abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141336126
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:30 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik ben sowieso een vrouw en hetero, dus ik zou dan een relatie met een omgebouwde man hebben. :+ En ik zou er in eerste instantie inderdaad van schrikken en erover nadenken, maar of ik het meteen zou afkappen en gaan strooien met termen dat het ziekelijk is en niet hoort etc. Naja, zo zit ik niet in elkaar. Maar ik verafschuw homo's dan ook niet. :)

Misschien dat vrouwen in deze ook wat anders denken en in elkaar zitten dan een man.
:') :')

Jammer weer.
pi_141336131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het slaat dan ook werkelijk waar nergens op die onzin die ze uitkraamt.
Ik vermoed dat ze mannen die niet door andere mannen gebuttsekst willen worden ook als homofoob zou bestempelen. :')
Volgens mij is ze ook transgender (oid). Dat zou wellicht haar verwoede pogingen om te doen lijken dat het totaal niet belangrijk is, kunnen verklaren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_141336189
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb hier zelf eigenlijk geen mening over maar ik ben wel heel nieuwsgierig waar jij de wetenschappelijke definitie van het vrouw zijn vandaan haalt en hoe die luidt.
probeer het genderdysforie team eens die kunnen je hier prima bij helpen. Het is iets te complex om hier neer te zetten.
pi_141336227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe zie je dit? Als ik vreemdga en ik vertel het pas over 2 weken omdat me dat beter uitkomt, dan is dat geen bedriegen, maar de waarheid bewaren voor later?

Nee, ik snap best dat het voor een transgender heel moeilijk kan zijn, en dat vind ik heel naar, dat meen ik oprecht. Dat betekent echter niet dat de hele wereld zich moet voegen naar die persoon. Er zijn nou eenmaal veel mensen voor wie dat wel een issue is, en dat is hun goed recht.
Je bent als transgender geboren in het verkeerde lichaam. Ik vind het moeilijk om het anders te verwoorden, dan dat genderdysforie wel een afwijking is bij de geboorte, plaats gevonden in de eerste 3 maanden van de zwangerschap.
Andere mensen worden weer met een andere 'afwijking' geboren. Ik ben geboren zonder schildklier. Oh wat en ramp. Niemand ziet dit aan mij en niemand neemt mij dit kwalijk als ik zou daten met een man (niet dat ik dit doe, heb al jaren een relatie).

WAAROM zou ik dit als transgender WEL moeten doen? Het is niet besmettelijk, het is niet strafbaar, het is inderdaad alleen een kwestie van respect. En daar zit het wat mij betreft fout in deze maatschappij, dat iemand die zo lang gevochten heeft om zichzelf te kunnen zijn, nog steeds een puntmuts met koeienletters op moet zetten anders is hij/zij een leugenaar.. en een crimineel. En whatever nog meer ?

En ja, ik weet waarover ik praat !
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:54:02 #155
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141336265
ik zou van de "technische" kant dan wel een helder plaatje willen hebben...
Ik weet daar als boerenlul niets van, en dat zou het eerste struikelblok voor mij zijn... Als je zegt dat je gewoon vrouw bent dan heb ik er geen enkel probleem mee als dat zo is..
Maar als er dan een aantal "onderdelen" wezenlijk anders zijn, dan zou ik persoonlijk er toch iets anders tegenaan kijken... (en veel vragen hebben)
Ik bedoel ik ben vertrouwd met een vrouwenlichaam.. maar heb geen idee hoe dat bij een transgender in elkaar steekt... Ik kan me voorstellen dat iemand daarvan schrikt of niet over durft te praten/vragen en denkt.. eehm.. ik kijk wel ff verder..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141336281
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

probeer het genderdysforie team eens die kunnen je hier prima bij helpen. Het is iets te complex om hier neer te zetten.
Dat is een beetje 'wij van wc-eens adviseren..' en heb ik dus niet zo heel veel vertrouwen in waar het gaat om de wetenschappelijke definitie van het 'vrouw-zijn'.
pi_141336317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Volgens mij is ze ook transgender (oid). Dat zou wellicht haar verwoede pogingen om te doen lijken dat het totaal niet belangrijk is, kunnen verklaren.
Bingo :O
  Moderator vrijdag 20 juni 2014 @ 17:55:17 #158
5428 crew  miss_sly
pi_141336327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:53 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Je bent als transgender geboren in het verkeerde lichaam. Ik vind het moeilijk om het anders te verwoorden, dan dat genderdysforie wel een afwijking is bij de geboorte, plaats gevonden in de eerste 3 maanden van de zwangerschap.
Andere mensen worden weer met een andere 'afwijking' geboren. Ik ben geboren zonder schildklier. Oh wat en ramp. Niemand ziet dit aan mij en niemand neemt mij dit kwalijk als ik zou daten met een man (niet dat ik dit doe, heb al jaren een relatie).

WAAROM zou ik dit als transgender WEL moeten doen? Het is niet besmettelijk, het is niet strafbaar, het is inderdaad alleen een kwestie van respect. En daar zit het wat mij betreft fout in deze maatschappij, dat iemand die zo lang gevochten heeft om zichzelf te kunnen zijn, nog steeds een puntmuts met koeienletters op moet zetten anders is hij/zij een leugenaar.. en een crimineel. En whatever nog meer ?

Nee hoor, helemaal niet, maar wel als het gaat om seks en relaties. Ja, dan wel, uit respect voor de ander, die er misschien wel mee zou kunnen zitten. Respect werkt twee kanten op, he!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_141336329
quote:

[..]

Dus kortgezegd omdat jij "zielig" bent heb jij het recht om anderen respectloos te behandelen en jezelf buitengewoon egoistisch te gedragen... makes perfect sense.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:58:58 #160
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141336467
quote:
WAAROM zou ik dit als transgender WEL moeten doen?
Omdat ik wel wil weten of ik mn best moet doen om je te laten squirten bijv.. om het even plat en duidelijk te zeggen... ;)

Ik babbel ook wel eens over een heel klein litteken in mn gezicht.. en mensen willen dan ook vanalles weten...
Waarom zou ik dat soort dingen moeten achter houden.. je wilt het leven toch met iemand DELEN?
pi_141336480
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:42 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Bedriegen is wat anders dan de waarheid achterhouden / bewaren voor later. Mag iemand met transgender verleden ook eens een avontuurtje hebben, of moet elke transgender een bijsluiter op zak hebben ? Of een disclaimer ? Helpdesk ?
Uhm ik kan mij voorstellen dat mensen nogal "verbaasd" zijn als ze erachter komen, of mag dat ook niet? :')
pi_141336512
quote:

[..]

Ja ehh hallo. Volgens deze redenatie kan en mag je alles wat niet aan iemands buitenkant te zien is, voor je partner verzwijgen.

Als jij respect wil is het wel zo aardig om dat ook aan een ander te geven, bijvoorbeeld door eerlijk te zijn.
pi_141336536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat is een beetje 'wij van wc-eens adviseren..' en heb ik dus niet zo heel veel vertrouwen in waar het gaat om de wetenschappelijke definitie van het 'vrouw-zijn'.
Tja mensen die de bijbel hanteren hebben ook niet veel met the origin of spieces.
pi_141336596
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Tja mensen die de bijbel hanteren hebben ook niet veel met the origin of spieces.
Huh? Wat heeft dát er nu weer mee te maken? :?
pi_141336661
quote:

[..]

Dus iedereen moet zich aanpassen aan de transgender? :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:06:25 #166
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_141336730
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:39 schreef probeer het volgende:

[..]

De meeste mensen kunnen het zich inderdaad niet voorstellen hoe het is om in een ander lichaam geboren te zijn. Je zou denken dat iemand die met dat soort problematiek geworsteld heeft, dat wel zou begrijpen en het anderen dus ook niet verwijten dat ze dat niet kunnen.
Ik verwijt het ze wel omdat ze tegen die tijd me als persoon kennen en accepteren, maar me dan opeens afkeuren op basis van iets waar ik zelf niks aan kan doen.
En ik ga me sowieso niet voorstellen als transgender, dan wordt het alleen maar erger. Ik blijf gewoon bij mijn systeem en het enige dat ik heb veranderd is dat ik zorg dat ik de mensen aan wie ik het vertel nu echt goed ken en weet dat ze zich niet debiel gaan gedragen. De rest vertel ik het gewoon helemaal niet :) .
pi_141336791
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik verwijt het ze wel omdat ze tegen die tijd me als persoon kennen en accepteren, maar me dan opeens afkeuren op basis van iets waar ik zelf niks aan kan doen.
En ik ga me sowieso niet voorstellen als transgender, dan wordt het alleen maar erger. Ik blijf gewoon bij mijn systeem en ik zorg alleen dat ik de mensen aan wie ik het vertel echt goed ken en weet dat ze zich niet debiel gaan gedragen. De rest vertel ik het gewoon helemaal niet :) .
Wat ontzettend lief van je dat je je relaties begint op basis van oneerlijkheid, gebrek aan respect, egoisme en bedrog. ^O^
pi_141336816
is niet iets waar je mee te koop loopt online of opstraat.

maar dan nog is het wel een afknapper,
ik zou het ook niet accepteren als ik een date met iemand zou hebben en er later pas achterkom..
ieder is zoals die het gevoel heeft te zijn en als dat een ander geslacht is dan waar je mee bent geboren, so-be-it.
goede vriend(in) van mij is het ook onder ogen gaan zien.

maar qua relatie, ben ik bang dat je flink moet zoeken voor je iemand vind.
lijkt me erg lastig, want in een relatie wil je toch verder denken , misschien zelfs kinderen later.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:10:01 #169
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_141336877
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:07 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief van je dat je je relaties begint op basis van oneerlijkheid, gebrek aan respect, egoisme en bedrog. ^O^
Wat is er oneerlijk aan dan? Of vertel jij op de eerste date ook meteen over je meest intieme geheimen? Want anders dan ben je niet eerlijk en heb je geen respect voor de ander hoor.
Ik vertel het gewoon op een later moment. En voor de rest leren ze mij gewoon kennen als de meid die ik ben en dat moet dan maar voldoende zijn voor ze. En anders dan is dat toch lekker hun probleem?
pi_141336887
quote:

[..]

En ik ga me sowieso niet voorstellen als transgender, dan wordt het alleen maar erger. Ik blijf gewoon bij mijn systeem en het enige dat ik heb veranderd is dat ik zorg dat ik de mensen aan wie ik het vertel nu echt goed ken en weet dat ze zich niet debiel gaan gedragen. De rest vertel ik het gewoon helemaal niet :) .
Je kan ze best dingen verwijten. Maar niet het gebrek aan inlevingsvermogen. That's all im saying ..
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:10:55 #171
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141336910
quote:
maar me dan opeens afkeuren op basis van iets waar ik zelf niks aan kan doen.
Nee maar als je een date met verklede man hebt.. waar je het niet aan ziet of merkt.. kan het nog zo goed klikken en fijn zijn.. maar dat maakt de ander niet opeens homo bijv...

Zo kan ik me voorstellen dat je ook een vergelijkbare reactie kunt verwachten bij een transgender.. de ene heeft er geen problemen mee en dat ander loopt liever een deurtje verder...
pi_141336986
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:10 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Wat is er oneerlijk aan dan? Of vertel jij op de eerste date ook meteen over je meest intieme geheimen? Want anders dan ben je niet eerlijk en heb je geen respect voor de ander hoor.
Ik vertel het gewoon op een later moment. En voor de rest leren ze mij gewoon kennen als de meid die ik ben en dat moet dan maar voldoende zijn voor ze. En anders dan is dat toch lekker hun probleem?
Je doet alsof het niet uitmaakt maar er is een reden dat je het niet vertelt en dat is omdat het wel degelijk uitmaakt. Het opzettelijk verzwijgen van iets dergelijks is oneerlijk, respectloos voor de ander, egoistisch en bedriegelijk.
Zou je het kunnen waarderen als je partner na verloop van tijd even casual vermeldt dat hij AIDS heeft en dat opzettelijk niet verteld heeft omdat hij niet wou dat je hem zou veroordelen of anders zou behandelen?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:12:33 #173
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_141336995
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:10 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee maar als je een date met verklede man hebt.. waar je het niet aan ziet of merkt.. kan het nog zo goed klikken en fijn zijn.. maar dat maakt de ander niet opeens homo bijv...

Zo kan ik me voorstellen dat je ook een vergelijkbare reactie kunt verwachten bij een transgender.. de ene heeft er geen problemen mee en dat ander loopt liever een deurtje verder...
Ik ben een vrouw, geen "verklede man" :') .
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:13:42 #174
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_141337043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je doet alsof het niet uitmaakt maar er is een reden dat je het niet vertelt en dat is omdat het wel degelijk uitmaakt. Het opzettelijk verzwijgen van iets dergelijks is oneerlijk, respectloos voor de ander, egoistisch en bedriegelijk.
Zou je het kunnen waarderen als je partner na verloop van tijd even casual vermeldt dat hij AIDS heeft en dat opzettelijk niet verteld heeft omdat hij niet wou dat je hem zou veroordelen of anders zou behandelen?
Ga je genderdysforie nou vergelijken met een geslachtsziekte? Oké, ik ben klaar met deze discussie. Jullie slaan echt compleet de plank mis. Eerst word ik een verklede man genoemd en dan nu dit.
Ik kan jullie echt niet serieus nemen zo.
pi_141337071
dat is denk ik de complexiteit van dit "probleem"

mensen gaan een date met iemand aan of als "neukertje" of voor potentieel toekomstige relatie.
daar passen dit soort geheimen zeker niet bij.

en dat is juist lastig, aangezien je er niet mee te koop loopt wat ook heel logisch is.

dilemma, dilemma..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')