abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141750102
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Omdat propaganda ook nieuws is. Alleen teveel van dat soort nieuws is destructief. Het verhindert het inzicht. Daarvoor is het ook bedoeld. Het schept verwarring. Dus alles info accepteren tot het tegendeel bewezen is (bij voorkeur ABSOLUUT bewezen) is geen haalbare kaart en leidt juist tot het tegendeel.
Ik heb de topic doorgenomen en jij bent ook niet bepaald kieskeurig met je nieuwsbronnen. Een Russische media-outlet bericht er ook over. Een media-outlet die ook werkelijk journalisten heeft in Oekraine. Die de gewonde soldaten ook werkelijk interviewt.

quote:
Er worden hier ook Russische bronnen gebruikt en zelfs Anna News en briefings van Strelkov. Maar laat ik eerlijk zijn. Je bent net zaterdag aangemeld bij FOK. Post direct exclusief berichten uit extreme bronnen (Liveleaks, Strelkov)
Tja, helaas zijn wij daarop aangewezen in deze tijden. Er zijn nauwelijks journalisten actief in de regio en de paar Russische journo's die er wel zijn worden met enige regelmaat afgeschoten.

quote:
en nieuws waarin Oekraine zeer schuldig lijkt. Je lijkt op een Poetin Botnek. En daar zou ik echt de pest aan hebben.
Sinds wanneer moet ik mij druk maken om wat jij van mij vindt? "Wie ben jij?"

quote:
Dat iemand dit topic vernaggelt door het vol te posten met de extreme suggestieve berichten. Want je kunt een topic kapot maken, net zoals je Oost-Oekraine kapot kunt maken,
Dat jij het 'extreem suggestief' vindt verandert niks aan de nieuwswaarde ervan. Zeker als het gaat om toepassing van chemische wapens in burgerzone's. Voor verdere 'clarificatie' zie bovenstaand post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')