
Ik heb wel toestemming van de Hep, dus de verleiding is zeer groot.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en ook niet als ik straks weg ben, op je stiekemst.
Whut whut whuuuuut?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Fas vertelde laatst dat ze het wel een keer geprobeerd heeft met een man. Heb je dat gemist?
Samen niet willenquote:
De vraag is nu, heb jij het wel eens met een man geprobeerd?quote:
Ik heb dit even naar Rokje gestuurd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
google maar. Shazam.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Mja er is ook een ouwe film dacht ik.
Denken dat ik mijn penis daarvoor nodig hebquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vraag is nu, heb jij het wel eens met een man geprobeerd?
Nee, dat kan je niet. Het is niet zomaar een random contact, het zijn je biologische ouders. Dat zit je nu dwars, dat zit je dwars als je kinderen krijgt, dat zit je dwars als je je kinderen op ziet groeien, dat zit je dwars wanneer je gaat trouwen, dat zit je zelfs nog dwars als je kinderen ouders worden.quote:
Dat dus. Niets mis met flapjes hoor fasquote:
als je een manchet tussen je ribben wil hebben als souvenier van mij moet je dat doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel toestemming van de Hep, dus de verleiding is zeer groot.
Dat mag.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dit even naar Rokje gestuurd.
[..]
google maar. Shazam.Of Captain Marvel.
Heeft jarenlang meer verkocht dan Superman op het hoogtepunt van zijn roem.
[..]
Denken dat ik mijn penis daarvoor nodig heb
Fax, pls.
Nou?quote:
Machette. Manchet is heel iets anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je een manchet tussen je ribben wil hebben als souvenier van mij moet je dat doen
Doe maar rustig hoor junglegirl.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je een manchet tussen je ribben wil hebben als souvenier van mij moet je dat doen
klopt precies, dat is ook een reden waarom het mij nu extra prikt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Het is niet zomaar een random contact, het zijn je biologische ouders. Dat zit je nu dwars, dat zit je dwars als je kinderen krijgt, dat zit je dwars als je je kinderen op ziet groeien, dat zit je dwars wanneer je gaat trouwen, dat zit je zelfs nog dwars als je kinderen ouders worden.
Zelfs dan vraag je je nog af "wat als"
Dat verwerk je niet.
You jelly?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik gok op een nee.quote:
hihi, een dubbele manchet dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Machette. Manchet is heel iets anders.
Wat een drogredenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Het is niet zomaar een random contact, het zijn je biologische ouders. Dat zit je nu dwars, dat zit je dwars als je kinderen krijgt, dat zit je dwars als je je kinderen op ziet groeien, dat zit je dwars wanneer je gaat trouwen, dat zit je zelfs nog dwars als je kinderen ouders worden.
Dat verwerk je niet.
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Machette. Manchet is heel iets anders.
Geil.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu zit ik me voor te stellen hoe seks met Fas is gvd
Iemand, vertel mij. Hoe is dit?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een beetje als een Full House-aflevering voor 100ste keer kijken heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee ik bescherm.quote:
ik heb me even mee laten slepenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor junglegirl.Ik zit niet aan andermans schatje. Dat is tegen de code.
In mijn dromen is het goddelijk. Maar dan word ik wakker en voel ik me weer hetero.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
je hebt gelijk.quote:
je praat wel erg makkelijk.quote:
Accepteren dat je nooit het antwoord weet? Tot op een zekere hoogte kan dat, maar er zal altijd iets blijven knagenquote:
Wat ben je koppig eigenlijk. Je reageert helemaal niet inhoudelijk op wat er gezegd wordt, maar houdt stug vol dat het gewoon niet zo is.quote:
Iemand heeft een vlam in mijn aangewakkerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]Ik dacht dat jij nooit zoveel aan seks dacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, tegenvaller.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een beetje als een Full House-aflevering voor 100ste keer kijken heb ik me laten vertellen.
Dan moet ik me misschien maar bewaren voor mijn prinsesje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn dromen is het goddelijk. Maar dan word ik wakker en voel ik me weer hetero.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft een vlam in mijn aangewakkerd.Het is je gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tering geil.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is nog niet te accepteren als je het het niet probeert. Maar laat ook maar, waarschijnlijk kun jij het alleen vergelijken met accepteren dat je geen relatie kunt krijgen of iets. Dat zul je inderdaad maar gewoon moeten accepteren.quote:
ik vind dit ook een beetje jammer, en ik vind dat myr en jij wel gelijk hebben. overigens is het mijn gevoel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben je koppig eigenlijk. Je reageert helemaal niet inhoudelijk op wat er gezegd wordt, maar houdt stug vol dat het gewoon niet zo is.
Ik snap best dat meningen kunnen verschillen, maar onderbouw het dan tenminste ook een beetje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind dit ook een beetje jammer, en ik vind dat myr en jij wel gelijk hebben. overigens is het mijn gevoel.
Mwah, soms is accepteren minder pijnlijk dan de confrontatie aangaan. Ik snap fax wel, al vind ik wel dat je het op zijn minst moet proberen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is nog niet te accepteren als je het het niet probeert. Maar laat ook maar, waarschijnlijk kun jij het alleen vergelijken met accepteren dat je geen relatie kunt krijgen of iets. Dat zul je inderdaad maar gewoon moeten accepteren.
Er is niemand in mijn leven hoor.quote:
Mja, mja. DIt is zo non-descriptief.quote:
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat je zoiets echt 100% kunt accepteren. Meer wegstoppen in een diep, donker hoekje zodat je er niet aan hoeft te denken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, soms is accepteren minder pijnlijk dan de confrontatie aangaan. Ik snap fax wel, al vind ik wel dat je het op zijn minst moet proberen.
Goede PI er ook bij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat je zoiets echt 100% kunt accepteren. Meer wegstoppen in een diep, donker hoekje zodat je er niet aan hoeft te denken.
Komt wel weer.quote:
Dat dacht ik ook altijd, maar ik ben toch gaan twijfelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat je zoiets echt 100% kunt accepteren. Meer wegstoppen in een diep, donker hoekje zodat je er niet aan hoeft te denken.
je had er bij moeten zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niemand in mijn leven hoor.
[..]
Mja, mja. DIt is zo non-descriptief.
Dat is mijn standaard PI.quote:
ja dat snap ik, maar dit is gewoon maar wat roepen zonder te vertellen waarom.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap best dat meningen kunnen verschillen, maar onderbouw het dan tenminste ook een beetje.
En inderdaad. Verder is het jouw gevoel natuurlijk.
Nou ja, wie weet kan dat ook wel. Maar dat zal wel per persoon en situatie verschillen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Komt wel weer.
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar ik ben toch gaan twijfelen.
Allicht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Komt wel weer.
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar ik ben toch gaan twijfelen.
Ja, kom je nu mee.quote:
Ik zie jullie ook niet inhoudelijk reageren. Jullie brengen iets als een vast feit, wat helemaal geen feit is. Er zijn maar zat mensen die leren te accepteren nooit iets te weten. Net als dat er mensen zijn die nooit kunnen accepteren wat ze te weten gekomen zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben je koppig eigenlijk. Je reageert helemaal niet inhoudelijk op wat er gezegd wordt, maar houdt stug vol dat het gewoon niet zo is.
kom morgen langs danquote:
Dat accepteer ik ook wel, want als ik kijk naar het aanbod mis ik er weinig aanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is nog niet te accepteren als je het het niet probeert. Maar laat ook maar, waarschijnlijk kun jij het alleen vergelijken met accepteren dat je geen relatie kunt krijgen of iets. Dat zul je inderdaad maar gewoon moeten accepteren.
Doe even normaal man.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie jullie ook niet inhoudelijk reageren. Jullie brengen iets als een vast feit, wat helemaal geen feit is. Er zijn maar zat mensen die leren te accepteren nooit iets te weten. Net als dat er mensen zijn die nooit kunnen accepteren wat ze te weten gekomen zijn.
Maar dat strookt niet met jullie verhaal, dus dan is het niet waar. En maar vol blijven houden. En lekker de ander koppig noemen, terwijl je zelf kortzichtig bent
Jezus....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef artelligence het volgende:
Grande peepshow van MK en Fasje. Stalpotenscharen, anaal tongneuken... MI overload
Dat sowieso. Om er even een standaard quote in te gooien 'ieder mens is uniek'. Nu hoop ik ook meteen die quote nooit meer te hoeven gebruikenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet kan dat ook wel. Maar dat zal wel per persoon en situatie verschillen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef artelligence het volgende:
Grande peepshow van MK en Fasje. Stalpotenscharen, anaal tongneuken... MI overload
Kan niet.quote:
Wat, doet the lord ook nog mee. Dan word het een kwartet. Wel wat dubieus, vader en zoon. Eigenlijk alleen die geest waar ze het in kerken over hebben ontbreekt nog.quote:
Ik heb net al een inhoudelijk verhaal gegeven, maar blijkbaar las je daar overheen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie jullie ook niet inhoudelijk reageren. Jullie brengen iets als een vast feit, wat helemaal geen feit is. Er zijn maar zat mensen die leren te accepteren nooit iets te weten. Net als dat er mensen zijn die nooit kunnen accepteren wat ze te weten gekomen zijn.
Maar dat strookt niet met jullie verhaal, dus dan is het niet waar. En maar vol blijven houden. En lekker de ander koppig noemen, terwijl je zelf kortzichtig bent
Dit zijn wel de beste posts.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wat, doet the lord ook nog mee. Dan word het een kwartet. Wel wat dubieus, vader en zoon. Eigenlijk alleen die geest waar ze het in kerken over hebben ontbreekt nog.
Jij ook babeh. Jij ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fuck, concurrentie van yats. Ik ga nieuwe dingen schrijven.
Die quote spreekt zichzelf al tegen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Om er even een standaard quote in te gooien 'ieder mens is uniek'. Nu hoop ik ook meteen die quote nooit meer te hoeven gebruiken
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fuck, concurrentie van yats. Ik ga nieuwe dingen schrijven.
Let op de kakkerlakken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef Tamashii het volgende:
Vanavond seizoen twee van oitnb kijken. Zo zo nieuwsgierig![]()
In welke klasse en in welke tak van sport?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]Jij zit nog een klasse hoger art. Je kunt dus gerust slapen. Of loopt die ontbrekende geest bij jou rond?
He Fas, wanneer gaan we eens batsen dan?quote:
Nog niet, pas als wij dingen gedaan hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmm ik kan weer met een gerust hart slapen
Hallo.quote:
+ van anaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Fas, wanneer gaan we eens batsen dan?
Ik heb een lul van 32 cm, kan likken als lassie en laat altijd de vrouw eerst minstens 3 keer komen voordat ik aan mezelf denk. En ik hou niet van gepijpt worden, maar wel van likken.![]()
Wat, spelen er Feyenoorders in mee?quote:
Truste.quote:
Ok ok...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog niet, pas als wij dingen gedaan hebben.
Ik ook. Maar weer eens werken series kijken.quote:
De edele sport der komische schrijfkunsten natuurlijk, welke sport zou ik anders bedoelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
In welke klasse en in welke tak van sport?
Bedsportquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
De edele sport der komische schrijfkunsten natuurlijk, welke sport zou ik anders bedoelen?
Tamas, komt die bbq er nog?quote:
Ik ben gediskwalificeerd. Ik moet eerst langs start voordat ik weer mee mag doen in die sport.quote:
Hmm dacht ik ook Kaneel. Nee dat hoopte ik. Maar goed, daar komen we alleen achter als yats en ik dezelfde vrouwen gedaan hebben en een vergelijkingsonderzoek doen.quote:
Jaaa gaat via facebookquote:
Challenge accepted. Ik wil je de namen en nummers van mijn ex'en wel even sturen hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmm dacht ik ook Kaneel. Nee dat hoopte ik. Maar goed, daar komen we alleen achter als yats en ik dezelfde vrouwen gedaan hebben en een vergelijkingsonderzoek doen.
Ik denk dat ik daar niks van wil weten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmm dacht ik ook Kaneel. Nee dat hoopte ik. Maar goed, daar komen we alleen achter als yats en ik dezelfde vrouwen gedaan hebben en een vergelijkingsonderzoek doen.
Zou wel experimenten met die penis willen doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Fas, wanneer gaan we eens batsen dan?
Ik heb een lul van 32 cm, kan likken als lassie en laat altijd de vrouw eerst minstens 3 keer komen voordat ik aan mezelf denk. En ik hou niet van gepijpt worden, maar wel van likken.![]()
Oh, ik dacht dat je op die manier in mij geïnteresseerd was.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar niks van wil weten.
Zou ik alleen doen als je een goede band hebt met je exen, anders heb je al snel verloren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Challenge accepted. Ik wil je de namen en nummers van mijn ex'en wel even sturen hoor.
Met de man nog aan de penis vast?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou wel experimenten met die penis willen doen.#mengelestyle
Als het toch 32 cm is kan hij vast wel een paar cm missenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, ik heb op mijn laatste ex na geen ruzie met ze gehad. Gek genoeg denk ik dat juist die laatste ex het art nog best moeilijk kan maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ik alleen doen als je een goede band hebt met je exen, anders heb je al snel verloren.
Kaneel brengt het fok-gemiddelde omhoog.quote:
Slechts platonisch. Celibaatleef weet je wel Zou slechts voor 1 dat verbrekenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op die manier in mij geïnteresseerd was.
Deceptie...
Jammer dit. Erg jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat blijktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik heb op mijn laatste ex na geen ruzie met ze gehad. Gek genoeg denk ik dat juist die laatste ex het art nog best moeilijk kan maken.
[..]
Kaneel brengt het fok-gemiddelde omhoog.
Weet niet. Selectief geheugenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want de rest van die post was wel volledig waar
quote:
Whut? Dat heb ik dan weer gemist. Waar en waarom was dat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor de 32 cm was een fopje. Maar Fas heeft mijn stokje al gezien en weet dat,
Jij laat hem ook overal zien hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor de 32 cm was een fopje. Maar Fas heeft mijn stokje al gezien en weet dat,
Ze wilde weten hoe die er uit zag. Dus ik stuurde foto.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Whut? Dat heb ik dan weer gemist. Waar en waarom was dat?
Je kent me, Roy. Meets, KPD, DM, niks is mij te gek.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze wilde weten hoe die er uit zag. Dus ik stuurde foto.
ehh. Dat is niet voor iedereen waar hoor. Sommige mensen hebben daar helemaal geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verwerk je niet.
quote:
Hoi Meneerquote:
Hallo mevrouw met al dat lekkersquote:
quote:
Einde weekend. Net begonnen met werken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker weekend
Jij al aan een biertje?
Ow dus jij zit alweer braaf op het werkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Einde weekend. Net begonnen met werken.
Heel braaf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dus jij zit alweer braaf op het werk
Jij en braaf?quote:
quote:
Ik geloofde er al niks vanquote:
LEUGENS!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehh. Dat is niet voor iedereen waar hoor. Sommige mensen hebben daar helemaal geen behoefte aan.
Maar ik heb niet alles gelezen, dus miss had je het over mensen die die behoefte wel hebben?
Ik moet me nu wel gedragen nu ik op het werk ben.quote:
Uhu heel overtuigendquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet me nu wel gedragen nu ik op het werk ben.
Niet echt he?quote:
Faxjequote:
Het is dat ik die kleine heb anders kwam ik je gezellig pesten daarquote:
Regel een oppas dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het is dat ik die kleine heb anders kwam ik je gezellig pesten daar
Oma is voorlopig nog uit de running helaasquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oma is voorlopig nog uit de running helaas
Oeh dan zal ik mij er buiten houdenquote:
Ja ze wil nog niet echt snel opknappen, zag haar vanmiddag en ik vond haar er echt slecht uitzien, ook heel moe nog steeds en ze blijft maar afvallen, kan nog helemaal niet lekker eten enzoquote:
Blegh.......quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze wil nog niet echt snel opknappen, zag haar vanmiddag en ik vond haar er echt slecht uitzien, ook heel moe nog steeds en ze blijft maar afvallen, kan nog helemaal niet lekker eten enzomaak me goed zorgen
Ik heb nog een hele quote klaarstaan, maar ik laat het maar weer rusten....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh dan zal ik mij er buiten houden
Jeetje zeg dat is ook heftigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blegh.......
Idem hier. Zat vanavond nog in het ziekenhuis bij mijn bessie. Men dacht dat ze een tia had. Maar het schijnt allemaal wel mee te vallen.
Wel het concert gemist daardoor. Maar ja.
Ja ik ben echt net een half uurtje online heb er helemaal niks van mee gekregenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele quote klaarstaan, maar ik laat het maar weer rusten....
Mijn bessie is mijn oma.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeetje zeg dat is ook heftig![]()
Mams is belangrijker toch
Ook een soort mams tochquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn bessie is mijn oma.
Yep, dan maar missen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Carooltje79 op 21-06-2014 10:47:29 ]The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Niet verwonderlijk eigenlijk. Nog steeds het 'normale issue'?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
En ik ben gisteren weer tante geworden![]()
Wat een lief kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Schatje hequote:
Neuh, laatste tijd erg weinig last van eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk eigenlijk. Nog steeds het 'normale issue'?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Schatje he![]()
Ik ben helemaal verliefd![]()
Zo die zijn 2 flats verder nog wel te horen zo rammelen zequote:
Helemaal daar zelfs ja?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, laatste tijd erg weinig last van eigenlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zo die zijn 2 flats verder nog wel te horen zo rammelen ze
Breng jij eens wat gezelligheid dan Faxjequote:
Ik ben niet gezellig gekkiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Breng jij eens wat gezelligheid dan Faxje
Tuurlijk welquote:
En waar gaat het over dan?quote:
Ja dat klinkt wel behoorlijk boring hoor Faxquote:
288 pagina's ookquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:27 schreef Faxie het volgende:
http://www.lr.tudelft.nl/(...)ukels_Compressed.pdf
Veel aerodynamica enzo. Vooral gericht op een toepassing voor windenergie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel behoorlijk boring hoor Fax
Waar je zin in hebt zo op de vrijdagavondquote:
Mja niks anders te doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt zo op de vrijdagavond
Wat verteld hij dat leukquote:
Maar omdat kites eigenlijk amper onderzocht zijn door de wetenschap itt vliegtuigen, en een industriele toepassing zoals energieopwekking dat wel verlangen, heeft iemand dus die thesis geschreven. En dat is voor mij als kitesurfer wel interessantquote:
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar omdat kites eigenlijk amper onderzocht zijn door de wetenschap itt vliegtuigen, en een industriele toepassing zoals energieopwekking dat wel verlangen, heeft iemand dus die thesis geschreven. En dat is voor mij als kitesurfer wel interessant![]()
Kites worden grotendeels nog steeds gemaakt volgens een trial and error principe.
Haha ja da's een beetje veel van het goedequote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat snap ikVind dat soort dingen ook altijd wel interessant om te zien inderdaad.. maar om nou al die pagina's te gaan lezen
![]()
Voor mij wel, over dit onderwerp dan, maar als je ergens echt passie voor hebt dan zou ik het ook wel doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja da's een beetje veel van het goede
Daarom, ik vind het interessantquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor mij wel, over dit onderwerp dan, maar als je ergens echt passie voor hebt dan zou ik het ook wel doen
Kijk! en dat is altijd leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het interessant
En het geeft me extra munitie om mensen af te schieten als ze het weer beter denken te weten op fora
truste.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd voor bedje, trusten
Faxie have fun nog met je leesvoer![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd voor bedje, trusten
Faxie have fun nog met je leesvoer![]()
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 04:22 schreef Moeraskat het volgende:
De klok in mijn lijfje is kapoet. Alweer een half uur wakker
quote:
Hallo.quote:
Goffer. Bier over mijn scherm!quote:
Ik weet al niet eens meer hoe bier smaaktquote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer hoe bier smaakt
Tss wrijf het er maar in hoorquote:
😁 dit. Al bijna 4 maanden geen druppel op. Behalve radler 0,0 maar dat smaakt anders.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer hoe bier smaakt
Ik heb geen borstvoeding gegeven, het deed al pijn als er naar mijn borsten werd gekekenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
😁 dit. Al bijna 4 maanden geen druppel op. Behalve radler 0,0 maar dat smaakt anders.
En ik dacht hoera, over een paar maanden mag het wel. Maar was borstvoeding vergeten
![]()
quote:
En toch zing je elke keer weer met een glimlach op je gezicht lekker mee met de intro, geniet je van Joeys grapjes en staar je kwijlend naar Rebecca.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een beetje als een Full House-aflevering voor 100ste keer kijken heb ik me laten vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan geef je de kleine te eten. Je kolft wat melk af en zuipt je biertje. Het kan welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
😁 dit. Al bijna 4 maanden geen druppel op. Behalve radler 0,0 maar dat smaakt anders.
En ik dacht hoera, over een paar maanden mag het wel. Maar was borstvoeding vergeten
![]()
Met borstvoeding mag je wel een biertje hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Tijdens de borstvoeding. Ze zeggen dat het het bevordert.quote:
Schijnt een fabeltje te zijnquote:
Of venkelwater. Stukje venkel kapot koken. Kregen mijn meiden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schijnt een fabeltje te zijn
Anijs zou wel goed zijn. En venkelthee.
Anijs voor de melkproductie, venkelthee tegen evt krampjes bij je baby. Ook in de fles te geven als ze ietsje groter zijn.
Als wat precies?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelpuber is nu auditie aan het doen voor de zomerfeesten hier in de stad![]()
Spannend wel
Breakdancequote:
goed ideequote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan geef je de kleine te eten. Je kolft wat melk af en zuipt je biertje. Het kan wel
mooiquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met borstvoeding mag je wel een biertje hoor
Zelf nooit gedaan, maar kan niet echt kwaad. Tijdens de zwangerschap een wijntje oid ook niet btw.
Wel goed dat je kind niet rond kerst geboren wordt, zo'n vervelend steenbokkind moet je niet hebben.quote:
Ben jij zo'n kind?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel goed dat je kind niet rond kerst geboren wordt, zo'n vervelend steenbokkind moet je niet hebben.
Heb inderdaad een hekel aan steenbokkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel goed dat je kind niet rond kerst geboren wordt, zo'n vervelend steenbokkind moet je niet hebben.
Was ik, ja. M'n ouders werden knettergek van m'n gejank. Begrijpelijk ook.quote:
En bedankt hequote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb inderdaad een hekel aan steenbokken
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb inderdaad een hekel aan steenbokken
quote:
quote:
Leeuwenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor ik vind steenbokjes lief, is overigens ook een prima match met mijn sterrenbeeld. En leeuw
Achter het behangquote:
t zijn wel ratten inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achter het behang
Uit t raam ermee
Afslaan
Beetje rattengif in de theequote:
quote:
Waterbro' 5!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Yeah auditie ging goed. Huppelpuber zal optreden tijdens de lokale zomerfeesten.
Pics van je zus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk!
En ikben Tweelingen, als we dan toch bezig zijn
Eeneiig of twee-eiig?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk!
En ikben Tweelingen, als we dan toch bezig zijn
You better. Wij steenbokken zijn ook erg lief.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor ik vind steenbokjes lief, is overigens ook een prima match met mijn sterrenbeeld. En leeuw
Hoe heet je wederhelft?quote:
Moet je dat nog vragen?quote:
Haar tweeling zus dus, niet ado want dat weet ik zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |