Ik dm ff ivm herkenbaarheid. aub niet hier neerplempenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:17 schreef Basxt het volgende:
Misschien kun je even duidelijker zijn met wat je definieert als seksuele flirt? waarschijnlijk is het relatief onschuldig.
Won't happenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik dm ff ivm herkenbaarheid. aub niet hier neerplempen
Geldt ook voor jou oke?
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
Misschien kun je even duidelijker zijn met wat je definieert als seksuele flirt? waarschijnlijk is het relatief onschuldig.
Idd, van die mannen die ''de belangrijkste, de beste, de goeiste'' willen zijn voor een vrouw en die bevestiging nodig hebbenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
Mannen die geintimideerd zijn door de hoeveelheid bedpartners van een vrouw.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
Simpel, ofwel hij is onzeker over zichzelf, ofwel hij denkt dat hij extreem voorzichtig met jou moet zijn omdat je 0,0 ervaring hebt.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Jurrgirl het volgende:
We gaan iets drinken. De reden waarom ik een beetje terughoudend ben, is omdat ik eigenlijk niet/geen sekservaring hebWel eerder gedate en zo...maar nooit via internet...
Ik hoop dat ie daar een beetje begrip voor heeft...![]()
De manier waarop we ook appen is ook echt apart, lees: de hele dag door (ik moet hem soms ff zeggen dat ik ergens mee bezig ben, anders gaat ie door), hij vraagt steeds hoe dingen doe/heb gedaan zijn gegaan en verklaart steeds waarom ie bijv 2 uur niks van zich heeft laten horen. Ben ik niet echt gewend in de datefase. Het lijkt alsof we al in een relatie zitten en dingen aan elkaar moeten verantwoorden..
Ik ben ook al "schatje" genoemd....
Iemand ervsring met dit soort mannen? Mannen hoe verklaren jullie dit soort gedrag?
Bekend probleem. Ik heb dat ook geregeld, mortaxx ook al.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Basxt het volgende:
tyft mijn telefoon ook weer uit. godverdomme wat is dit allemaal
Het is altijd leuk om iemand te ontmaagden. Ok, de seks is misschien niet geweldig, maar ik vind het toch een beetje een eer als een vrouw jou daarvoor uitkiest.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Helemaal omdat ze dus nog maagd is
Lekker vers vleesch
Dat snap ik niet. Iedereen heeft nu eenmaal een bepaald verleden, daar verander je niets aan. Zolang die persoon op dat moment maar gewoon vol voor mij gaat interesseren 'al die ex'en' me echt totaal niet.quote:
Watquote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik hoef eigenlijk alleen nog maar te kiezen, mijn vriezer ligt helemaal vol met condooms van mijn afgelopen dates
? dusquote:Op zondag 22 juni 2014 17:05 schreef Basxt het volgende:
gore klote app. van de 1200 naar 600 matches opeens. FUCK
edit: alles na 15 april is weg.
BAM, zo ineens de helft van je respect weg van je matties.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:05 schreef Basxt het volgende:
gore klote app. van de 1200 naar 600 matches opeens. FUCK
edit: alles na 15 april is weg.
nee.. maar wel leuke gesprekken die weg zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
? dus
alsof je met iedereen praatte
had je maar eerder nummers moeten vragen, betaquote:Op zondag 22 juni 2014 17:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
nee.. maar wel leuke gesprekken die weg zijn.
ja die heb ik ookquote:Op zondag 22 juni 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had je maar eerder nummers moeten vragen, beta
Is toch leuk om oude tinder gesprekken terug te lezen of niet.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:21 schreef habitue het volgende:
[..]
BAM, zo ineens de helft van je respect weg van je matties.
Heb melding gemaakt voor de FP.quote:
Eensch. Ik wil een chick die een flauw idee heeft wat ze aan het doen is. ...quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
SOMEONE SAID ITquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
quote:
Wowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |