Dan ben je aan het chillen met je matties jwzquote:
deze blijft maar haren verliezen, fucking irritant welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een leuk nieuwtje
Mijn hond houdt erg van gekookt ei, dat is goed voor zijn vacht.
Costa Rica heeft zes punten. Italie en Uruguay hebben er drie. Die spelen tegen elkaar, waardoor je iemand met minimaal vier punten hebt. Engelang kan maximaal nog drie punten halen, dus is eruitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:50 schreef Badr_Harry het volgende:
Engeland is bij deze stand door toch???
Kusje terug en veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je aan het chillen met je matties jwz
Dat doe ik dus vanavond.
Dus tot ziens en een zoen van mij.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je aan het chillen met je matties jwz
Dat doe ik dus vanavond.
Dus tot ziens en een zoen van mij.
Italië in de poule van Duitsland ja?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Costa Rica wint van Italië. Italië won van Duitsland. Costa Rica is beter dan Duitsland
op zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:53 schreef Zorro het volgende:
Italie, Engeland, Costa Rica en Uruguay.
Voor het WK was je opgesloten als je had gezegd dat Costa Rica de eerste ploeg was die zeker is van de volgende ronde
En Engeland, voor het eerst sinds 1958 niet door de poulefasequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:53 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat in ieder geval Uruguay óf Italië er uit is
EK 2012quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Italië in de poule van Duitsland ja?
Ik heb geen capture apparaatquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Pics, want ik zag het even niet.
Dat wordt zo genietenquote:
Dat doet elke Italiaan denk ik nu ook wel. Wat een schande van Italië dit spel vandaag.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
Lineker heeft z'n Italië shirtje weggegooid.
Nou, vooruit. We zullen ooit eens een datumpje prikken. Samen naar de Vuelta kijken, of zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook vakantie maar dan zet ik mijn OV kaart niet stop.
Kleeft een troffee niet vreselijk aan je handen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Scheidsrechter mag de troffee voor slechtste van dit WK nu al mee naar huis nemen.
Ik zie Suarez nog wel Italië eruit schieten hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:56 schreef Zorro het volgende:
Ik snap niet wat iedereen over Italie zeurt. Voor Costa Rica was het natuurlijk heel belangrijk, winnen of gelijk, maar voor de italianen maakt het zoals ik zei geen reet uit, zolang het maar geen 0-2 werd.
qua tijd zijn we daar al ruim overheen. De derde ronde zijn er steeds 2 wedstrijden tegelijk. 4 per dag.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:56 schreef hottentot het volgende:
Zo dat was precies 50% van de poulefase.
Ik heb er van genoten.
klopt ik haat bosnegertsquote:
Ja klopt, maar ik tel matches, geen uren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
qua tijd zijn we daar al ruim overheen. De derde ronde zijn er steeds 2 wedstrijden tegelijk. 4 per dag.
Op tvquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
Lineker heeft z'n Italië shirtje weggegooid.
Eens.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zie Suarez nog wel Italië eruit schieten hoor.
Niet te hopen. Cavani ok.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
WE ZULLEN HET NOOIT NOOIT VERGETENquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:57 schreef Belladonna80 het volgende:
Een standbeeld voor Ruiz, Campbell en al de anderen van Costa Rica. Helden zijn het.
Costa Rica, dank je voor het mooie en leuke voetbal
Nee, dat is hij juist niet!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt ik haat bosnegerts
Nee, balotelli is gewoon een overrated droeftoeter
Ja, dat doe je wel. And you know itquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt ik haat bosnegerts
Nee, balotelli is gewoon een overrated droeftoeter
Om daarna Duitsland er af te raggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:58 schreef TLC het volgende:
Als Nederland nu de poule kan winnen krijgen ze of Mexico/Kroatie en eventueel daarna de winnaar van Costa Rica-Ivoorkust
Als beide landen hun poule winnen kunnen ze pas in de finale tegen elkaar spelenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:59 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Om daarna Duitsland er af te raggen.
hij was bagger jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Scheidsrechter mag de troffee voor slechtste van dit WK nu al mee naar huis nemen.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:57 schreef BB-King het volgende:
Ah ok. En België in de halve finale, kan dat wel?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Als beide landen hun poule winnen kunnen ze pas in de finale tegen elkaar spelen
Doei.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Bedankt jongens, wat is FOK! toch een warme website.
ja of Argentiniequote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:00 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ah ok. En België in de halve finale, kan dat wel?
nou ja een gedeelde eerste plaats welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Slechtste scheidrechter van dit WK ook.
Mwa die van de openingswedstrijd was toch een pak partijdiger.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Slechtste scheidrechter van dit WK ook.
Die man is 80, doe niet zo lullig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is die Henk Spaan toch een droeftoeter. Heeft overduidelijk al lange tijd geen beurt meer gehadmet zijn zogenaamde expertise
Ok. Doe dan maar spelen tegen de Argentijnen. Leuk testje voor de verdediging met een Messi, Di Maria en al die andere toppers bij hun.quote:
Inderdaad, deze was gewoon slechtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mwa die van de openingswedstrijd was toch een pak partijdiger.
Leek wel die van België - Algerije, die snapte het ook allemaal niet zo.quote:
Dat vind ik alleen maar jammer, vooral omdat ze in beide wedstrijden niet echt slechter waren dan hun tegenstander, alleen iets ongelukkiger op een aantal cruciale momenten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
En Engeland, voor het eerst sinds 1958 niet door de poulefase![]()
![]()
![]()
Uruguay is zwaar overschat. Van alle 32 landen behoren ze niet tot de top 20. Als ze door gaan naar de volgende ronde zou dat al een fantastische prestatie zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:55 schreef Symphonic het volgende:
De winst tegen Uruguay was dus geen mazzeltje
het is duidelijk dat het hele team op Suarez leunt, maar als Italië net zo speelt als vandaag, geef ik ze een gerede kansquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uruguay is zwaar overschat. Van alle 32 landen behoren ze niet tot de top 20. Als ze door gaan naar de volgende ronde zou dat al een fantastische prestatie zijn.
Uruguay lijkt volgens mij van alle teams het meest op Oranje. Matig team, vooral verdedigend, met twee helden voorin die alle goals maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uruguay is zwaar overschat. Van alle 32 landen behoren ze niet tot de top 20. Als ze door gaan naar de volgende ronde zou dat al een fantastische prestatie zijn.
Gallery Play. Italië was te zwakzinnig slecht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:50 schreef Caland het volgende:
Ik viel in slaap tijdens de tweede helftWas het nog wat?
verkeerde topic my badquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je loopt achter denk ik? Wedstrijd is al een uur klaar.
Het middenveld en de verdediging van Oranje is 28 keer beter dan die van Uruguayquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uruguay lijkt volgens mij van alle teams het meest op Oranje. Matig team, vooral verdedigend, met twee helden voorin die alle goals maken.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het middenveld en de verdediging van Oranje is 28 keer beter dan die van Uruguay
De verdediging natuurlijk niet. Middenveld betwijfel ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het middenveld en de verdediging van Oranje is 28 keer beter dan die van Uruguay
Ik denk dat je de goals van Costa Rica en Engeland tegen Uruguay hebt gemist. De Nederlandse defensie houdt in principe prima stand. Twee goals kwamen door onterechte penalties, Cahill maakte een wereldgoal. Als zo een bal een keer precies goed valt is dat niet te verdedigen. Maar goed, één echte goal tegen dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
De verdediging natuurlijk niet. Middenveld betwijfel ik ook.
In 2010 als laatste van de poule eruit, nog onder Nieuw Zeelandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:37 schreef Lothiriel het volgende:
Gvd Italië zijn er dan geen zekerheden meer in het leven?
Gelijk tegen Nieuw-Zeeland en verliezen van Slovakije is wel jammerlijk jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
In 2010 als laatste van de poule eruit, nog onder Nieuw Zeeland
quote:Dopingtest voor 7 Costa Ricanen na match tegen Italië
za 21/06/2014 - 19:34 Costa Rica verbaasde vrijdag de voetbalwereld met de kwalificatie voor de achtste finales op het WK. Na de match moesten zeven spelers een dopingcontrole afleggen. "Routine", benadrukt de FIFA.
Alle spelers van de 32 landen die op het WK aan het werk zijn, worden door de FIFA minimaal één keer getest op doping. Ruim 90 procent van de WK-spelers kreeg die controle al voor het toernooi. De overige spelers worden tijdens het WK getest, samen met twee internationals die na elke match uitgeloot worden.
Maar na Costa Rica-Italië (1-0) moesten liefst zeven Costa Ricanen een plasje afleveren: twee spelers door het lotingsysteem, maar dus ook vijf andere voetballers. "Die vijf waren voor het toernooi niet beschikbaar", zegt de FIFA, die daarmee de verdachtmakingen de kop wil indrukken. "Daarom moesten ze zich na de match tegen Italië aanbieden."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |