Sagen lijkt idd nog ambities te hebben om hier een goed klassement te rijden. Martin trouwens ook. Ze staan er natuurlijk goed voor, maar kunnen ze echt meedoen om de eindzege?quote:
En zeker niet de eerste keer dat hij tweede achter Martin gaat worden.quote:
Dat zijn er 22 te weinig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:02 schreef franklop het volgende:
Dumoulin wint nog 1 seconde in laatste deel op Martin
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:03 schreef poiuytr het volgende:
Irriteer me echt mateloos aan dat Thomas De Gandt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Degandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:03 schreef poiuytr het volgende:
Irriteer me echt mateloos aan dat Thomas De Gandt
Had nog google gebruikt en dacht dat die Zwitsers letter verkeerd hadden net als de ploeg, aangezien dit bij de organisaties vaak nog wel eens fout wil gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Degand
Dan moet Froome ook niet starten. Of op zijn bek gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:06 schreef TheArt het volgende:
Als ik Dumoulin was, zou ik eens een koers opzoeken met een tijdrit waar Martin niet start.....
Die foto op z'n wiki is van Kevin Seeldraeyersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Degand
Jan Boven, kampioenenmaker van beroep.twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 18:08:18Great coaching by Jan Boven pushed me to my limits in the TimeTrial @tourdesuisse . Happy to get rewarded with a nice 7th place. reageer retweet
Ja dat, of .....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:25 schreef Ericr het volgende:
Clement doet het netjes maar over het algemeen zijn de tijdritten op die Bianchi's niet al te best. Misschien toch een goede zaak dat Belkin stopt, kunnen Mollema, Gesink, Kelderman een keer op een fatsoenlijke fiets een tijdrit rijden.
Met wat Der Jan er allemaal in gooide rijdt je op een Postcodeloterijfiets nog een dijk van een tijdrit.quote:
Mochten ze alsnog een sponsor vinden, dan wil Bianchi in principe doorgaan met leveren van fietsenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:25 schreef Ericr het volgende:
Clement doet het netjes maar over het algemeen zijn de tijdritten op die Bianchi's niet al te best. Misschien toch een goede zaak dat Belkin stopt, kunnen Mollema, Gesink, Kelderman een keer op een fatsoenlijke fiets een tijdrit rijden.
tsja, allemaal waar maar het blijft een genot hoe hij op zijn fiets zatquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Met wat Der Jan er allemaal in gooide rijdt je op een Postcodeloterijfiets nog een dijk van een tijdrit.
Kijk die dikke armen dan. Het hoofd van Froome is nog dunner.quote:
Ik bedoelde dat het mooi zou zijn als Bianchi het hoofdsponsorschap zou over nemenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een Walser? Dat zou geen gek idee zijn nee.
Idd. Die Colnago tijdritfietsen waren ook niet je van het.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:14 schreef Marcoss het volgende:
Westra en De Gendt reed dan weer fantastische tijdritten op de Bianchi..
En anders rijd je toch gewoon met een andere fiets met een sticker ofzo eroverheen? Gebeurde bij Rabo ook wel eens..
Hadden gewoon het verkeerde materiaal besteld. Carbon/karton, what's in a name.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Die Colnago tijdritfietsen waren ook niet je van het
Wordt laatste tijd vaak over gesproken hier in de topics maar waaruit blijkt dat die Specialized fietsen beter zijn dan bijvoorbeeld de Bianchi tijdrit fietsen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:25 schreef Ericr het volgende:
Mollema zou dit ook moeten kunnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
mooie bergrit voor een tijdrijder. Ik verwacht dat Martin vandaag de schade nog wel beperkt houdt. Ook benieuwd hoe ver Dumoulin kan komen. Voor de dagzege Frank of Pinot.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:12 schreef OProg het volgende:
Zou vandaag de dag zijn dat Andy toe gaat slaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:35 schreef Coelho het volgende:
Daar gaat Demol niet blij mee zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ondanks dat Andy Schleck niet zijn beste periode kent, wordt hij samen met zijn broer Fränk de kopman van Trek Factory Racing in de komende Tour de France. “Maar het wordt wel tijd dat Andy iets toont in de Ronde van Zwitserland”, zegt ploegleider Dirk Demol tegenover Het Laatste Nieuws.
Momenteel staat de Luxemburger 43e in het klassement van de Zwitserse WorldTour-koers. “Dat is niet goed. De aankomsten bergop (dit weekend, red.) worden belangrijk voor hem. Daar moet hij toch eens iets tonen.” Andy Schleck heeft immers al een tijd geen aansprekend resultaat geboekt. “Toch is Andy straks samen met broer Fränk de uitgesproken klassementspion on de Tour.”"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Dan ga ik er voor zitten. Het uur U wil je niet missen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar gaat Demol niet blij mee zijn.
[..]
quote:
Gewoon een inhalertje mee voor onderweg zoals Froome, hoeft je niet tegen te houden!quote:
Klopt, 2009, waar Contador praktisch een klimrecord neerzette. Ook wel vaker in de Ronde van Zwitserland, 2 jaar terug won Costa.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef Cavaliers het volgende:
Zelfde aankomst als in de Tour van vijf jaar (IIRC) terug?
Dit ja. Hopen op spektakel, net als in de Dauphinéquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:45 schreef Guard het volgende:
Hopen dat er vandaag al wat aanvallen komen en dat ze niet alles tot morgen laten, en vandaag lafjes omhoog rijden.
Lelijke vision aerobars, niet geïntegreerd. Evenals de remmen. Verder geen idee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wordt laatste tijd vaak over gesproken hier in de topics maar waaruit blijkt dat die Specialized fietsen beter zijn dan bijvoorbeeld de Bianchi tijdrit fietsen?
http://sports-livezz.com/7/100/quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft er ook iemand een link naar een stream met Sporza commentaar?
Ik heb al wel een link met Engelstalig commentaar gevonden.
Ja, geloste renners kunnen weer aansluiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Kruis legt het peloton op de pijnbank.
Hij is er al af, die Garmin is Cardoso, Slagter rijdt 50m achter de groep met Vansummerenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Slagter er ook bijna af. Zou een mooie etappe voor hem moeten zijn.
Dat is ook niet meer de Krachtveld van 3 jaar geleden.quote:
Ik denk dat hij bij een etappe top20 kan finishen. Weet nog niet welke.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Rode lantaarn in de Tour moet toch mogelijk zijn.
Hij gaat de concurrentie met Monfort aan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij een etappe top20 kan finishen. Weet nog niet welke.
Ritnummer 22quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij een etappe top20 kan finishen. Weet nog niet welke.
??quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Mollema zakt weer verder terug, harken voor het leven.
Mollema zakte niet terug, zal Clement wel geweest zijn (of LtD).quote:
Daar mag je elke dag wisselen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of ik hem in mijn Tourcoach moet opnemen.
Er waren er twee beter.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:38 schreef poiuytr het volgende:
Mollema mist hier toch wel kans op een ritwinst.
Als jij het net zo goed (slecht) doet in de Tourcoach als in de WK pool, heb ik voor jou in ieder geval niets te vrezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar mag je elke dag wisselen.
Op deze manier wel inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:38 schreef Guard het volgende:
Martin lijkt het morgen wel te gaan redden....
Tenzij iemand een Talansky doet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:38 schreef Guard het volgende:
Martin lijkt het morgen wel te gaan redden....
Kreuziger won de sprint om de 2e plaats hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:38 schreef poiuytr het volgende:
Mollema mist hier toch wel kans op een ritwinst.
Ik heb bijna alles goed hoor bij de WK pool.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als jij het net zo goed (slecht) doet in de Tourcoach als in de WK pool, heb ik voor jou in ieder geval niets te vrezen.
Door minkukels zoals Paxcon en jij, staat #TeamJohannes op plek 5, ipv de plek waar het thuishoort: bovenaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles goed hoor bij de WK pool.
quote:
Mmm, stijgende vorm dus. Hij is niet afgestapt.quote:
Zat maar een seconde of 20 achter groep Martin.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Oh, Dumoulin nog prima standgehouden, nog 2de in het klassement
Kon zomaar 6e of 7e worden in het eindklassement. Dat biedt perspectief voor de toekomst.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Oh, Dumoulin nog prima standgehouden, nog 2de in het klassement
Welk perspectief? Hoop toch niet dat hij zich in de toekomst op top vijf plekken gaat richten in kleine rondes.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kon zomaar 6e of 7e worden in het eindklassement. Dat biedt perspectief voor de toekomst.
Morgen wel een andere rit met meerdere cols onderweg, ben benieuwd wat Dumoulin dan kan (zelfde geldt voor Martin trouwens, maar die heeft al heel wat meer ervaring)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kon zomaar 6e of 7e worden in het eindklassement. Dat biedt perspectief voor de toekomst.
Als hij een beetje beter klimt, kan hij dit soort rondjes misschien winnen, zeker met die tijdrit van hem.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef Principia het volgende:
[..]
Welk perspectief? Hoop toch niet dat hij zich in de toekomst op top vijf plekken gaat richten in kleine rondes.
Mwha, de ploeg kan alleen in het begin van de rit iets voor hem doen, dus dan mogen ze niemand (die gevaarlijk is) laten wegrijden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tenzij iemand een Talansky doet.
Moet ie wel wat gewicht verliezen maar of dat verstandig is ? Kan wel eens ten koste van zijn tijdrit capaciteiten gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij een beetje beter klimt, kan hij dit soort rondjes misschien winnen, zeker met die tijdrit van hem.
Wel gewonnen omdat Quintana toen opgehouden werd door een trein.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Columbiafan het volgende:
Chaves Ronde van de toekomst gewonnen ook, mooie renner.
Dacht dat ie kopman ging zijn in de Vuelta. Die vuelta wordt een Colombiaans feest met ook nog Quintana, Betancur en waarschijnlijk nog een pak anderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:48 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Chaves naar de Tour gaat, neem toch aan dat ze niet weer Goss meenemen om kansloos 17de te worden tegenwoordig..
Hup Tom!twitter:tom_dumoulin twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 17:26:34Hey ik kan klimmen! Soms dan. reageer retweet
Mollema verkent toch niet of nauwelijks omdat dat toch weinig zin heeft voor hem? Zoiets staat me nog bij van de docu over Belkin.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:35 schreef forzaudinese het volgende:
Ik vraag me af wat Mollema na de ronde van Zwitserland gaat doen? Hij gaat geen NK rijden maar gaat hij dan terug naar Spanje om daar te trainen of blijft hij in Zwitserland. Nog een paar berg etappes uit de tour verkennen lijkt me ook geen slecht idee...
De kasseien etappe heb ik hem wel zien verkennen afgelopen winter.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mollema verkent toch niet of nauwelijks omdat dat toch weinig zin heeft voor hem? Zoiets staat me nog bij van de docu over Belkin.
ja en verder? Ik zeg toch ook niet of nauwelijksquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
De kasseien etappe heb ik hem wel zien verkennen afgelopen winter.![]()
Dit heeft hij deze week in een interview in de VK nogmaals herhaalt. Beetje apart toontje maar hij had wel zin de kasseien etappequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mollema verkent toch niet of nauwelijks omdat dat toch weinig zin heeft voor hem? Zoiets staat me nog bij van de docu over Belkin.
Speciale etappe is dat ook, Bauke doet niet aan verkennen van bergetappes.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
De kasseien etappe heb ik hem wel zien verkennen afgelopen winter.![]()
Zijn ze morgen al eerder live of ook weer 15:35?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:52 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Zal er morgen iemand al wat durven op die een na laatste klim van de 1e categorie? Zou wel vet spektakel opleveren en de rit is relatief kort, dus wat proberen zou ook moeten kunnen.
Hij kent al die klimmetjes wel en voor de afdalingen kijken ze opnames terug volgens mijquote:Op zondag 22 juni 2014 09:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Niet verkennen van bergetappes vind ik maar raar en eigenlijk niet echt professioneel.
15.35 weer.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zijn ze morgen al eerder live of ook weer 15:35?
Ik vrees ervoor...iedereen in de top 10 wil z'n plekje (en de daar bijbehorende PT-puntjes) houden. Er zal altijd een ploeg op kop rijden om gevaarlijke vluchters terug te halen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:52 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Zal er morgen iemand al wat durven op die een na laatste klim van de 1e categorie? Zou wel vet spektakel opleveren en de rit is relatief kort, dus wat proberen zou ook moeten kunnen.
quote:
quote:Fabian Cancellara gaat niet van start in de Ronde van Zwitserland. De renner van Trek Factory Racing beleefde in zijn thuisland tot zo ver al een erg ongelukkige ronde en moet nu dus opgeven. Tijdens de tijdrit van afgelopen vrijdag werd de Zwitser gestoken door een bij. De steek is dusdanig serieus dat Cancellara nu een ontsteking heeft aan zijn linkerarm en dus niet meer van start kan gaan in de laatste rit.
Dit zegt de site van de organisatie:quote:
quote:Cancellara kam nicht mehr an den Start, um Erholungszeit im Hinblick auf die Schweizer Zeitfahr-Meisterschaft vom Mittwoch zu haben.
twitter:f_cancellara twitterde op zondag 22-06-2014 om 11:45:58Direction home.will not start at the last stage #TdSuisse.my inflamed left arm is still suffering from the bee sting at the TimeTrial. reageer retweet
Gisteren reden ze inderdaad keurig tempo voor hem met zijn allen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:50 schreef Marcoss het volgende:
Martin heeft zelf totaal geen ploeg, maar hij zal vast wel hulp krijgen..
Blijft vreemd dat-ie schijnbaar de Tour niet gaat rijden...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef poiuytr het volgende:
Barguil is ook veel in beeld geweest deze week.
Zo te zien zullen ze net op de top zijn van de berg van de 1e cat. als de uitzending begint.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat er geen fatsoenlijke live-ticker is.
Deze is vrij matig:
http://www.tourdesuisse.ch/en/tourlive/
Die foto's uit de koers.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat er geen fatsoenlijke live-ticker is.
Deze is vrij matig:
http://www.tourdesuisse.ch/en/tourlive/
quote:Bergpreis St. Martin (2. Kategorie/60 km): 1. Stef Clement (NED/BEL). 2. Johann Tschopp (SUI/IAM). 3. Christian Knees (GER/SKY). Die Spitzengruppe umfasst jetzt 17 Fahrer. Zur Spitze aufzuschliessen vermochten Arnold Jeannesson (FRA/FDJ), Sander Armee (BEL/LTB) und Marcel Wyss (SUI/IAM), dann auch noch vier weitere Fahrer: Steve Morabito (SUI/BMC), Oliver Zaugg (SUI/TRF), Andy Schleck (LUX/TRF) und Gerog Preidler (AUT/GIA). Das Feld weist einen Rückstand von 1:30 Minuten auf.
Had het al voorspeld:quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef Ericr het volgende:
Ach Mandy vangt dat gemis vandaag wel op door ouderwets te vlammen.
Actie!quote:
Dat is een goede reden om een keer over te nemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef poiuytr het volgende:
iig goed om te zien dat Martin het alleen moet doen.
edit: belg praat me na
Precies, Martin wordt op deze manier wel op het rooster gelegd. Kan op deze manier zomaar op de slotklim stilvallen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Gaatje wordt niet groter, hopelijk gaat Martin hierdoor wel kapot op de laatste berg.
Idd, en Clement ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Sepp moet het rustig aan doen, ze hebben hem in de vallei nog hard nodig.
Denk dat ie ze naar de kopgroep brengt en dan afhaakt.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Sepp moet het rustig aan doen, ze hebben hem in de vallei nog hard nodig.
Klom gisteren wel beter dan Costa en Frank...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:45 schreef Mykonos het volgende:
Mollema lijkt me vrij kansloos voor de eindzege, dan had hij een betere tijdrit moeten rijden. Maar het ziet er nu niet goed meer uit voor Martin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |