quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:48 schreef Mirjam152 het volgende:
Karakteristieke pose van Ruud, die alweer vergeten was dat ze vandaag gingen schoonmaken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Die vindt echt wel heel makkelijk een baan![]()
[ afbeelding ]
Die zíjn ook allemaal van dezelfde dagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:26 schreef Mirjam152 het volgende:
Het lijkt net of alle foto's op dezelfde dag gemaakt zijn. Ruud heeft altijd het zelfde aan.
en snel ff opeten natuurlijk en hopen dat niemand het zietquote:
Volgens mij heeft Isa er ook een gevangen en draait ze een balletje er van.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef Mirjam152 het volgende:
En terwijl anderen zitten te eten. Want ... boeie ....
[ afbeelding ]
Misschien heeft Blijdorp na Utopia nog wel een plekkie voor hem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Mirjam152 het volgende:
Geen piemel opschudden of neuspeuteren, maar wel lekker onsmakelijk. Ruud heeft kip met knoflook gebakken, maar het gas stond te hoog. Dus is de kip zwart en de knoflook bitter en verbrand. Hij doet toch een poging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel hoor, als je Ruud ergens op de achtergrond ziet in de uitzending dan bijna altijd met die vinger in de neus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:09 schreef Mirjam152 het volgende:
Ze zijn weer goed getroffen![]()
In de tv-uitzending zie je dat nooit.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:44 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Langeharige lopende lul zit weer en public te jeuken...![]()
![]()
Een pareltje van Stoney69quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijk en weerzinwekkend.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vieze goorlap is het toch![]()
[ afbeelding ]
Die momenten hoef je niet uit te zoeken hoor. Daar wordt je op een middag minstens 20 keer mee geconfronteerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef Fokker101 het volgende:
Leuk topic van een hoog niveau.Hebben jullie niks beters te doen als momenten uit te zoeken als hij met z'n vingertje in zijn neus zit.
"Uit te zoeken"?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:51 schreef Fokker101 het volgende:
Leuk topic van een hoog niveau.Hebben jullie niks beters te doen als momenten uit te zoeken als hij met z'n vingertje in zijn neus zit.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
"Uit te zoeken"?![]()
De regie verdient een oscar dat ze iedere dag nog een paar momenten weten te vinden (oftewel die uit te zenden zijn) waarin hij niet uit zn gok zit baggeren of aan zn zak aan het krabbelen is!
Mag hier niet ontbrekenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef Mirjam152 het volgende:
Hij begon vanuit de neuspeuterstand.
Ik zag jouw cap in de COS. Deze is echt supertriest. Hoe is het mogelijk dat we deze man ooit leuk hebben gevonden. Want in het begin wat hij best populair.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:08 schreef Flow3r het volgende:
Poezel vergeet dit topic soms, ik niet
[..]
[ afbeelding ]
Zodra hij in beeld is hoef ik de vinger maar boven de capknop te houden, altijd prijs.quote:
Hij is er aan verslaafd,of neus, of lul, maar graaien zal ie, bahquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zodra hij in beeld is hoef ik de vinger maar boven de capknop te houden, altijd prijs.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt graaiers en graaiers.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:04 schreef Soulraven het volgende:
Special request van fresh-fruit:
[ afbeelding ]
Sprekend en echt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |