vind.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vindt trek ik me eigenlijk bar weinig van eventuele uiterlijke minpunten. Zelfde geldt als ik een klik met iemand heb en er geneukt moet worden. Dan een dikkerdje, dan een keer een minder dikker wijf. Als het maar leuk is. Maar goed, dat ben ik.
Uiteraard. Maar daar ben ik flexibel in.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik neem aan dat jij ook dingen hebt waar je echt op afknapt
Jij bent zo te zien fan van dat matige mokkeltje Taylor Swift, dus wat valt er serieus te nemen aan jouw posts?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt zulke onzin. Mijne is 1 meter 65 lang, heeft 53 kilo aan haar lijf hangen.
Cup 75D en een kont waar je 'u' tegen zegt. Heerlijk brede heupen. Dat zou dus niet 'iets om beet te pakken' zijn, maar zo'n losgeslagen knorknor wel.. Bespottelijk.
Valt me ook altijd op, dat het door sommigen wel 10 keer bijna obsessief herhaald wordt. Lijken wel een soort superioriteitsgevoelens. 'Kijk mij eens beter/lekkerder/slimmer/cooler zijn omdat ik geen seks heb met vrouwen dan [XYZ] kilogram'.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:21 schreef Hexagon het volgende:
Waarom moeten hier een paar lui hier 600 keer herhalen dat ze geen seks hebben met dikkere vrouwen? Bang dat mensen denken dat je geen slanke vriendin zou kunnen krijgen ofzo?
Gigantisch dik!!! maar dat was niet zo fijn!! kon niet goed met mn lul in die kutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:30 schreef Noriega het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel eens beetje ontdekt dat ik een seksvoorkeur voor dikke vrouwen heb. De seks daarmee is zoveel lekkerder.
De allerdikste waar ik ooit mee in bed lag had maat 54 schat ik Was een fijne ervaring. Overigens vind ik ook niet dat het nog dikker moet worden dan dat. Ik ben geen feeder ofzo.
Nu ben ik wel eens benieuwd naar hoe dik jullie ze gehad hebben. Hoe was die bij jullie? En hoe vond je het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |