Sorry ik moest er om lachen, toen ik dit zag! Had jij de laatste post geplaatst?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn OP die ik aan het maken was werd door E_O ongedaan gemaakt, wel de geschiedenis straight houden, maar jij hebt je eigen versie van hoe het ging alweer klaar.
Eerst 400 meter gaan klimmen, bij zo'n rechte bergrug en dan in de tegenovergestelde richting gaan dalen, met heel andere vegetatie, klimaat, landschap, etc. is gewoon niet logisch.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Correct, van die foto's kan ik niet opmaken of het goed te bewandelen is.
Nope, dat was ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry ik moest er om lachen, toen ik dit zag! Had jij de laatste post geplaatst?
Dan was het niet netjes, helemaal mee eens!!!
Dat was wat een gids ook opperde, dat ze dachten te kunnen oversteken/zwemmen en het water hebben onderschat. Volgens die gids zag het water er veiliger uit dan het was. Klinkt voor mij plausibel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
15.00 uur 's middags, dan wil je misschien zwemmen. Kan dat in dat gebied?
Mits je verdwaalt en in paniek raakt kan dat gewoon hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerst 400 meter gaan klimmen, bij zo'n rechte bergrug en dan in de tegenovergestelde richting gaan dalen, met heel andere vegetatie, klimaat, landschap, etc. is gewoon niet logisch.
Het lijkt mij de enige reden waarom je extra ondergoed meeneemt. Wat zou er daarna gebeurd kunnen zijn volgens die gids?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was wat een gids ook opperde, dat ze dachten te kunnen oversteken/zwemmen en het water hebben onderschat. Volgens die gids zag het water er veiliger uit dan het was. Klinkt voor mij plausibel.
Verdwalen werkt niet zo. Bergop??quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Mits je verdwaalt en in paniek raakt kan dat gewoon hoor.
Die 50 km is misschien in de loop van dagen of weken afgelegd, lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets van 50 km lopen, uit pure verdwaling als je om 15:00 de wandeling begint.
Ja, betyar, logica.
Dan weet je toch dat je verkeerd zit? Het hele landschap is anders, je gaat naar het noorden en niet naar het zuiden en je herkent niets.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Die 50 km is misschien in de loop van dagen of weken afgelegd, lijkt mij.
je mag er vanuit gaan dat ze wisten hoe bouquet erbij ligt op de kaart tov dat gebergte.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdwalen werkt niet zo. Bergop??
Sowieso al om 15:00 vertrekken tegen alle adviezen van de dorpelingen -die ze goed kenden- in is NIET logisch.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-wilden-overstekenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:21 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij de enige reden waarom je extra ondergoed meeneemt. Wat zou er daarna gebeurd kunnen zijn volgens die gids?
Dat merk je wel...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
je mag er vanuit gaan dat ze wisten hoe bouquet erbij ligt op de kaart tov dat gebergte.
Dan weet je dat je bergopwaarts verkeerd gaat. Maar ja, ik heb 0,0 ervaring met jungle en dat soort wandelingen, misschien hebben ze niet opgemerkt dat ze bergopwaarts ging? Of zou ik nou iets heel stoms.
zeker niet Logischquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sowieso al om 15:00 vertrekken tegen alle adviezen van de dorpelingen -die ze goed kenden- in is NIET logisch.
Top.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:30 schreef senesta het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-wilden-oversteken
Ik moest even zoeken naar waar ik het gelezen had
ik zie / hoor net op dat filmje dat ze 4 x die rivier overgestoken moeten zijn om op die plek uit te komenquote:
Njah, als het donker is kun je de grote beer opzoeken en van daaruit de poolster. Dan loop je dus naar het noorden. Zijn gewoon basisbeginselen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Acht kilometer in een woestijn in de brandende zon met een 360 graden horizon van een zandvlakte lijkt me een totaal andere situatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Herinner je Guus van Hove nog? 8! kilometer lopen in een woestijn.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, als het donker is kun je de grote beer opzoeken en van daaruit de poolster. Dan loop je dus naar het noorden. Zijn gewoon basisbeginselen.
er staat me vaag iets van bij dat die reddingswerkers (of hoe heten ze) met touwen liepen enzo, dat beeld kwam voor in het bericht dat er een tas gevonden was en dat reddingswerkers nu dat gebied in zouden gaan. Toen dacht ik no way dat zij daar al lopend terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top.
Duidelijk niet verdwaald. Kijk die bergen. Die ga je niet zomaar op en zeker niet over.
En giftige rupsen. Die stonden al vanaf dag 1 in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |