Tuurlijk is Ruud zijn gedrag niet goed.Is ook een hele simpele oplossing voor exit volgende week.Jammer alleen dat de Isa schuimpjes zo lopen te mekkeren dat zij nu een blok aan het been van Talpa aan het worden isquote:Op donderdag 4 september 2014 15:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik begrijp niet dat de groep niet reageert op dat ei-incident. De groep zou eensgezind tegen die nieuwelingen moeten zeggen dat Ruud gewoon weg moet.
Isabella is soms een vreselijk mens, maar het gedrag van Ruud gisterochtend is nimmer goed te praten.
Nah van mij mag ze wel blijven zo'n LIDL geeft leuke streams namelijkquote:Op donderdag 4 september 2014 15:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze zorgen ervoor dat is eruit gaat,mooi zo fan site![]()
De groep is er vrij snel overheen gestapt. Was een eitje voor ze.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik begrijp niet dat de groep niet reageert op dat ei-incident. De groep zou eensgezind tegen die nieuwelingen moeten zeggen dat Ruud gewoon weg moet.
Isabella is soms een vreselijk mens, maar het gedrag van Ruud gisterochtend is nimmer goed te praten.
Ach Nico vind iedereen lief. En ik zag dat ze na het incident door Ivan Ruud en Rienk gehersenspoeld is dat Isa zich boven iedereen verheven voelt.quote:
Das kut denkt Rienk danquote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef bull1966 het volgende:
rienk
val eens dood en ontdek dat er niets is
voor mij hoeft ze ook niet weg maar het geeft wel mooie beelden als alles terug betaald moet wordenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nah van mij mag ze wel blijven zo'n LIDL geeft leuke streams namelijk
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
voor mij hoeft ze ook niet weg maar het geeft wel mooie beelden als alles terug betaald moet worden
Geef eensquote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef Cir het volgende:
kan iemand uit de cos ff de mobiel bellen?
heb evt het nr , via dm datdanweerwel
Dan zou hij balen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef bull1966 het volgende:
rienk
Ze kunnen haar toch makkelijk vervangen, er is nog een zangeres, een rapper en een gitarist. Bill speelt regelmatig dwarsfluit. Een complete Jostibandquote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
voor mij hoeft ze ook niet weg maar het geeft wel mooie beelden als alles terug betaald moet worden
Als ik iemand op mn werk zo zou behandelen zoals Ruud & Ivan met Isa deden zou ik er gewoon uitgetrapt worden.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
een ei op de grond gooien is niet zo erg als iemand met poep begooien hoor,waar hebben we het over
dat is werk dit is een soap,wel een verschil lijkt mijquote:Op donderdag 4 september 2014 15:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als ik iemand op mn werk zo zou behandelen zoals Ruud & Ivan met Isa deden zou ik er gewoon uitgetrapt worden.
Daar gaat het over.
Er is nog een zangeres Oma tochquote:Op donderdag 4 september 2014 15:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze kunnen haar toch makkelijk vervangen, er is nog een zangeres, een rapper en een gitarist. Bill speelt regelmatig dwarsfluit. Een complete Jostiband
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als ik iemand op mn werk zo zou behandelen zoals Ruud & Ivan met Isa deden zou ik er gewoon uitgetrapt worden.
![]()
Daar gaat het over.
FF mailen naar stichting pesten.Ludo zat Janine te pesten in GTST gisteravondquote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat is werk dit is een soap,wel een verschil lijkt mij
Respectloos blijft respectloos.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 4 september 2014 14:00 schreef Giggio het volgende:
ohoh... ze gaan ons bespelen en het idee geven dat ruutdruut eruit gaat om ons maandag te verrassen door het weer niet te laten gebeuren...
ik trap er niet in!!!
dinsdag hangt ruutdruut gewoon weer onder de koeien
doen we ruud 2 ananas schijven in zijn oor is dat een jostie hawaiquote:Op donderdag 4 september 2014 15:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze kunnen haar toch makkelijk vervangen, er is nog een zangeres, een rapper en een gitarist. Bill speelt regelmatig dwarsfluit. Een complete Jostiband
is werken voor tvquote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Het is ook hun werk.ze krijgen salaris van talpa.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef bull1966 het volgende:
rienk
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Daar gaat het over.
Dat zeker maar om er nu zo een heisa van te maken als op die schuimpies FB.Ze begrijpen daar echt niet dat Isa er zo uitgetieft wordt door hun gezeurquote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Respectloos blijft respectloos.
Daar lijkt het wel op iddquote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef PeZu het volgende:
sommige streamers voelen zich meer vernederd door het ei dan isa zelf_!
het ei was de druppelquote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef PeZu het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
doen we ruud 2 ananas schijven in zijn oor is dat een jostie hawai
Juist. Ze worden betaald om tv te maken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Het is ook hun werk.ze krijgen salaris van talpa.
de stem past prima bij calimero dus dat ei was gewoon logischequote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef PeZu het volgende:
het is ook wel wat calimero gedrag ookquote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
de stem past prima bij calimero dus dat ei was gewoon logische
OMG dąt moet het zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef Baconbus het volgende:
Billy en Ruud zijn verbaasd dat die nieuwe knakker weet wat 3 x 9 is.
Ze verklaren het door te benoemen dat hij een boekhouder is, dat zal het wel zijn.
Nou de regie laat zich echt niks vertellen of beļnvloeden door fans, zie ook het verleden met Brian en Huub.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat zeker maar om er nu zo een heisa van te maken als op die schuimpies FB.Ze begrijpen daar echt niet dat Isa er zo uitgetieft wordt door hun gezeur
Nou ja, vindt ze zelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:25 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Er is nog een zangeres Oma toch![]()
![]()
3x9 is dat het zelfde als 9x3?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef Baconbus het volgende:
Billy en Ruud zijn verbaasd dat die nieuwe knakker weet wat 3 x 9 is.
Ze verklaren het door te benoemen dat hij een boekhouder is, dat zal het wel zijn.
Gaat het nu nog over het ei???quote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef PeZu het volgende:
maar gisteren was 1 + 1 wel 3 bij de boekhoudmeneerquote:
Een struisvogelquote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef bull1966 het volgende:
wie of wat heeft ruud boven op z'n kop gescheten ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |