Ja vastquote:
De gemiddelde nederlandse vrouw heeft maat 40/42quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, oké.
Wat is er mis mee dat ik geen zeekoeien doe?
Haha, ik denk dat je je vergist.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De gemiddelde nederlandse vrouw heeft maat 40/42
Ik denk dat je gewoon weinig kijk hebt op vrouwen maten
Maat 42 is aardig aan de volle kant hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De gemiddelde nederlandse vrouw heeft maat 40/42
Ik denk dat je gewoon weinig kijk hebt op vrouwen maten
Beetje dit idee, maatje zeekoe:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maat 42 is aardig aan de volle kant hoor
Mwah zeekoe weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje dit idee, maatje zeekoe:
[ afbeelding ]
Die foto: Hinnik![]()
Oke, het zit er nog wel onder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah zeekoe weet ik niet.
Vrij mollig is het wel
Zeekoequote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft je niet aangesproken te voele hoorquote:
Beter dan zo'n mager ding waar je doorheen kijkt. Een keer iemand van 45 50 kg ofzo gedaan maar dat is niks. Bang om brokken te makenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is seks met een vollere vrouw lekkerder volgens jou, TS?
Ze voelen een stuk fijner en zachter. Hebben meer vlees en mooie dikke borsten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom is seks met een vollere vrouw lekkerder volgens jou, TS?
Niets mis met een kilootje of 50 bij een lengte van 1 meter 61 o.i.d.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter dan zo'n mager ding waar je doorheen kijkt. Een keer iemand van 45 50 kg ofzo gedaan maar dat is niks. Bang om brokken te maken
' ik wil wat hebben om beet te pakken'quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter dan zo'n mager ding waar je doorheen kijkt. Een keer iemand van 45 50 kg ofzo gedaan maar dat is niks. Bang om brokken te maken
Dat laatste is naar mijn ervaring niet per se zo hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ze voelen een stuk fijner en zachter. Hebben meer vlees en mooie dikke borsten.
Vaak gaan ze op een of andere manier ook harder.
Echt zulke onzin. Mijne is 1 meter 65 lang, heeft 53 kilo aan haar lijf hangen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
' ik wil wat hebben om beet te pakken'
Ik vind vrouwen met een vrij normale maat zeekoe noemen nogal sneu eigenlijk. Komt een beetje over als zo'n dichtgetike moslim die iedere vrouw zonder hoofddoek meteen een hoer vind enzo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voele hoorals jij dikke wijven wilt neuken doe waar je zin in hebt.
Maar vertel andere niet wat normale maten zijn en wat niet
Vind jij de vrouw uit de postquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met een vrij normale maat zeekoe noemen nogal sneu eigenlijk. Komt een beetje over als zo'n dichtgetike moslim die iedere vrouw zonder hoofddoek meteen een hoer vind enzo.
een normaal postuur?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook nergens zeekoe genoemd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met een vrij normale maat zeekoe noemen nogal sneu eigenlijk. Komt een beetje over als zo'n dichtgetike moslim die iedere vrouw zonder hoofddoek meteen een hoer vind enzo.
Maar 1.70+ en <50 kg is de lol er snel vanaf hoor. Van die harde uitstekende heupbotten, een cupje AA erop. No thanks jeffquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets mis met een kilootje of 50 bij een lengte van 1 meter 61 o.i.d..
Ja, niet bijzonder dik of slank. Gewoon normaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind jij de vrouw uit de post
[..]
een normaal postuur?
Neuh, ik blief geen vrouwen met een lichaam van een 13-jarig jongetje. That's all.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
' ik wil wat hebben om beet te pakken'
Ah, oké. Want ik vind haar meer dan behoorlijk aan de dikke kant.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ja, niet bijzonder dik of slank. Gewoon normaal.
En genoeg mensen die no Thanks zeggen tegen die melkbussen die sommige hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar 1.70+ en <50 kg is de lol er snel vanaf hoor. Van die harde uitstekende heupbotten, een cupje AA erop. No thanks jeff
Ik zei letterlijk dit:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Noriega het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, het zit er nog wel onder.
Maar het is zeker niet mijn pakkie aan.
Bekrompen zielquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Neuh, ik blief geen vrouwen met een lichaam van een 13-jarig jongetje. That's all.
Dat doet voor mij ook niets.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar 1.70+ en <50 kg is de lol er snel vanaf hoor. Van die harde uitstekende heupbotten, een cupje AA erop. No thanks jeff
TS stelde een vraag en ik gaf een antwoord.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat doe je nou eigenlijk in dit topic?
Hoezo bekrompen? Ik vind van die kleine magere scharminkels die eruitzien als een jongetje van 13 gewoon niet aantrekkelijk. Sorry dat m'n post niet het Pedobear Seal of Approval krijgt.quote:
Waarom zouden dunne meisjes eruit zien als een 13 jarige?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo bekrompen? Ik vind van die kleine magere scharminkels die eruitzien als een jongetje van 13 gewoon niet aantrekkelijk. Sorry dat m'n post niet het Pedobear Seal of Approval krijgt.
Scharminkels? Dat mag wel zo denigrerend maar zeekoe niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo bekrompen? Ik vind van die kleine magere scharminkels die eruitzien als een jongetje van 13 gewoon niet aantrekkelijk. Sorry dat m'n post niet het Pedobear Seal of Approval krijgt.
Omdat ze totaal geen vorm hebben. Zo'n ieniemienie kontje, geen heupen, cup aa je kent het wel. Als je neit snapt wat ik bedoel dan moet je eens in groep 8 van je lokale basisschool gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zouden dunne meisjes eruit zien als een 13 jarige?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scharminkels? Dat mag wel zo denigrerend maar zeekoe niet?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat ze totaal geen vorm hebben. Zo'n ieniemienie kontje, geen heupen, cup aa je kent het wel. Als je neit snapt wat ik bedoel dan moet je eens in groep 8 van je lokale basisschool gaan kijken.
en ze is 1.40cm?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maatje 34, cup D.
"Scharminkel"
"jongetje van 13".
Zo zagen wij er uit toen we 13 waren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maatje 34, cup D.
"Scharminkel"
"jongetje van 13".
1.40?quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zagen wij er uit toen we 13 waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |