Ja vastquote:
De gemiddelde nederlandse vrouw heeft maat 40/42quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, oké.
Wat is er mis mee dat ik geen zeekoeien doe?
Haha, ik denk dat je je vergist.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De gemiddelde nederlandse vrouw heeft maat 40/42
Ik denk dat je gewoon weinig kijk hebt op vrouwen maten
Maat 42 is aardig aan de volle kant hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De gemiddelde nederlandse vrouw heeft maat 40/42
Ik denk dat je gewoon weinig kijk hebt op vrouwen maten
Beetje dit idee, maatje zeekoe:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maat 42 is aardig aan de volle kant hoor
Mwah zeekoe weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje dit idee, maatje zeekoe:
[ afbeelding ]
Die foto: Hinnik![]()
Oke, het zit er nog wel onder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah zeekoe weet ik niet.
Vrij mollig is het wel
Zeekoequote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje dit idee, maatje zeekoe:
[ afbeelding ]
Die foto: Hinnik![]()
Je hoeft je niet aangesproken te voele hoorquote:
Beter dan zo'n mager ding waar je doorheen kijkt. Een keer iemand van 45 50 kg ofzo gedaan maar dat is niks. Bang om brokken te makenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is seks met een vollere vrouw lekkerder volgens jou, TS?
Ze voelen een stuk fijner en zachter. Hebben meer vlees en mooie dikke borsten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is seks met een vollere vrouw lekkerder volgens jou, TS?
Niets mis met een kilootje of 50 bij een lengte van 1 meter 61 o.i.d.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter dan zo'n mager ding waar je doorheen kijkt. Een keer iemand van 45 50 kg ofzo gedaan maar dat is niks. Bang om brokken te maken
' ik wil wat hebben om beet te pakken'quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter dan zo'n mager ding waar je doorheen kijkt. Een keer iemand van 45 50 kg ofzo gedaan maar dat is niks. Bang om brokken te maken
Dat laatste is naar mijn ervaring niet per se zo hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ze voelen een stuk fijner en zachter. Hebben meer vlees en mooie dikke borsten.
Vaak gaan ze op een of andere manier ook harder.
Echt zulke onzin. Mijne is 1 meter 65 lang, heeft 53 kilo aan haar lijf hangen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
' ik wil wat hebben om beet te pakken'
Ik vind vrouwen met een vrij normale maat zeekoe noemen nogal sneu eigenlijk. Komt een beetje over als zo'n dichtgetike moslim die iedere vrouw zonder hoofddoek meteen een hoer vind enzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voele hoorals jij dikke wijven wilt neuken doe waar je zin in hebt.
Maar vertel andere niet wat normale maten zijn en wat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |